onko se noin hintava kirppikselläkin:O me ollaan saatu tollanen![]()
Jos sitä nukkekotia tarkoitit, niin se maksaa uutena 70
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onko se noin hintava kirppikselläkin:O me ollaan saatu tollanen![]()
juu just sitäJos sitä nukkekotia tarkoitit, niin se maksaa uutena 70Eli kyllä ne melko hintavia on
![]()
mutta joo ei tänne palstalle kirjoittelun perusteella voi ihmeempiä johtopäätöksiä vedellä.ei täällä kukaan kirjoittelija näytä itsestään niin suurta kuvaa,että vois piirtää persoonan niistä.
monethan keskittyy täällä aina tiettyihin aiheisiin juttelemaan, vaikka elämä irl olisi ns.normaalin monipuolista.
juu just sitä
:O oho täytyy varmaan tuo meijän myydä kun se tuolla hyllyssä lojuu![]()
riippuvuusongelmissahan on se vika, että se ongelman omaava usein vasta itse viimeisenä huomaa ,että on ongelma.jos silloinkaan.
mutta joo ei tänne palstalle kirjoittelun perusteella voi ihmeempiä johtopäätöksiä vedellä.ei täällä kukaan kirjoittelija näytä itsestään niin suurta kuvaa,että vois piirtää persoonan niistä.
monethan keskittyy täällä aina tiettyihin aiheisiin juttelemaan, vaikka elämä irl olisi ns.normaalin monipuolista.
Saanko minä kysyä yhden asian?![]()
Kyllä siinäkin pitäisi herätyskellot soida, jos joku oikeasti haluaisi KAIKEN itsestään kertoa kaksplussalla tai blogissa. Mutta kaksplussa on tyypillinen paikka, että jos täällä jostain kertoo, niin automaattisesti on 100% juuri vain sitä eikä muuta.
Aina kysyä saa...eria asia vastaanko![]()
Nyt vasta tutustuin blogiisi Chef. Kade, kade, KADE |O
Ehdin jo miettiä asiaa, en kysykään. Ei se ollut mitään tärkeää.![]()
missäs noita mll:n kirppiksiä täällä oikein on? niinku tarkkaa paikkaa jos sais tietoon?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22509883:Mä löysin samanlaisen nukkekodin 8:lla. Sulta puuttuu tuosta ainakin pöytä ja toinen tuoli.