ei vauvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Rupesin miettimään, että hydyttääköhän mitään seksin jälkeen käydä ns heti vessassa kun ei käytä ehkäisyä eikä halua raskaaksi??? toinen jos sen ottaa ajoissa pois ennen siemensyöksyä??? tietysti tästä on käsitystä mut rupesinpahan kysymään kun en muualta mistään tietoa löytänyt =)

No ei tietenkään vessassakäynti mikään ehkäisymenetelmä ole! Etkö sen vertaa tiedä, että se pissi tulee vähän eri reiästä kuin mihin ne siittiöt uivat??

[QUOTE="siis";22408041 begin_of_the_skype_highlighting**************22408041******end_of_the_skype_highlighting]millä tavalla se vessassa käynti hyödyttäis?[/QUOTE]

No ajattelin ihan sen vaan niin, että valuuhan sieltä osa silloin pois......ja siis tokihan haen oikean ehkäisyn kunhan tässä nyt vaan tälläsia pohdittiin.

Mitenkään moralisoimatta: jos olet miettinyt asiaa ja valmis jonkinlaisiin toimiin estääksesi lapsen tulon, niin kannattaisi samalla vaivalla varmaan harkita ehkäisyä.

Ei siitä vessasta käynnistä ole mitään hyötyä. Ne siittiöt menee kyllä sinne kohtuun melko lailla heti jos on mennäkseen eikä edes suihkussa käyminen vähennä mahdollisuuksia onnistua merkittävästi. Näin sanoi minulle Isto Uusi-Erkkilä Tampereen AVA-klinikalta.

Ei siitä vessasta käynnistä ole mitään hyötyä. Ne siittiöt menee kyllä sinne kohtuun melko lailla heti jos on mennäkseen eikä edes suihkussa käyminen vähennä mahdollisuuksia onnistua merkittävästi. Näin sanoi minulle Isto Uusi-Erkkilä Tampereen AVA-klinikalta.

Onkohan se myös niin, että samalla jos haluaisi raskaaksi ei siitäkään olisi mitään hyötyä kun on puhuttu että jää sänkyyn makaamaan taikka että nostaisi jalat vielä pystyasentoon??

Onkohan se myös niin, että samalla jos haluaisi raskaaksi ei siitäkään olisi mitään hyötyä kun on puhuttu että jää sänkyyn makaamaan taikka että nostaisi jalat vielä pystyasentoon??

juu näin juuri sanoi mun lääkäri. Ite makaan yleensä sen vartin tai puolituntia mutta en jalkoja kyllä nostele enkä tyynyjä laita perseen alle. Sit käyn suihkussa. Se on ihan normaalia että osa siitä spermasta valuu ulos ja vaikka roikkuis pää alaspäin ei siitä ole merkittävää apua. Varsinkin jos nainen saa orgasmin kohdunsuu supistelee sillä viissiin että se työntyy jotenkin ulospäin ensin ja vie supistuessaan mukana siittiöitä.

Yhteistyössä