Naiseni ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="realisti";22460833]Seksi ei ole yhtä kuin yhdyntä, ehkä tässä pieni ero.
En mäkään saa aina yhdynnässä, mutta kyllä mä saan silti joka kerta kun seksiä harrastan.
See the difference?[/QUOTE]

Mutta otsikossakin lukee ''ei saa koskaan YHDYNNÄSSÄ''.
Mä siis automaattisesti luulin, että puhutaan pelkästä yhdynnästä. Joo kyllä minäkin sormettamalla / nuolemalla orgasmin saan, yhdynnässä en milloinkaan.

En minäkään ole koskaan saanut. En tunne oikeastaan mitään jossei klitorista hierota samalla. Kai mulla on joku tuntovamma emättimessä, ei se muna vaan tunnu yhtään miltään. Ja juu olen saanut sekä isoa että pientä, monenlaista.

Mä en nää, että seksissä olis mitään ideaa, jos ei kykenisi saamaan orgasmia IKINÄ. Silloin voisi vaan halailla ja sylitellä sitten.

Samaa mieltä. Itse en saa seksin aikana orgasmia, itse kyllä saan mutten miehen kanssa. Niinpä oikeastaan nykyään "pelkään" seksiä enkä halua harrastaa sitä. Tuntuu ihan tyhmältä vaan olla pantavana ja odottaa että mies laukeaisi ja homma olisi ohi.. En kaipaa seksiä. Kaipaan kyllä orgasmia ja panettaa usein ja silloin hoitelen itse itseni ja nautin siitä. Eli elimellistä vikaa mussa ei ainakaan ole.

Erikoista että nainen on tätä mieltä. Orgasmikeskeysyys on yleensä miesten ongelma.

Mun mielestä ongelma olisi se, jos ei orgasmia saisi. Enkä tarkoita yhdynnässä, vaan sitä, ettei saisi ollenkaan. Ongelma ei ole se, että haluaa saada orgasmin. Minun mielestä. Minulle se ei ole mikään ongelma, mutta kokisin ongelmaksi sen, etten kykenisi saamaan.

Erikoista että nainen on tätä mieltä. Orgasmikeskeysyys on yleensä miesten ongelma.

Öh...orgasmikeskeisyys? Ongelma?
Ihan kuin ei voisi olla sitä kaikkea muuta jos haluaa laueta seksissä. En mäkään jaksais seksiä harrastaa jatkuvasti jos en ikinä sais.

Tuntuu että kovin monen naisen on aika vaikeaa kohdata tätä asiaa. Vai onko seksuaalisuus jäänyt niin jalkoihin että se läheisyys on kivempaa/arvostetumpaa kuin seksuaalinen laukeaminen? Ihan kuin olis jotain väärää tykätä siitä.

[QUOTE="vieras";22460946]Älä kuule yhtään yritä. Sä kiertelet ja kaartelet ja piilovittuilet enemmän kuin kukaan. Lunatic sentään sanoo edes suoraan.[/QUOTE]

No, ihan oman mielikuvituksesi läpihän sinä näitä luet, joten näet varmaan sellaistakin, mitä ei rivien väleissä itseasiassa ole.

[QUOTE="realisti";22460942]Öh...orgasmikeskeisyys? Ongelma?
Ihan kuin ei voisi olla sitä kaikkea muuta jos haluaa laueta seksissä. En mäkään jaksais seksiä harrastaa jatkuvasti jos en ikinä sais.

Tuntuu että kovin monen naisen on aika vaikeaa kohdata tätä asiaa. Vai onko seksuaalisuus jäänyt niin jalkoihin että se läheisyys on kivempaa/arvostetumpaa kuin seksuaalinen laukeaminen? Ihan kuin olis jotain väärää tykätä siitä.[/QUOTE]

Näinpä. Mun mielestä suoraansanottuna on ihan hirveää olla yhdynnässä, tai masturboida, siis harrastaa seksiä, jossen saa orgasmia. Se huippu jää saamatta eikä mitään jää käteen. Olen kai sitten orgasmikeskeinen kun mulle on tärkeää laueta, se on mulle se seksin tarkoitus. Läheisyyttä voi sitten antaa ja saada muutenkin.

[QUOTE="höh";22460921]No mä olen nainen ja mulla ainakin jotain jää puuttumaan jossen saa orgasmia. Tuntuu ihan typerältä koko touhu muuten. Ja tosiaan en välitä nykyään seksiä harrastaakaan kun en saa sillä tavalla.[/QUOTE]

No tässä pieni newsflash sinulle, hyvin harva nainen saanee yhdynnässä orkkua, mutta voihan sen orkun silti saada aktin aikana, vaikkei juuri siitä munasta.. ehkä jotkut hieroo klittansa vereslihalle orgasmin kiilto silmissään, samalla kun mies köyrii päällä.

Jos pelkkä vaginainen penetraatio aiheuttaa orgasmin, eikö se ole vähän kiusallista esim gynekologilla tai kun asentelee itseensä jotain härveliä.. Miten vagina voi olla niin herkkä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="realisti";22460942]
Tuntuu että kovin monen naisen on aika vaikeaa kohdata tätä asiaa. Vai onko seksuaalisuus jäänyt niin jalkoihin että se läheisyys on kivempaa/arvostetumpaa kuin seksuaalinen laukeaminen? Ihan kuin olis jotain väärää tykätä siitä.[/QUOTE]

Vai onko kyse ihan vain siitä että naisille sen orgasmin saaminen on vaikeampaa? Tämä on ihan fakta ja varmasti vaikuttaa mielipiteisiin. En usko että siinä on kyse mistään a-seksuaalisuudesta.

[QUOTE="vieras";22460976]Hah..
Ei sun tekstit tarvi yhtään enempää kuvitelmaa.
Luetko sä koskaan itse mitä kirjoitat?[/QUOTE]

Eikö tää nyt ole ristiriidassa sen kanssa, että äsken väitit että kiertelen ja kaartelen ja piilovittuilen, mutta nyt taas sanot, että sanonkin asiat ihan suoraan...

Vai onko kyse ihan vain siitä että naisille sen orgasmin saaminen on vaikeampaa? Tämä on ihan fakta ja varmasti vaikuttaa mielipiteisiin. En usko että siinä on kyse mistään a-seksuaalisuudesta.

Vai liittyisikö se, ettei naisen ajatella saavan pitää orgasmia tärkeänä, myös siihen kykyyn saada orgasmi? Seksi tapahtuu aika paljon korvienvälissä ja siihen vaikuttaa paljon tälläisetkin asiat, kuten mitä pidetään hyväksyttynä ja mitä ei.

Nyt jos joku mies olisi sanonut minun mielipiteeni, sitä olisi pidetty normaalina ja se ei olisi saanut niin paljon vihaa aikaiseksi, kuin mitä minun kirjoittamana. Nainen ei saisi ajatella että seksin tarkoitus on saavuttaa orgasmi.

No sitähän juuri, en muuta väitäkään. Mutta miksi kieltää se? Useimmiten ne ongelmat ovat ratkottavissa, koska niin harva oikeasti on aseksuaali. Se, että laukeaa, saa olla se tavoite (ei ainoa, mutta silti asia, jota kohti edetä). Miksi niin moni tuntuu kieltävän sen? "ei sillä oo väliä" "seksi on kivaa ilman orkkujakin".
Musta se kuulostaa vaan siltä että joku on pielessä ja asialle ei edes yritetä tehdä mitään.

Vai liittyisikö se, ettei naisen ajatella saavan pitää orgasmia tärkeänä, myös siihen kykyyn saada orgasmi? Seksi tapahtuu aika paljon korvienvälissä ja siihen vaikuttaa paljon tälläisetkin asiat, kuten mitä pidetään hyväksyttynä ja mitä ei.

Nyt jos joku mies olisi sanonut minun mielipiteeni, sitä olisi pidetty normaalina ja se ei olisi saanut niin paljon vihaa aikaiseksi, kuin mitä minun kirjoittamana. Nainen ei saisi ajatella että seksin tarkoitus on saavuttaa orgasmi.

Älä väännä tästä tasa-arvoasiaa.
Sinä ehdotit halailua ja pussailua niille, jotka eivät pelkästä munasta laukea. Se räjäytti pankin.
Voi kai sitä laueta yhdynnan aikana tai sen jälkeen (tai ennenkin) muustakin kuin penetraatiosta.

Tai sitten vain kaikki eivät ajattele, että seksin tarkoitus on saavuttaa orgasmi. No ehkä olen jäävi puhumaan, kun en ole kymmeneen vuoteen jäänyt ilman orgasmia, mutta ei kyllä ole koskaan käynyt mielessä, että se olisi jotenkin seksin "tarkoitus".
Mulle seksin tarkoitus on nautinto ja läheisyys. Ja sitä on ihan joka sekunti.

Tai sitten vain kaikki eivät ajattele, että seksin tarkoitus on saavuttaa orgasmi. No ehkä olen jäävi puhumaan, kun en ole kymmeneen vuoteen jäänyt ilman orgasmia, mutta ei kyllä ole koskaan käynyt mielessä, että se olisi jotenkin seksin "tarkoitus".
Mulle seksin tarkoitus on nautinto ja läheisyys. Ja sitä on ihan joka sekunti.

Et osaakaan ajatella objektiivisesti. Jos et ikinä tiedä seksiä aloitellessa, että saatko vai et (ja useimmiten et), tästäkin alkaa tulla sulle aivan taatusti isompi asia. Nautintoa ja läheisyyttä voi saada aika monella tapaa muutenkin. Vai saatko sä nautintoa vaan seksistä? ENNEN orgasmia siis?

Miten se nyt on vaikeaa käsittää että joo, mulle seksissä ihanaa on se läheisyys ja kaikki muu hyvä, mutta silti se huipennus on kiva saada. Ettekö te kaikessa muussakin pyri parempaan, vai tyydyttekö vaan?

Tottakai saan nautintoa muustakin kuin seksistä. Esimerkiksi hyvästä kanacurrysta. Tässä nyt kuitenkin puhuttiin seksistä. Ja minä pointtasin, että ei koskaan ole tullut mieleen, että orgasmi olisi jotenkinseksin tarkoitus. Joskus sitä on yhdynnän jälkeen niin läkähtynyt, että ei mitenkään koe välttämättömäksi saada sitä orgasmia. Minkäs teet, kun mies kuitenkin on huomannut, etten ole orgasmia saanut. Pakko se on sit jaksaa. ;)

[QUOTE="realisti";22461144]Et osaakaan ajatella objektiivisesti. Jos et ikinä tiedä seksiä aloitellessa, että saatko vai et (ja useimmiten et), tästäkin alkaa tulla sulle aivan taatusti isompi asia. Nautintoa ja läheisyyttä voi saada aika monella tapaa muutenkin. Vai saatko sä nautintoa vaan seksistä? ENNEN orgasmia siis?

Miten se nyt on vaikeaa käsittää että joo, mulle seksissä ihanaa on se läheisyys ja kaikki muu hyvä, mutta silti se huipennus on kiva saada. Ettekö te kaikessa muussakin pyri parempaan, vai tyydyttekö vaan?[/QUOTE]

Älä väännä tästä tasa-arvoasiaa.
Sinä ehdotit halailua ja pussailua niille, jotka eivät pelkästä munasta laukea. Se räjäytti pankin.
Voi kai sitä laueta yhdynnan aikana tai sen jälkeen (tai ennenkin) muustakin kuin penetraatiosta.

Anteeksi nyt, mutta Leukisti ei missään maininnut sanoja yhdyntä tai muna. Vaan seksi. Mä ymmärsin että hän puhui seksistä ja orgasmista. Eikä yhdynnästä. Ja tämän avauksen on oltava provo, sillä ei edes mies voi olla niin tyhmä että panee naisen helläksi vain siksi että ei muuta keksi toisen kyvyttömyyteen laueta . Kun tyhmäkin mies omistaa muitakin ruuminnosia kun penis, joilla vois kenties koittaa päästää naisparan paineistaan.

Yhteistyössä