Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mieluummin olen työtön, kuin bussikuski. Ja näin siksi että maailma on paljon turvallisempi paikka, jos minä istun siellä kyydissä, en ratin takana.
en ole työtön, olen paljon parjattu siivoaja ilman alan koulutusta, tämä työtön lusmu otti heti sen mitä tarjottiin, kohta olen taas työtön lusmu, koska määräaikainen sopimukseni päättyy, meinaan tälläkin kertaa ottaa lähes minkä työn vain vastaan, mutta linja-autolla en lähde ajamaan.
minusta on niin väärin, että työttömän ihmisen pitäisi ottaa ihan mitä tahansa työtä vastaan, missä on ihmisarvo? ei se työssäoleva ihminenkään mukisematta suostuisi työnkuvan täydelliseen muutokseen tai työpisteen siirtoon johonkin sadan kilometrin päähän.
minusta on niin väärin, että työttömän ihmisen pitäisi ottaa ihan mitä tahansa työtä vastaan, missä on ihmisarvo? ei se työssäoleva ihminenkään mukisematta suostuisi työnkuvan täydelliseen muutokseen tai työpisteen siirtoon johonkin sadan kilometrin päähän.
tällä hetkellä ei tarvitsekkaan, minkäs takia minä niitä veroja sitten maksan?
olen 26vuotisen elämäni aikana ollut 4,5kk työttömänä, muutoin ollut työelämässä, jotenka enköhän minä ole ne verorahoillani muutamaan otteeseen jo kustantanut, että voin hyvällä omallatunnolla nostaa sen työttömyysturvani...tosin liitoltahan ne rahani saan, eli itseppä olen niitä maksellut monet vuodet, juuri tälläisten tlanteiden varalle![]()
Ehkä työtä jota pystyy tekemään, mitä vain, vähäksi aikaa? Mutta ei mistä vain eikä millaisen matkan päästä tahansa. Eihän se pois potkitun tehdastyöläisen vika ole jos firma muuttaa Kiinaan, tai ole työntekijän vika jos taloudessa menee huonosti.
Pikkuinen kopperomme on aivan eri asia, kuin linja-auto. Ja en kehunut, kunhan kerroin mielipiteeni siitä kuka on liikenteessä idiootti ja kuka ei.
Kun tehtaan duunarit tolkuttomilla palkoillansa ajavat tehtaat Kiinaan niin kenen vika se sitten on ellei ahneen duunarin?
Kun tehtaan duunarit tolkuttomilla palkoillansa ajavat tehtaat Kiinaan niin kenen vika se sitten on ellei ahneen duunarin?
Ei se ihan niinkään aina mene. Joku tekee voittoa miljoonia ja silti lopettaa tehtaan "kannattamattomana". Duunari ei aina ole syypää kaikkeen vaikka toiset niin kovasti tahtoisivatkin uskoa.
Minä otan muut huomioon, anteeksi siitä
On ihan eri asia ajaa isoa autoa ammatikseen, pitkiä työvuoroja. Vaikka osaan tehdä ruokaa, en silti olisi hyvä kokki. Osaan kattaa pöydän mutta voisin olla aika surkea tarjoilija jne.
Ei yritetä yhtään miettiä mitään syitä mihinkään, syytellään vaan suomalaista tästä(kin). Typerää porukkaa täällä.