Puhuin taas miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="www";22514287]Ihme äijä jos naimissa olevaa stripparia esittelee omille lapsilleen.

"Sorry mut se soittaa mulle joka ikinen päivää laita viestit, se on oikea herrasmies, tutustui jo mua omien lasten kaa, kaikille todisti miten mua rakasta, ette vaan tiedä mitään, se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se"[/QUOTE]

eikun hänen lapsia mä näin:D

Siis täh?

Käsitinkö nyt oikein, että Venakko Milana raataa töissä ja elättää perheensä? Ja ymmärtääkseni tekee kaikkensa sen eteen ja mies vain sanoo ettei jaksa?
Toisen pitäisi jaksaa ja toisen ei?

Jos mä kirjoittaisin saman ihan selko suomenkielellä, niin luulisin että ois palstalaisilla eri ääni kellossa.

Ja täällä vedetään kyllä niin yli kaikki, Milana on nollannut tilanteen kahtena vkl:na (luultavastikkin), niin se nyt on sitten teidän mielestä ryypännyt ja rellestänyt kaikki kahdeksan vuotta? Mitä hän kertoi eläneensä miehensä kanssa...

Antakaa mun kaikki kestää...

Olen NIIN samaa mieltä kanssasi. Pöyristyttävää katsoa, kuinka melkein kaikki palstan rekisteröityneet purkaa omaa oloaan toiseen.

Savanna. Ymmärrän että olet ihastunut toiseen mieheen. Se ei ole väärin, tunteilleen ei voi mitään. Älä kuitenkaan nyt ihastuksen huumassa tee heti mitään lopullisia ratkaisuja. Anna ajan hieman kulua, edes pari kuukautta. Juttele miehesi kanssa niin paljon kuin voit.

Jos kertakaikkiaan suhde ei siltikään tunnu toimivan, niin ota avioero.

JAKSAMISTA!

Haloo mammat! Te irvailette, ettei tämä miljonääri tahdo Savannasta muuta kuin seksiä... Jos olisitte yhtään lukeneet tätä palstaa, tietäisitte, että Savanna inhoaa seksin harrastamista, joten miljonääri tuskin tulisi sitä saamaan kovinkaan usein...

Niin, mutta tietääkö se miljonääri ettei Savannaa pahemmin seksi kiinnosta. Ei kai tuollaasta asiaa heti kerrota jollekin.

Lapset jää erossa saletisti isälle kun äiti on tasapainoton.
Miljonäärin silmät avautuu viimeistään siinä vaiheessa kun huomaa ettei persettäheiluttava pojannäköinen tissitön rääpäle tykkää seksistä.
Vielä jos roudaisi huusholliin sekä äitinsä että muksunsa niin loppuisi miljonäärin rakkaus aika lyhkäseen.

[QUOTE="akka";22515215]Lapset jää erossa saletisti isälle kun äiti on tasapainoton.
Miljonäärin silmät avautuu viimeistään siinä vaiheessa kun huomaa ettei persettäheiluttava pojannäköinen tissitön rääpäle tykkää seksistä.
Vielä jos roudaisi huusholliin sekä äitinsä että muksunsa niin loppuisi miljonäärin rakkaus aika lyhkäseen.[/QUOTE]

pojannäköinen ja tissitön, voi että miten kiva kuulla:laugh: ehkä sun pitää mua tavata todellisuudessa ehkä näet että on mulla tissit ja ei pienet vaan norm ja en todellakaan pojan näköinen mitä kuvat anna ymmärtä, en vaan ikinä tuu kuviin mitä oikeasti olen;)

pojannäköinen ja tissitön, voi että miten kiva kuulla:laugh: ehkä sun pitää mua tavata todellisuudessa ehkä näet että on mulla tissit ja ei pienet vaan norm ja en todellakaan pojan näköinen mitä kuvat anna ymmärtä, en vaan ikinä tuu kuviin mitä oikeasti olen;)

Kuva näyttää just siltä miltä mallikin,idiootti sen tietää.Sä näytät livenäkin tissittömältä pikkupojalta.Ei se kamera itsestään susta pikkupojan näköistä tee,se kuvaa sut sellaisena kun olet tampio.

Monessa asiassa on se hyväksikäyttäjä ja sen mahdollistaja. Esim. joissakin alkoholistiperheissä isä juo ja äiti mahdollistaa sen vaikenemalla, sama toimii myös tässäkin, Savanna menee kuin tahtoo ja hänen miehensä ja äitinsä tekevät sen mahdolliseksi hoitamalla kotia, lapsia ja yritystä. Ilman mahdollistajia tämä hurvitteleva elämäntyyli olis aika mahdoton toteuttaa.

Joko sulla on Milanna se lääkitys kohdillaan?
Jos nyt päätätte erota niin jätä ne laspet miehelles, ei sun elämäntyyli ole lapsille.

Ja ehkäpä miestäsi väsyttää se että sä kokoajan oot haalimassa uutta remonttikohta kämpässä joka on vasta rakennettu?
Kyllä meiläkin ukko repeis riemusta jos mä alkasin vaatii jotai tapetointia/maalaamista työpäivien jälkeen... ainut mitä edes ilkeän pyytää tekemään töiden jälkeen on se että korjaa lämminvesivaraajan tms. mikä on _PAKKO_ hoitaa just sinäpäivänä.

Just lapset onkin mulle tärkeitä ja myös toiseks oma olo

Miten se näkyy että lapsesi ovat sinulle tärkeitä? Et ole heidän kanssaan koskaan?
Miehesi/äitisi hoitaa heidät, hoitaa kotinne. Orjako pitäisi olla. Nolaat miehesi täällä täysin, suuret sympatiat hänelle. MITEN KEHTAAT??

Mene miljonäärisi matkaan, mutta ymmärrä ettei ainakaan sossu anna sinulle lapsiasi matkaan.

Tuli tuosta stripparista mieleen että jos esim. työkaverilla olisi strippari vaimona, jonka ulosanti/mielipiteet on kirjoitusten tasoista... niin nauruhan siinä pääsisi ja jokainen varmasti tietäisi miksi hänellä on vaimona strippari.

[QUOTE="vieras";22522178]Miten se näkyy että lapsesi ovat sinulle tärkeitä? Et ole heidän kanssaan koskaan?
Miehesi/äitisi hoitaa heidät, hoitaa kotinne. Orjako pitäisi olla. Nolaat miehesi täällä täysin, suuret sympatiat hänelle. MITEN KEHTAAT??

Mene miljonäärisi matkaan, mutta ymmärrä ettei ainakaan sossu anna sinulle lapsiasi matkaan.[/QUOTE]

entä jos tän kirjoittaja sais kunnolla munaa tänä iltana ja sit vähä rauhoittuis. Mikä jottei?

Mun mielestä tää Venakko on ihan omituinen tapaus.
Joka toinen ketju on hänen alottamansa. Milloin haukutaan jne...
Eikä tosiaan ole muuta tekemistä, kuin roikkua kaks.plussan palstalla ja juoruta kokoelämänsä käänteet tänne?

[QUOTE="juu";22522199]entä jos tän kirjoittaja sais kunnolla munaa tänä iltana ja sit vähä rauhoittuis. Mikä jottei?[/QUOTE]

Oletkohan lukenut noita Savannan kirjoituksia lainkaan??

Yhteistyössä