Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kärsiskö teidän itsetunto siitä jos antaisitte, vai mikä on syynä että pidätte sitä noin kauheana?
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kärsiskö teidän itsetunto siitä jos antaisitte, vai mikä on syynä että pidätte sitä noin kauheana?
Voi olla. Oli toi imetys vähän sellainen herkkä paikka, kun ei onnistunut niinkuin olin ajatellut.
Ja rinnat on sen verran intiimi paikka (mulle ainakin), että tuntuisi oudolle jos joku vieras lapsi tulisi siihen likelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kärsiskö teidän itsetunto siitä jos antaisitte, vai mikä on syynä että pidätte sitä noin kauheana?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ystävän, sukulaisen tai perheenjäsenen kyllä, ventovieraan en.
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:mulle ainakin tulee semmonen tunne että jos en ite imetä ni sit vauva rupee pitämään sitä joka imettää niin äitinään, ei todellakaan ole mun juttu tuo!!! kukin ajatelkoon kuin itse haluaa mut minä ajattelen näin!
Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:Antaisin hätätapauksessa. Esim. jos minulle sattuisi jotain, enkä pystyisi imettämään hetkellisesti ja varsinkin jos vauva olisi sitä sorttia, joka ei pullosta suostu syömään.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:mulle ainakin tulee semmonen tunne että jos en ite imetä ni sit vauva rupee pitämään sitä joka imettää niin äitinään, ei todellakaan ole mun juttu tuo!!! kukin ajatelkoon kuin itse haluaa mut minä ajattelen näin!
Ite ajattelin tuota lähinnä "tilapäisenä ratkaisuna". Tyyliin 1x, jos moiseen olisi tarve(Ei nyt sentään "huvikseen" moiseen ryhtyis.)
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:mulle ainakin tulee semmonen tunne että jos en ite imetä ni sit vauva rupee pitämään sitä joka imettää niin äitinään, ei todellakaan ole mun juttu tuo!!! kukin ajatelkoon kuin itse haluaa mut minä ajattelen näin!
Ite ajattelin tuota lähinnä "tilapäisenä ratkaisuna". Tyyliin 1x, jos moiseen olisi tarve(Ei nyt sentään "huvikseen" moiseen ryhtyis.)
ja mä myös ajattelen että jos ois sota-aika niin sit voisin (koska silloin oli asiat toisin) mut nyt eletään nykyaikaa niin en varmisti vois antaa toisen imettää mun omaa lasta!
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Antaisin. Ja periaatteessa näin on päässyt käymäänkin. Kun lapseni ( useampikin vielä ) on ensimmäisinä päivinään saanut lisämaitoa -joka siis on toisen äidin luovuttamaa maitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:mulle ainakin tulee semmonen tunne että jos en ite imetä ni sit vauva rupee pitämään sitä joka imettää niin äitinään, ei todellakaan ole mun juttu tuo!!! kukin ajatelkoon kuin itse haluaa mut minä ajattelen näin!
ja mä myös ajattelen että jos ois sota-aika niin sit voisin (koska silloin oli asiat toisin) mut nyt eletään nykyaikaa niin en varmisti vois antaa toisen imettää mun omaa lasta!
Mie voisin, ei kolauta mun itsetuntoa. Mut kukin kokee asiat erilailla, niin kuin aiemmin sanoit itekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:imettää omaa vauvaasi? Jos itse et esim.voisi imettää.
( juu en tiedä mistä tän sain päähän.)
Ja itse en antaisi.