sanoin lapselle taas että inhoan sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eilenkin meni taas hermot ja sanoin noin. lisäksi sanoin että tapan vielä tuon 1-vuotiaalle. ja ihan sama vaikka huudatte provoa, säälitte tms. 2 lastensuojeluilmoitusta olen tehnyt meistä, toisella kerralla kävivät juttelemassa muutaman kerran ja tarvetta ei enää ollut. ei ole varaa maksaa kokopäivähoitoa eikä iltapäiväkerhoa että lapset olisi siellä. ei saataisi tt-tukea, ei tukiperhettä tms joten sossuun ilmoitus ihan turha.

Tiedätkö yhtään mistä nuo tunteet johtuu? Meneekö sulla hermot ja sitten räjähtää vai onko se ihan "normaalia" arkea? Oletko esim. neuvolasta pyytänyt jos pääsisit ihan yksin juttelemaan jonkun kanssa, se voisi kanssa auttaa? Vai johtuuko jaksamattomuus jostain tilanteesta kotona mihin tarvitaan käytännön apua?

Soitat heti huomenna neuvolaan ja sanot ettet jaksa enää! Vaatimalla vaadit sitä apua niin kauan kunnes sitä saat. Onko tukiverkkoa, sukulaisia tai ystäviä?

Saako joku tietty asia sut hermostumaan vai onko tää ihan kokoaikainen tunne nyt?

Järjetöntä,että joutuu vaatimalla vaatimaan apua! :O Mutta koita jaksaa ap vielä neuvolan kautta saada sitä.Tuntuu kurjalta sun puolesta vaikka tuntemattomia ollaankin.

Soitat heti huomenna neuvolaan ja sanot ettet jaksa enää! Vaatimalla vaadit sitä apua niin kauan kunnes sitä saat. Onko tukiverkkoa, sukulaisia tai ystäviä?

Saako joku tietty asia sut hermostumaan vai onko tää ihan kokoaikainen tunne nyt?

luuletko tosiaan että neuvola auttaa kun ei sossustakaan ole apua saatu.?
meillä kun sattuu vielä normaali mies perheessä olemaan jonka pitäisi kaikki jaksaa. pitäisi molempien vanhempien olla tällaisia sekopäitä tai alkoholisteja ennen kuin sossu puuttuisi, ilmeisesti. välillä jaksan paremmin, nyt taas tuntuu että en.

Hae oikeesti apua, soitat vaikka neuvolaan, onhan niiden pakko kuunnella sua, yrität vaan jaksaa vängätä tarpeeksi kauan, että ne oikeesti ottaa sut tosissaan. Sun on pakko tehdä se - jo sun lastes vuoksi, koska kuulostaa tosi huolestuttavalta niiden kehityksen kannalta, että sanot niille tollasta.

[QUOTE="vieras";22484716]luuletko tosiaan että neuvola auttaa kun ei sossustakaan ole apua saatu.?
meillä kun sattuu vielä normaali mies perheessä olemaan jonka pitäisi kaikki jaksaa. pitäisi molempien vanhempien olla tällaisia sekopäitä tai alkoholisteja ennen kuin sossu puuttuisi, ilmeisesti. välillä jaksan paremmin, nyt taas tuntuu että en.[/QUOTE]

jatkan vielä että psykologilla kävin n. vuoden, nyt n. kerran 2 kuussa koska aikoja ei ole. yksityiselle pitäisi mennä, aluksi soittelen niitä läpi mutta ei tilaa, ei tilaa ja nyt en enää edes jaksa hakea enkä tiedä olisiko edes varaa. tuskin.

[QUOTE="jaa";22484740]jos on normimies niin hoitakoon lapsiaan enemmän, niin sun hermo kestää paremmin.hoitakoon lpasensa aina kun on kotoan.[/QUOTE]

niinhän se hoitaakin! mutta liikaa vaadittu sekin että aina hoitaisi kun töissä käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Aivan hirveää;22484737:
Hui sua. Suosittelen oikeesti että hakeudut hoitoon.

voi kuule. kuten sanoin, olen ITSE tehnyt 2 ilmoitusta. ekalla kerralla eivät ottaneet edes ilmoitusta vastaan vaan sanoivat voi voi. toisellakin kerralla itse VAADIN ja kävivät juttelemassa ja kaikki ok sillä hetkellä. psykologille ei saa aikoja kuin harvakseltaan. mitä te luulette neuvolan tekevän kun ei sossukaan tee?

[QUOTE="vieras";22484792]ja siellä taas joku elää pumpulimaailmassa :D olen kuullut ollut osastollakin ja ei sinne tosiaankaan noin vaan mennä. olin täysin palanut loppuun ennen kuin PÄÄSIN.[/QUOTE]

ja lisään vielä ettei tosiaankaan mitään pikalähetteitä saa. siellä odotellaan ainakin se muutama tunti niin kuin muutkin tekee, olipa kuinka kova hätä tahansa.

[QUOTE="vieras";22484759]voi kuule. kuten sanoin, olen ITSE tehnyt 2 ilmoitusta. ekalla kerralla eivät ottaneet edes ilmoitusta vastaan vaan sanoivat voi voi. toisellakin kerralla itse VAADIN ja kävivät juttelemassa ja kaikki ok sillä hetkellä. psykologille ei saa aikoja kuin harvakseltaan. mitä te luulette neuvolan tekevän kun ei sossukaan tee?[/QUOTE]

sossussa on vaan ollut huono osaamaton työntekijä.kyllä neuvola voi auttaa.tekee vaik ilmoituksen puolestasi!!!!

Olen tuon yhden kans samaa mieltä. Provo tämä on jos muka hoitoa tuossa tilanteessa ei saa. Hoitoa saa kun painelee tonne ensiapu päivystykseen ja kertoo tuon saman mitä täällä palstalla ja vaatii psykiatrin paikalle. Joka paikassa on päivystävä psykiatri. Äläkä väitä ettei ole.

Olen tuon yhden kans samaa mieltä. Provo tämä on jos muka hoitoa tuossa tilanteessa ei saa. Hoitoa saa kun painelee tonne ensiapu päivystykseen ja kertoo tuon saman mitä täällä palstalla ja vaatii psykiatrin paikalle. Joka paikassa on päivystävä psykiatri. Äläkä väitä ettei ole.

kuten sanoin, mulle on aivan yks hailee nämä provon huutelut. Sinullako ON kokemusta tuosta päivystysasiasta? Minulla nimittäin on ja useammalta kerralta ja a) on käynyt niin ettei sairaalan päivystyksestä ole annettu lähetettä psykiatriselle osastolle ja sinne EI voi mennä ilman lähetettä
b) on käynyt niin ettei osastolle ole päässyt vaan saanut vain keskusteluaikoja. mutta ihan sama mulle mitä uskotte.

hengähdä nyt syvään ja rauhoitu hetki ap. ota sitten yhteyttä neuvolaan ja selitä tarkkaan tilanteesi. se että sossut ei auttaneet teitä, ei tarkoita ettei kukaan muu auta. Ole kuitenkin tiukkana sen kanssa että tosissaan tarvitset apua! Tsemppiä sinulle jatkoon ja toivottavasti saat apua :)

Yhteistyössä