H
"hmm"
Vieras
Jos et kykenisi/haluaisi itse imettää, voisitko antaa toisen naisen imettää vauvaasi? Entä antaisitko toisen lypsämää rintamaitoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en. nevör.
En, asiat pitäs olla tosi huonosti ennen kun voisin edes harkita.
Meillä molemmat vauvat saanneet keskolassa luovutettua rintamaitoa - hui yli kuukauden verran. Mulla maito ei noussut, ei millään, 50ml on aika laiha lohtu pikkukeskoselle kun ruokaa alkaa mennä. Sitä en koskaan ole saannut selville miksi maito ei vaan noussut...Olisiko ehkä ollut erillailla jos täysaikaisia lapset olisi ollut ja kyenneet imemään. Hieman yli 1kg imukyky ei riittänyt stimuloimaan maidonnousua eikä auttanut vaikka kuinka yritin pumpata lapsi sylissäkin...Kummankin vauvan kanssa jatkoin 2,5kk pumppausrumbaa...Ja maksimi saaliit päivälle oli ton 50ml...
Eli itse olen todella onnellinen että lapseni ovat saanneet luovutettua maitoa. Onneksi korvikeet on hyviä, itse käyteimme erikseen keskosille suunniteltua "tavaraa" apteekista. Tossa nuo pojut nyt on, toinen 5v ja toin 3,5v. Perusterveitä ja allergiattomia.
Mutta eikös ennen muinoin käytetty ihan imettäjiäkin kyläyhteisöissä? Ennenkin on ollut äitejä joilla maito ei noussut ja äitejä joilta sitä tuli ylenmäärin. Ei kaikki perustu"viitsimättömyyteen"
peesi. Jotenkin asia vaan tuntuu :x