mikä ilta/yö oli:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
savanna, en ole tàtà juttua kovasti seurannut, joten haluaisin kysyà sinulta:

1. oletko kysynyt miksi se mies rakastaa sinua? loppujenlopuksi rakkauteenkin on aina joku peruste vaikka moni ei sità tààllà tulekaan myòntàmààn

2. onko mies suomalainen ja mità tekee tyòkseen?

No ollaanpas täällä kateellisia Savannan elämälle. Kasvakaa valittajat aikuisiksi ja antakaa Savannan elää omaa mukavaa elämäänsä.

Jaaha..mistäköhän sitä pitäisi olla kateellinen?
Siitä et liitelee menemään pää kolmantena jalkana rahan perässä kenties? Mitä mukavaa tuossa elämässä on? Varsinkin kun savanna valittaa elämästään täällä palstalla harvase päivä?!

pitääkö kaiken olla niin helvetin hauskaa koko ajan. lapsilla pitää olla hauskaa aina, sinulla pitää olla hauskaa aina, oletko kysynyt mieheltäsi onko hänellä hauskaa aina? onko äidilläsi hauskaa aina (hänhän lapsianne kai hoitaa) helvetin hauskaa!

[QUOTE="Mamma italiana";22524593]savanna, en ole tàtà juttua kovasti seurannut, joten haluaisin kysyà sinulta:

1. oletko kysynyt miksi se mies rakastaa sinua? loppujenlopuksi rakkauteenkin on aina joku peruste vaikka moni ei sità tààllà tulekaan myòntàmààn

2. onko mies suomalainen ja mità tekee tyòkseen?[/QUOTE]

En mä hänen elämästä sen enempää kerro, kun vaan että se rakasta, koska olen hauska, olen hyvää ja liian kiltti en pyytä mitään, no mun ei tarvikaan pyytä se itse tunke kaikki mahdollista, mä en silti ota melkein mitään:D

No mulle ihan sama mitä palstalla ajatellaan ja saa niin kuin sanoin vaikka tulla kylään katsomaan miten ne voi. Kyllä lahjoja ajattelen ja ruokaa, vaatteet, ei heillä puutu mitään, mitä he tarvitse, myös he käyvät melkein joka tapahtumassa, koska lapsuus mun mielestä pitää olla hauska

Entäs se henkinenpuoli? Rakkaus,välittäminen,yhteinen aika jne.. noita ei voi rahalla/tavaralla ostaa/korvata.

[QUOTE="huokaus";22524621]pitääkö kaiken olla niin helvetin hauskaa koko ajan. lapsilla pitää olla hauskaa aina, sinulla pitää olla hauskaa aina, oletko kysynyt mieheltäsi onko hänellä hauskaa aina? onko äidilläsi hauskaa aina (hänhän lapsianne kai hoitaa) helvetin hauskaa![/QUOTE]

Kyllä elämästä pitää nauttia, lepään vast silloin kun kuolen:), en ole sohvaperunaa eikä minusta tulee, olen sellainen kun olen ja ei mun tarvi muuta itseä miksikäks, jos jotain aiheutankin pahaa oloa sitten mietin vast

Tiedätkö Jelena, tosi raivostuttavaa kun et osaa vastata kysymyksiin. Ehkä et ymmärrä niitä.
Missähän se sun mainostamasi älykkyytesi näkyy..?

En mä hänen elämästä sen enempää kerro, kun vaan että se rakasta, koska olen hauska, olen hyvää ja liian kiltti en pyytä mitään, no mun ei tarvikaan pyytä se itse tunke kaikki mahdollista, mä en silti ota melkein mitään:D

joo et kerro, mutta koska et halua kertoa vaiko et tiedà? mulla alkaisi kyllà hàlytyskello soida esim rikollisyhteyksistà ja hàmàristà puuhista etc etc.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;22524629:
Entäs se henkinenpuoli? Rakkaus,välittäminen,yhteinen aika jne.. noita ei voi rahalla/tavaralla ostaa/korvata.

jos olen 3vkoa välillä poissa, se ei vielä mitään kerro minusta ja tiedän itsekin jo nyt että pitää vähän stoppata itseä

Haha!! Et ota melkein mitään, ja juurikin viime yönä oot tuhlannu sen 3 tonnia 2-3 lasilliseen alkoholia. Mitenhän se on mahdollista? Puhut itseäs ristiin jatkuvasti..

Jos se mies rakastaa oikeasti sua, eikä halua pelkkää hauskan pitoa, ei se tyydy tuohon tilanteeseen. Jos se rakastaa sua, niin se varmaan tekee kaikkensa että sä viettäisit aikaa sen etkä sun miehen kanssa. Eiks toi ole aika epäreilua miestäs kohtaan että menet mukaan tuollaiseen leikkiin?

[QUOTE="joopajoo";22524659]Ai nautit? Silti olet harvase päivä valittamassa palstalla elämästäsi,vedät pahaan oloosi lääkkeitä jne.. jos toi on elämästä nauttimista ni mikäpä siinä..[/QUOTE]

Mä lääkeitä vetin kun todettin paniikkihäiriö kilpirauhasen takia, nyt ei sellaista ole, koska lääkkeet toimi kilpirauhaseen. Mutta miehen kaa on toki stressiä ja kriisi, mutta en mä sen takia lääkkeet ota

Menkää oikeesti joku ja etsikää Milannan mies (jos nuo henkilöt on ees olemassa, alan sitä epäilemään) ja läppäskää sitä miestä ottaan nyt; haluaako se että sen elämä menee kotirouvana ja lastenhoitajana, sen lisäksi että se käy vielä töissäkin lisäks(?)..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä