sain kuulla mitä mies ajattelee perheestäni ja minusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eirakkauttaenää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon saanut vallan hyvin riittämään kahdeksi viikoksi 80 euroa ruokiin sun muihin kauppatavaroihin ja teille ei riittänyt 340 euroakaan :O Mä en kattelis hetkeäkään tuollaista pilalle hemmoteltua kakaraa, jota mieheksesi väität.

[QUOTE="mä";22446955]Mä oon saanut vallan hyvin riittämään kahdeksi viikoksi 80 euroa ruokiin sun muihin kauppatavaroihin ja teille ei riittänyt 340 euroakaan :O Mä en kattelis hetkeäkään tuollaista pilalle hemmoteltua kakaraa, jota mieheksesi väität.[/QUOTE]

kuinka monelle hengelle? minkä ikäisiä?
meillä menee nykyään tuo 80 -100€/ viikko.
perheessä 5 aikuiseksi tai lähes aikuiseksi luettavaa. heistä 2 tekee raskasta fyysistä työtä, 2 urheilevaa nuorta +minä työtön äiti

[QUOTE="mä";22446955]Mä oon saanut vallan hyvin riittämään kahdeksi viikoksi 80 euroa ruokiin sun muihin kauppatavaroihin ja teille ei riittänyt 340 euroakaan :O Mä en kattelis hetkeäkään tuollaista pilalle hemmoteltua kakaraa, jota mieheksesi väität.[/QUOTE]

Onnistuu helposti myös minulta. Äiti, isä ja kaksi lasta.

[QUOTE="hah";22446738]Ai miehenkö tehtävä se aina on? Kyllä sen vaimonkin tulisi osallistua ruoan hankintaan, helvetti. Nyt on 2000-luku ja molemmilla on yhtäläiset velvollisuudet.[/QUOTE]

niin siis vaimo on tässä tapauksessa viimeisillään raskaana...!!!!!!! :o

[QUOTE="vieras";22447091]kuinka monelle hengelle? minkä ikäisiä?
meillä menee nykyään tuo 80 -100€/ viikko.
perheessä 5 aikuiseksi tai lähes aikuiseksi luettavaa. heistä 2 tekee raskasta fyysistä työtä, 2 urheilevaa nuorta +minä työtön äiti[/QUOTE]

Saman kokoinen perhe kuin ap:lla. Jos rahat on tiukalla, silloin todellakin katsotaan mitä ostetaan ja tarvittaessa vaikka juostaan niiden tarjousten perässä.

Oliko se eilen vai koska, niin oli ihan ok, että perheen vikoilla rahoilla ostettiin pepsiä ja toista limskaa perheen vanhimmille. Näköjään riippuu aina miten ap asiat esittää, että miten vastataan,...

[QUOTE="vieras";22447174]Oliko se eilen vai koska, niin oli ihan ok, että perheen vikoilla rahoilla ostettiin pepsiä ja toista limskaa perheen vanhimmille. Näköjään riippuu aina miten ap asiat esittää, että miten vastataan,...[/QUOTE]

Pst, mä kuiskaan sulle salaisuuden. Kaikki eivät pyöri täällä 24/7, mikä aiheuttaa sen, että eri ketjuihin vastaa eri ihmiset... Itse vastasin tähän, mutta en ole lukenut tuota toista mainitsemaasi ketjua.

Tällä paikkakunnalla on heikko työtilanne ja aina meistä väh toinen on käynyt töissä, vaikka kai sossustakin olisi joskus saanut enemmän. Olin vuoden töissä esikoisen jälkeen määräaikaisena ja nyt äitiyslomalla. Eli en ole mikää siipeilijä sentään. Suututtaa kun mies ei yhtään miettinyt mihin tuhlasi, vaikka oltiin yhdessä sovittu että nyt ei osteta mitään turhaa, kuten batterya ennen maanantaita.[/QUOTE]

kodinhoidontukea ei kyllä lakkauteta ja jos oot äitiyslomalla,ni saathan sä äitiyspvrahaakin.

en vaan muista noita nimityksiä.
Tällä paikkakunnalla on heikko työtilanne ja aina meistä väh toinen on käynyt töissä, vaikka kai sossustakin olisi joskus saanut enemmän. Olin vuoden töissä esikoisen jälkeen määräaikaisena ja nyt äitiyslomalla. Eli en ole mikää siipeilijä sentään. Suututtaa kun mies ei yhtään miettinyt mihin tuhlasi, vaikka oltiin yhdessä sovittu että nyt ei osteta mitään turhaa, kuten batterya ennen maanantaita.

kodinhoidontukea ei kyllä lakkauteta ja jos oot äitiyslomalla,ni saathan sä äitiyspvrahaakin.[/QUOTE]

Yhteistyössä