Mitenkä kommentoisitte tätä juttua (thaimaan seksiturismi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "laila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Säälittävää, kun pitää lentää tuhansia kilometrejä saadakseen maksullista naista. Lähempää ei sitten oikeesti ilman rahaa heru.

Samalla sitten tukeekin seksiorjuutta ja lapsiprostituutiota, mutta tärkeämpää onkin saada pallit tyhjiksi. Säälittävää.

Jotenkin ällöttää ja tuli tosi surullinen olo. Thainainen on näköjään aika halvalla myynnissä. Miehet, jotka ei täällä kelpaa kellekään, voi sitten käydä panemassa thainaista halvalla, tai oikeestaan melkein ilmaiseksi. Ei tuo tunnu oikealta.

[QUOTE="minä";22547362]Mies luki sen eilen ja totesi, että kyllä tuli huono fiilis siitä artikkelista. Itse totesin, etten halua edes lukea sitä. :([/QUOTE]

Mun mies luki sen myös äsken. Totesi vaan, että onko minun naiskuvani vääristynyt, kun en ajattele noin.

Jotenkin ällöttää ja tuli tosi surullinen olo. Thainainen on näköjään aika halvalla myynnissä. Miehet, jotka ei täällä kelpaa kellekään, voi sitten käydä panemassa thainaista halvalla, tai oikeestaan melkein ilmaiseksi. Ei tuo tunnu oikealta.

Miten niin? Kyllähän kaikilla pitää oikeus seksiin olla eikä siihen saisi vaikuttaa ulkonäkö, tuo on hieno asia että sieltä irtoaa pesää miehelle kuin miehelle ja saa vaikka vaimoksi jos haluaa,

Kaikki miehet eivät ole naisten suosiossa. Naisten on helppo nimitellä heitä luusereiksi ja osoittaa sormella.

Ja sellaisia miehille kelpaamattomia naisiahan ei ole olemassa? Nämä naiset, jotka menevät etelän maihin ammattigigoloiden vieteltäviksi ovat varmaan hieman jotain muuta kuin niitä harmaavarpusia, jotka eivät seinäpaperista erotu ja ovat tuomitut elämään yksin?

Miten niin? Kyllähän kaikilla pitää oikeus seksiin olla eikä siihen saisi vaikuttaa ulkonäkö, tuo on hieno asia että sieltä irtoaa pesää miehelle kuin miehelle ja saa vaikka vaimoksi jos haluaa,

Kyllä biologinen tosiasia on, ettei kaikilla ole oikeutta seksiin. Tai sitten pitää tyytyä siihen, mitä saa. Vika onkin usein siinä, ettei se "taso" miellytä. Sit mennään hakeen puoli-ilmaseksi, että saadaan vähän nätimmältä tytöltä, kuin mihin ois oikeesti rahkeita.

Voihan kyse olla myös laiskuudesta. ei haluta antaa paljoa mitään itse, halutaan vaan vastaanottaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mua alkoi itkettämään sen viimeisen miehen tarina. Ne toiset ällöttivät. Periaatteessa mulla ei ole prostituutiota vastaan mitään, mutta kun siihen liittyy lasten ja naisten hyväksikäyttö ja muu rikollisuus...

Kyllä biologinen tosiasia on, ettei kaikilla ole oikeutta seksiin. Tai sitten pitää tyytyä siihen, mitä saa. Vika onkin usein siinä, ettei se "taso" miellytä. Sit mennään hakeen puoli-ilmaseksi, että saadaan vähän nätimmältä tytöltä, kuin mihin ois oikeesti rahkeita.

Voihan kyse olla myös laiskuudesta. ei haluta antaa paljoa mitään itse, halutaan vaan vastaanottaa.

Sieltähän sitä saa mistä on oikeutettu saamaan ja thai naiset antaa niin ei siinä mitään kummaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;22547425:
Sieltähän sitä saa mistä on oikeutettu saamaan ja thai naiset antaa niin ei siinä mitään kummaa ole.

Niillä ei ole ehkä aavistustakaan, miten halvalla lähtee. Nostaisivat edes hintoja.

Ärsyttävän ylimielisesti kirjoitettu artikkeli. Että oikein naureskelivat siellä niitä naisia. Naureskellen naivat. VOi jessus! Eikö noita miehiä ole kotona opetettu kunnioittamaan naisia`? :( :kieh:

Se on monille helppo hyväksyä kun se tapahtuu tuossa mittaluokassa jossain muualla. Jos vastaava ilmiö samassa mittakaavassa olisi siellä omassa kotikaupungissa niin luulen, että aika moni olisi silloin toista mieltä.

Alettaisiin pelätä omien miesten ja lasten puolesta.

Joidenkin on pakko tehdä ko työtä, jotkut tekevät sitä rahan takia. Thaitytölle on siellä iso raha ja monesti he myös ovat niin lampaita etteivät ajattele tulevaisuutta. Pvä kerrallaan, rahat pois turistilta ja shoppailemaan.. illaksi taas töihin tienaamaan shoppailu ja itsensä hemmottelurahaa.

Itellä oli ennen hurjat ennakkoluulot mutta en soisi kenenkään spekuloivan tai moralisoivan toista kulttuuria ( nämä tytöt ovat osa sitä ) ennenkuin on itse nähnyt millaista se on paikan päällä.

Enimmäkseen ällöttää länkkärit jotka ovat seonneet niistä naisista ja kuola valuen eivät tiedä ketä tai mitä katsoisiva kun menevät esim gogo-baariin.. on niin paljon valinnan varaa ja miehen käytös siinä on oksettavaa.

On hyvinki kakspiippunen juttu tuo 'seksiturismi'... Toissaalt, jos suomessa on ,niinku onkin, joka kaupungissa näitä niin sanottuja jakorasioita niin siihen nähen että ottaa huonon / kurjan maineen levitellesään itseään kaikille, niin thainaisella on sen verran pokkaa että pyytää siitä maksun! Jos kaikki suomen joka viikko eri aisassa roikkuvat ottais maksua niin ne ois helvetin rikkaita. Ja todellakin siis thaikkunaiset monet tekevät tuota ihan vapaaehtoisesti.

Toisaalta kun miettii taas kolikon kääntöpuolta, antaisitko ittes rahasta jos kyseessä olisi sillä summalla ja ainoana vaihtoehtona ruokaa sun lapselle???

Ja tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa ;)

Eikös tässä joku aika sitten ollut ohjelmaa näistä thaimaan maksullisista naisista. Heidät houkutellaan sinne Patayalle köyhistä kylistä, ja mitä nuorempana ne sinne saadaan sitä parempi. Ja sitten suurin piirtein teljetään huoneeseen, ja laitetaan töihin ympäri vuorokautta. Kyllä kai ne jotkut siitä huoraamisesta tykkäävätkin, mutta uskoisin, että 99% vihaavat sitä. Niillä on lapset siellä kylässä äitiensä huollettavana, ja ite pääsevät niitä katsomaan kerran vuodessa. Ihan hirveää elämäähän se on. Ja sit mitä tapahtuu, kun ne on nelikymppisiä, eivätkä kelpaakaan enää markkinoilla. Maitojunalla takas riisipelloille.

Ja toisekseen, nyt tulee mietittyä toisella tavalla, kun jotkut sinkkumiehet sanoo menevänsä Thaimaahan "sukeltelemaan"... Joo-o, niin varmaan.

Mulla on tuttuja, jotka oikeasti käyvät vain sukellusreissuilla. Heillä on sukelluskortit ja treenaavat ko. lajia myös kotimaan vesissä. Ykskin heistä jatkanut tätä, vaikka on nyt kihloissa. On joka vuosi pari viikkoa Thaikuissa sukeltamassa. Vaimoke kulkee nykyään mukana.

Yhteistyössä