Alkuperäinen kirjoittaja eivoiymmärtää;22492976:Lapsi 2,5v.
Hyi helvetti, nyt tekee oikeesti ihan pahaa:'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eivoiymmärtää;22492976:Lapsi 2,5v.
Hyi helvetti, nyt tekee oikeesti ihan pahaa:'(
Vai että 2,5 v lapsi 30 tuntia viikossa hoidossa, vaikka äiti on kotona.
Toivon, että päiväkoti pistää stopin tuolle. Tässä on se syy, miksi aika ajoin olisin sittenkin valmis luopumaan subjektiivisesta päivähoito-oikeudesta, tai ainakin olen sitä mieltä että sitä tulisi tarkkaan rajata alle 4 v lasten kohdalla.
Provotutkanikin piippaa hieman, mutta on tuo taatusti surullista todellisuutta monessa päiväkodissa.
Päiväkodin johtajaa tai muuta henkilökuntaasiko sinun on tavoite valinnoillasi miellyttää?Alkuperäinen kirjoittaja eivoiymmärtää;22493107:Olen sen päiväkodin johtajan kanssa tätä asiaa puinut, eikä mitään ongelmaa ollut. Lapsi oli ennen vauvan syntymää päiväkodissa 7-9 tuntia per päivä. Äitiysloman ajan lapsi oli kotona. Kokeilimme myös, että lapsi on kotona vauvan synnyttyä. Tätä kesti noin 1,5kk. Nyt lapsi taas päiväkodissa ja päiväkodin johtajalle tämä sopi täysin hyvin.
Päiväkodin johtajaa tai muuta henkilökuntaasiko sinun on tavoite valinnoillasi miellyttää?
Onhan sulla varmasti tarpeeksi lapsia...?
Äitiyloman oli lapsi kotona? Miten on voinut olla kun kerroit synnytyksen jälkeen kotona oloa kestäneen 1,5kk? Äitiysloma on kuule aika lailla pidempi. Lastensuojelun asiakkaita?
Hyvä, jos ei ole oleellista se, sopiiko päiväkodin johtajalle. Mietipä nyt kuitenkin, kenen kannalta olisi ensisijaisesti tärkeintä niitä valintojasi tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja eivoiymmärtää;22493161:Ei ole tarve miellyttää ketään. Mielestäni en ole ilmoitusvelvollinen päiväkodissa työskentelevälle hoitajalle menoistani. Päiväkodin johtajan otin puheeksi siksi, koska hänen kanssaanhan hoitosopimus tehdään -ei perus hoitajan.
Ja kyllä, minulla on tarpeeksi lapsia.
Etkö sä halua pitää kaksivuotiastasi kotona?