onkohan mies masntunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
mä en nyt tiedä miten tän kaiken selittäisin.. meillä on siis ihana parisuhde ollut jo kymmenen vuotta, eikä siihen aikaan mahdu oikeastaan yhtään suurta kriisiä. joitain pienempiä hetkiä on ollut jolloin on mietitty miten ko. ongelma selvitetään, ja aina ne on selvinnykin.

nyt sit mies on alkanu mun mielestä nukkumaan enemmän kuin koskaan ennen. rakentaa työn ohessa taloa, joten ymmärrän että on senkin takia väsyneempi, mutta on aina ollut kovin energinen ja touhukas... viime aikoina (lähes joka päivä) mies toteaa iltaisin että on ihan poikki. oon sanonu että ottaa iisimmin raksalla, ja jos tuntuu siltä että tarvii enemmän huilia, niin pitäis vaikka pari pv lomaa, kun sitä on jäljellä vielä. en painosta raksan suhteen vaan olen sitä mieltä että sitä tehdään muun jaksamisen mukaan. mutta ei ota kuuleviin korviinsa, ja heti kun on vapaa päivä jolloin ei mee raksalle, miettii tarviskohan joku tuttava apua. mä en saa mistään apua lastenhoitoon joten raksallekaan en oikeen pääse avuksi ja siellä on kuitenkin miehellä yks kaveri apuna.

yhdessä, ilman lapsia siis, me ei oo tehty mitään varmaan vuoteen ainakaan, kun kerran ei saada ketään lapsia hoitamaan. nyt sitten mies "kilahti" mulle jostain ihan tyhjästä, eikä osaa lainkaan selittää mikä on, sanoo vaan että mä oon niiiiiiin hankala, ja että on niiin paljon ongelmia kaiken kanssa että hän vois tehdä itsemurhan!!!!! mitä hlvettiä tollanen on, muuta kuin jotain masennusta??? ei noin saa ikinä sanoa!!

ja tää uneliaisuus ja väsähtäminen on ollu näkyvissä muutaman viikon... seksi on vähentynyt todella paljon, sanoin hyvät sanat, koskettaminen ym.. käskenkö siis miehen työterveyshuoltoon vai mikä ois parasta???

Yhteistyössä