Pitäiskö käydä ostamassa tupakkaa?

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Miehelle.. se äsken soitti ja pyysi tuomaan töihin.. vastasin vaan että tuon jos kotona on aski mutta kaupasta en kehtaa ostaa.. mä en halua että kukaan luulee mun polttavan.. sain siis riidan aikaseksi.. tarviskohan vaan käydä hakemassa ja tehdä mies tyytyväiseksi?

kuka sun ostoksia kaupassa kyttää? Onko tuttu kassa? Kehtaako sitä kohta ostaa enään siteitä tai liukuvoidettakaan? Entäs perjantan saunakalja? Mutta tee miten itse jaksat, jos mies oli ärsytttävä en kyllä itse hakis ja tekis palvelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
kuka sun ostoksia kaupassa kyttää? Onko tuttu kassa? Kehtaako sitä kohta ostaa enään siteitä tai liukuvoidettakaan? Entäs perjantan saunakalja? Mutta tee miten itse jaksat, jos mies oli ärsytttävä en kyllä itse hakis ja tekis palvelusta.

Siteet ja liukuvoide on monelle tarpeellisia tavaroita.. tupakka taas kertoo mun mielestä huonosta itsekurista, elämänarvostuksen puutteesta yms.. mä vihaan tupakkaa ja kaikkea mikä siihen liittyy.. en halua, että kukaan vieraskaan ihminen luulee mun tupakoivan.. siksi en halua käydä ostamassa sitä.. mutta kun välillä on pakko tehdä uhrauksia lähimmäisten takia.. siksi nyt mietin, että tarvisko mun kuitenkin suostua hakemaan sitä..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Miehelle.. se äsken soitti ja pyysi tuomaan töihin.. vastasin vaan että tuon jos kotona on aski mutta kaupasta en kehtaa ostaa.. mä en halua että kukaan luulee mun polttavan.. sain siis riidan aikaseksi.. tarviskohan vaan käydä hakemassa ja tehdä mies tyytyväiseksi?

Meillä mies ei kehtaa ostaa alkoholia... Jos pyydän tuomaan pari siideriä mulle kaupasta niin ei suostu.

Käy ostaa tupakkaa miehelle, ni ei hänen tarvii mököttää sit kotona siulle! Ei miun kaa mies mielellään osta tupakkaa, mut ostaa jos oikein nätisti pyydän. Mut nyt on onnensa kukkuloilla, ku en voi polttaa, ku oon raskaana. Ostaa kyllä juomat ja siteet yms.

Siteet ja liukuvoide on monelle tarpeellisia tavaroita.. tupakka taas kertoo mun mielestä huonosta itsekurista, elämänarvostuksen puutteesta yms.. mä vihaan tupakkaa ja kaikkea mikä siihen liittyy.. en halua, että kukaan vieraskaan ihminen luulee mun tupakoivan.. siksi en halua käydä ostamassa sitä.. mutta kun välillä on pakko tehdä uhrauksia lähimmäisten takia.. siksi nyt mietin, että tarvisko mun kuitenkin suostua hakemaan sitä..

Niinhä se taitaa olla, paitsi että tuohon elämänarvostuksen puutteeseen en kyllä ihan yhdy. Mä olen entinen tupakoitsija ja lähinnä olin piittaamaton, ei huolta huomisesta tyyppi. Saatan kyllä joskus polttaa yhden tupakan, ei kait se kaikki niin vakavaa ole kun pahe pysyy vaan aisoissa.

Kuinka sä sitten voit olla miehes kanssa jos et arvosta sitä ton vertaa? Ei pahalla kysytty, mielenkiinnolla?

Niinhä se taitaa olla, paitsi että tuohon elämänarvostuksen puutteeseen en kyllä ihan yhdy. Mä olen entinen tupakoitsija ja lähinnä olin piittaamaton, ei huolta huomisesta tyyppi. Saatan kyllä joskus polttaa yhden tupakan, ei kait se kaikki niin vakavaa ole kun pahe pysyy vaan aisoissa.

Kuinka sä sitten voit olla miehes kanssa jos et arvosta sitä ton vertaa? Ei pahalla kysytty, mielenkiinnolla?

Jotenkin pelkkä tupakointi ei musta ole syy eroon.. vaikka olen kyllä sitäkin miettinyt.. mua häirii tupakointi ihan tajuttomasti.. häirii sekin, että mitä myrkkyjä mies siirtää lapsiin öisin kun nukutaan perhepedissä.. mutta 99,9% ihmisistä pitäisi mua kahjona jos haluisin erota tupakoinnin takia.. :D enkä mä kyllä halua erota, koska rakastan miestäni kaikesta huolimatta..

Jotenkin pelkkä tupakointi ei musta ole syy eroon.. vaikka olen kyllä sitäkin miettinyt.. mua häirii tupakointi ihan tajuttomasti.. häirii sekin, että mitä myrkkyjä mies siirtää lapsiin öisin kun nukutaan perhepedissä.. mutta 99,9% ihmisistä pitäisi mua kahjona jos haluisin erota tupakoinnin takia.. :D enkä mä kyllä halua erota, koska rakastan miestäni kaikesta huolimatta..

Niin no jos nyt eroa tupakoinnin takia ajattelisit niin voi vattu :D . mutta noi sun sanat 'vihaat tupakka ja kaikkea mitä siihen liittyy' heikko elämänarvostus ja itsekuri, hui. totta toinen puoli mutta onhan sitä paljon muutakin kökköä elämässä. Vie se ukko hypnoosiin tai yrittäkee hoitaa toi jollain tavalla, ei ole mukavaa jos joutuu kärsimään tupakan takia noin.

Niin no jos nyt eroa tupakoinnin takia ajattelisit niin voi vattu :D . mutta noi sun sanat 'vihaat tupakka ja kaikkea mitä siihen liittyy' heikko elämänarvostus ja itsekuri, hui. totta toinen puoli mutta onhan sitä paljon muutakin kökköä elämässä. Vie se ukko hypnoosiin tai yrittäkee hoitaa toi jollain tavalla, ei ole mukavaa jos joutuu kärsimään tupakan takia noin. [/quote]

Mä olen aika absoluuttinen tupakoinnin suhteen.. yksi hyvä syy siihen on se, että mun siskollani on syntyjään huonot keuhkot ja on siis koko ikänsä saanut taistella hengityksen kanssa enkä näin voi ymmärtää miten joku haluaa tarkoituksella pilata keuhkonsa.. sitähän tupakoija tekee.. ei siis arvosta itseään ja elämää kun tahallaan tuhoaa itseään.. ( itsemurhaan vertaaminen vois olla jo vähän turhaa huomionhakua, mutta :D ) mies on sitä mieltä, että tupakasta täytyy päästä eroon tahdonvoimalla.. ja sitä miehellä ei siis ilmeisestikään tässä asiassa ole yhtään.. mä maksaisin kyllä ilomielin nicorettet tai hypnoosin jos mies vaan suostuisi..

Mutta mä jätän tupakat ostamatta.. kiukutelkoot siitä sitten illalla.. ja saan varmaan seuraavan viikon ajan hakea suklaapatukkani ite kaupasta mutta otan sen riskin.. :kieh: