Leukistinen aksolotli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dgf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dgf

Vieras
Halusin vain sanoa että näin palstaa seuranneena olen huomannut miten ystävällisesti vastaat aina viesteihin etkä lähde provosointiin mukaan. Vaikutat mukavalta ihmiseltä. Täällä moni sinua tuntuu parjaavan, syytä en ymmärrä.
Ei mulla muuta, halusin vain kertoa, joskus positiivistakin palautetta :)
 
[QUOTE="vieras";22621525]:laugh: :laugh: :laugh:

oliks tää nyt vittuilua aksolotlille?[/QUOTE]

Tuskin oli vittuilua.

Onhan Leukis ilmanmuuta yksi ystävällisimmistä nikeistä täällä.
 
Ei ollut vittuilua, arvasin että tähän tulee negatiivista sanottavaa ja mietin viitsinkö laittaa. Mutta kun ei pysty harmaana yv:ä lähettämään.
Minusta leukistinen vastaa kyllä usein ihan asiallisesti ja arvomaailmakin tuntuu olevan kohdillaan. Täällä jotkun mustat nikit osaavat olla todella tympeitä.
 

Similar threads

Yhteistyössä