Jos puhuu naimisiinmenosta ja toisesta lapsesta niin mies ei ole halukas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mietin et mies aina vastaa et katotaan nyt,sit joskus,ei jaksa miettiä yms... Eli tarkoittaako tuo nyt sit et ei halua noita asioita mun kanssa vai mitä? Olen kysynyt suoraan,mutta vastaus on että nyt on talonrakennukset,työt yms... aina joku teko syy....

Onkohan niin et mies haluaa vielä jokseenkin pitää simmuja auki ja toinen lapsikin olisi sen mielestä vielä isompi siitoomus...

Ei halua noita asioita ainakaan vielä, tuskin takana on mitään että ei haluaisi sitoutua sinuun tms.
Jos vaan ei yksinkertaisesti halua eikä koe tarpeelliseksi/jaksavansa toista lasta,häitä jne..

Ei halua noita asioita ainakaan vielä, tuskin takana on mitään että ei haluaisi sitoutua sinuun tms.
Jos vaan ei yksinkertaisesti halua eikä koe tarpeelliseksi/jaksavansa toista lasta,häitä jne..

mmm voit olla oikeassa,itseasiassa mies masenteli viikonloppuna miten loppussa on,sanoi ettei jaksa mikään kiinnostaa,edes elämä.Luulin et se meni pienen humalan piikkiin.
Olen yrittänyt et en painosta,mutta mun mielestä nuo asiat on ajankohtasia ja varsinkin kun olen hyvin sitoutunut ja rakastan miestä paljon.

Joskus vaan tuntuu että olen samantekevä,vaikka kyse voikin juuri olla siitä että hän ei itse ole nyt ihan kunnossa. :/ Kumpa tietäis....

Asiat eivät ole miehelle ajankohtaisia eikä hän osaa ajatella vielä aikaa mitä ei ole olemassa. Ihmiset on erilaisia ja sinun on hyväksyttävä että kyseisen miehen kanssa elämä kuljettaa eteenpäim ilman suunitelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja älä ressaa;22520581:
Asiat eivät ole miehelle ajankohtaisia eikä hän osaa ajatella vielä aikaa mitä ei ole olemassa. Ihmiset on erilaisia ja sinun on hyväksyttävä että kyseisen miehen kanssa elämä kuljettaa eteenpäim ilman suunitelmaa.

hyvin sanottu,mut itse taas olen ihmisenä et pitää olla jotain suunnitelmia vaik ne ei aina välttämättä toteudu. Mun pitää tietää miksi ollaan yhdessä,olemisen ilostako vain,vai siksi että saadaan elää tämä elämä yhdessä tarkoituksellisesti.
Ehkä pelkään että on helpompi menettää toinen kun toinen ei ole niin sitoutunut( tai tuo sitä kauheasti julki) Mies on juurikin sellainen mies että ei puhu oikeen mistään vaikka joku painaisi. Itse saan arvata aina asiat :(

Rakkautta hän osoittaa esim,että on käynyt tankkaamassa auton mulle,lämmittää takan ja nyt tekee sitä taloa.... mutta muuten ei osoita tunteitaan,siksi onkin niin vaikea aina tietää missä mennään.Pitäs vaan elellä niin kuin hän,päivä kerrallaan mutta minä en osaa.

[QUOTE="vieras";22520572]okei,voitko valottaa lisää??? t.ap[/QUOTE]

Voi tulla isoja ongelmia, kun toinen on vähän hakoteillä isyytensä kanssa ja muutenkin. Ja avioero.

Ehkä miehesi kokee nuo puheesi painostamisena?
Talonrakennus ei ole mikään pieni projekti. Jos kumppani lähtee omasta aloitteestaan rakentamaan taloa jonkun kanssa, kertoo se kyllä pariskunnan kummallakin osapuolella sitoutumisesta toiseen ja perheeseenkin.

Ehkä miehesi vain ei halua toista lasta? On sitä mieltä, että yksi riittää?
Ehkä miehesi ei myöskään halua mennä naimisiin kenenkään kanssa? Kaikki eivät halua mennä naimisiin lainkaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä