Mies jäi kiinni pettämisestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
#375 so what? Miten se kuuluu aplle millää tapaa? Jos ei halua.
Jos mies valehtelee, nii miksi ap olisi velvollinen millää tapaa lohduttaa ja selvittelemään asioita?
Jos ei halua, nii miehen ja toisen asiat pysyköön ihan heidän välisinään.

Miksi annat miehesi kääntää, ja käännät itsekin, tätä juttua nyt niin, että yhdessä päivittelette sen toisen naisen tyhmyyttä ja hulluutta?

Jos olisin sinä, katsoisin asiaa niin, että sen lisäksi että miehesi on ollut törkeä sinua kohtaan, hän kohtelee tätä toistakin naista ihan kauhealla tavalla. Mietityttäisi, minkälainen mies oikeastaan onkaan.

Sinua tietysti hivelee se, että olemalla töykeä toiselle naiselle mies ikäänkuin nostaa sinut arvossa tärkeämmäksi. Sanoisin, että aika halpa keino saada sinulta pluspisteitä. Ei ole ihan aikuiseksi kasvaneen kypsän ihmisen hommaa.

Peesi.

Kun kakkonen hoksaa ettei pärjääkään vaakakupissa vaimon arvolle ja mies ei halua erota, hänelle tyypillisesti tulee paljonkin asiaa vaimolle.
Kaava toistaa tässäkin kohtaa itseään hyvin usein.
Ensin pyritään mustamaalaamaan mies naisen silmissä miestä suojellen. Kerrotaan vaimolle miten ihanaa on ollut ja miten on ihastuttu ja rakastuttu. Vakuutellaan vaimo siitä ettei ole ollut tarkoitus loukata vaan niin on vain käynyt.
Jos kakkonen huomaa ettei vaimo ole ottamassa eroa, hän alkaa myrkyttää vaimon mieltä, "miten voit luottaa enää"-teemalla. Siinä vaiheessa kakkonen on jo epätoivoinen. Haluaa luultavasti puhua siitä miten vaimon kannattaisi päästää irti koska vaimon mies on kakkosen mielestä onneton liitossa.
Kun kakkonen huomaa ettei mies halua häntä enää ja vaimo kiilaa vahvasti edelle, mies ärsyyntyy kakkosen ja vaimon keskusteluista, kakkonen heittäytyy haukkumaan miestä ja koettaa päästä väleihin vaimon kanssa jotta mies olisi ainoa häviäjä ja naiset loukattuja.

Loppujen lopuksi harva kakkonen hajoittaa vahvaa liittoa kaikista yrityksistä huolimatta. Voi kun nämä naikkoset ymmärtäisivät sen itsekin.

Kun kakkonen jää lehdelle soittelemaan, hän mieluusti sitten tuomitsee ja juoruaa miehen ja vaimon liiton olevan kulissia, paskaa täynnä ja hirveä vaihtoehto kenelle tahansa. Miten mies on paska ja vaimo sinisilmäinen.
Rehellisesti kuitenkin sisimmässään tietää että olisi kiljuen sen paskamiehen ottanut itselleenkin ihan yhtä sinisilmäisenä kuin vaimokin.

Minulla on erilainen kokemus.

Kakkonen kertoi realistisesti, mitä on tapahtunut. Oli ihastunut mieheeni ja halusi hänet, sen tiesin jo etukäteen, sitä hän ei erikseen maininnut. Kertoi tilanteesta, totuudenmukaisesti ja rehellisesti. Mies lopulta vahvisti hänen sanomansa, sitä ennen oli osan kieltänyt. Toivotin kakkoselle hyvää loppuelämää. Yritti ottaa yhteyttä mieheen useamman kerran, ei siis edes tiennyt, erosimmeko vai jatkoimmeko.

Viestintä oli kylmää ja asiallista molempien osalta, kakkonen pyyteli anteeksi, sanoin etten kaipaa hänen anteeksipyytelyjään. Vastassa oli suht järkevä ihminen, joka oli ihastunut mieheeni ja jonka kanssa miehellä sitten oli jotain peliä.

En voi sanoin kuvailla, kuinka mua oksetti koko ihminen ja halveksun häntä edelleen, mutta mitä se olisi auttanut, että tuossa tilanteessa olisin häntä haukkunut tai leikkinyt ettei häntä ole olemassa? Päin vastoin, hänestä oli apua minun ja mieheni välien selvittämisessä (ei hän sitä itse tajunnut tai tietystikään halunnut).

Turha lähteä mustamaalaamaan kakkosta ja pitää häntä vajakkina tietämättä hänestä mitään. Kai hänessä jotain hyvääkin on, jos miehesi häneen on ihastunut? Onhan mies sinutkin, ap, valinnut.
Minun mielipiteeni on, että käytä häntä hyödyksi selvittääksenne välinne miehen kanssa. Ei hän teidän suhteeseen kuulu eikä vaikuta, mutta kun luottamus on mieheen mennyt, se mitä tarvitset on TOTUUS - sen jälkeen asiaa lähdetään selvittämään. Ja siinä totuuden selvittämisessä kakkosesta voi olla apua. Jos sieltä tuleekin vain asiattomuuksia, voi viestinnän lopettaa.

[QUOTE="...";29877052]On aika radikaalia tuomita toinen suoralta kädeltä sekopääksi tietämättä tilannetta ollenkaan. Ehkä mies on luvannut jättää vaimonsa ja he ovatkin suunnitelleet tulevaisuuttaan yhdessä vaikkei raskaana olisikaan - kyllä silloin itse kukanenkin haluaisi olla tilanteen tasalla.

Ja itse en ainakaan kertoisi raskaudestani tekstiviestillä tuossa tilanteessa, en todellakaan.

Itse todellakin tapaisin naisen tai soittaisin hänelle. Ehdottomasti.
Ja olen tavannutkin samassa tilanteessa ja olen erittäin tyytyväinen, koska sain moneen asiaan lisäinfoa. Se lisäinfo taas oli ihan välttämätöntä, jotta sain asian mieheni kanssa käsiteltyä. Mies kun ei ihan rehellinen olisi kuitenkaan loppuviimein ollut.. Halusi vain pelastaa suhteemme ja peitteli jälkiään viimeiseen asti, vaikka niin vannoin olevansa rehellinen. Siitä se itse selvittely sitten lähti, kun kaikki faktat oli pöydällä.

Ihan rehellisesti sanottuna, en usko että olisimme mieheni kanssa enää yhdessä, jos en olisi ottanut yhteyttä kolmanteen osapuoleen. Niin moni asia olisi jäänyt häiritsemään. Niin moni asia vailla vahvistusta, vain epäluotettavan miehen sana.[/QUOTE]

No saapi nähdä kauanko olette yhdessä... ei kovin pelastetulta nimittäin vaikuta tuo suhde.

Aattelin vaan, että itse ainakin haluaisin tietää, mistä kaikesta ja kenelle mieheni on valehdellut. Siis mulle se olisi tärkeää jatko kannalta. Pakkohan ei oo...

Olettaen että kakkonen jostain syystä haluaa olla rehellinen, ystävällinen ja asiallinen...?
Ja ei, vaikka mieheni olis puhunu mitä paskaa, nii mun mielestä ite selvittäis asiansa, ei siihen vaimoa tarvita. Petti mua, petti sua, ja silti mun (jota eniten petetty) joutuisin selittelee mieheni valheita. Eiiei.

Mietitte miksi nainen jäi roikkumaan.
Siksi koska mies vannoi rakkauttaan ja lupasi jättää perheensä.
Pari on tavattu useampaan kertaan enkä koskaan ole nähnyt rakastuneempia ihmisiä. Tottakai nainen nyt ihmettelee.
Tosin mieshän tapaa naista edelleen, riitaisissa merkeissä tosin.Mutta jospa se tästä..

[QUOTE="...";29877028]No eihän tässä sinusta puhutukaan, vaan ap:n tilanteesta.

On ihan pikkusen eri asia, että todella häiriintynyt ihminen laittaa asiattomia viestejä teille häiriköimismielessä, kuin se että mies pettää vaimoaan ja rakastajatar pyytää useilla viestillä selvittämään asiaa. Kyllä mies on sopan ihan itse keittänyt, eihän se nyt niin mene välttämättä, että hän voi vaan pestä kätensä irti sillä hetkellä kun haluaa. Asioilla on seurauksensa.

Get the point?
Nyt ei ole kyse sinusta.[/QUOTE]

Voi urpo, sä et nyt tajunnu mun pointtia. Kyllä ap voi ihan hyvin miehensä kanssa käydä poliisin juttusilla jos tuo viestittely jatkuu, sehän on häiriköintiä! Eiväthän he saa asioitaan selvitettyä jos tää söpöliini pommittaa viesteillä kokoajan, ja jos ei ap.n mielestä söpöliinin kanssa tarvitse asioita puida!

Todella urpo viesti sinulta!

[QUOTE="Siis";29877487]Mikä muuten provoja kiehtoo aina kaksosissa?

Ei yhtään läpinäkyvää, kun äiti ei kerro lasten ikiä ettei paljastu, mutta kertoo että neljä alle kouluikäistä, joista keskimmäiset kaksoset. Neljän lapsen kaksosperheitä (joista kaikki alle kouluikäisiä, ja vielä kertoo kauanko olleet yhdessä) onkin niin todella paljon, joten ikien kertominenhan se kriittinen tekijä ois.[/QUOTE]

:D Samat ajatukset.

Numeroni saa numerotiedustelusta jos tietää nimeni. Tämähän kertoo vain siitä, että tuo toinen nainen on todellakin tiennyt minusta. Ei siihen sen kummempaa vaadita.

Nainen lähettelee edelleen miehelle viestejä joissa tivaa selitystä miehen käytökseen, sekä minulle viestejä joissa haukkuu miestä aika rankoin sanakääntein. En tiedä miten tällaisissa jutuissa yleensä käy, mutta kyllä musta on vähän kummallista moinen pommittelu, kun ei sille vastakaikua kerran saa. Luulisi ymmärtävän kun hänelle on ihan nätisti sanottu että me jatketaan elämäämme eikä hän siihen kuulu. Ei kai hän mikään vajakki ole mutta kummaa touhua minusta.

Numeroni saa numerotiedustelusta jos tietää nimeni. Tämähän kertoo vain siitä, että tuo toinen nainen on todellakin tiennyt minusta. Ei siihen sen kummempaa vaadita.

Nainen lähettelee edelleen miehelle viestejä joissa tivaa selitystä miehen käytökseen, sekä minulle viestejä joissa haukkuu miestä aika rankoin sanakääntein. En tiedä miten tällaisissa jutuissa yleensä käy, mutta kyllä musta on vähän kummallista moinen pommittelu, kun ei sille vastakaikua kerran saa. Luulisi ymmärtävän kun hänelle on ihan nätisti sanottu että me jatketaan elämäämme eikä hän siihen kuulu. Ei kai hän mikään vajakki ole mutta kummaa touhua minusta.

Ja miehesi on taas päässyt takaisin fb-kaveriksesi. Huomasin, kun minäkin olen miehesi kaveri ????

Oletpas vierailija pahantahtoinen. Jos itse netissä tunnistaisin, tahi luulisin tunnistavani, jonkun henkilöllisyyden ei kävisi mielessänikään kirjoitella huomiostani mitään.
Ei minua ainakaan, heh heh, naurata tietosi asian tiimoilta. Toivottavasti olet "faktoinesi" väärässä, vaikka se ei poistakaan sitä, että syljit tänne nyt joka tapauksessa jonkun olemassa olevan tyypin tietoja.

[QUOTE="vierailija";29878852]Ja miehesi on taas päässyt takaisin fb-kaveriksesi. Huomasin, kun minäkin olen miehesi kaveri ????[/QUOTE]

olemme kyllä olleet toistemme facebook-kavereita koko sotkun ajan, joten olet nyt kyllä erehtynyt henkilöstä. Anoppiakaan ei ole kuopattu, aika eloisalta tuo näytti kun käytiin lapset sieltä yhdessä hakemassa :D Kylläpä teillä taas välähtää mutta ei kai se toisaalta ole minulta pois, huvinsa kullakin. Jotenkin vain säälittää että pitää täällä arpoa ja arvailla mun henkilöllisyyttä, epäillä sanojani jne. Kyllä meidän perheen lapset on kaikki minun ja miehen yhteisiä. En myöskään usko että koko tuttavakuntamme hilluu kaksplussalla, joten lasten summittaiset iät ja paljastus kaksosista ei mielestäni haittaa. Toisaalta kaikista lähimmät ovat muutenkin nyt perillä siitä, että meillä ei tällä hetkellä mene hyvin, ja tietävät senkin mitä kuvioon liittyy, joten eipä tuo haittaa vaikka joku heistä tämän lukisikin. Kommentoikaapa sille joksi minua nyt erehdyksessä luulette, nauraa varmaan räkäiset naurut tai hämmästyy ilmiömäisestä päättelykyvystänne. Kaikkihan toki koskee teitä ja teidän tuttavianne.

Kysymys kuuluu nyt vain että mitä tuon Söpöliinin kanssa tehdään. Viestejä on tullut ja tulee, joskin jo hieman harvemmin kuin esimerkiksi eilen. Toivon että harveneminen johtaisi ainakin vähitellen hiljaisuuteen.

Oletpas vierailija pahantahtoinen. Jos itse netissä tunnistaisin, tahi luulisin tunnistavani, jonkun henkilöllisyyden ei kävisi mielessänikään kirjoitella huomiostani mitään.
Ei minua ainakaan, heh heh, naurata tietosi asian tiimoilta. Toivottavasti olet "faktoinesi" väärässä, vaikka se ei poistakaan sitä, että syljit tänne nyt joka tapauksessa jonkun olemassa olevan tyypin tietoja.

Jospa olenkin se täällä paljon parjattu " söpöliini "

[QUOTE="silakka";29878514]Voi urpo, sä et nyt tajunnu mun pointtia. Kyllä ap voi ihan hyvin miehensä kanssa käydä poliisin juttusilla jos tuo viestittely jatkuu, sehän on häiriköintiä! Eiväthän he saa asioitaan selvitettyä jos tää söpöliini pommittaa viesteillä kokoajan, ja jos ei ap.n mielestä söpöliinin kanssa tarvitse asioita puida!

Todella urpo viesti sinulta![/QUOTE]

Täytyy sanoa etten näe mitään syytä keskustella sen naisen kanssa. Jossain vaiheessa ajatus houkutti, sainhan ehdotuksen tapaamisestakin. Että jos olisinkin tavannut ja jutellut paikan päällä. Mutta sitten alkoi tuntua, että miksi tapaisin, tuskin se tätä meidän tilannetta millään tavalla parantaa. Tiedän minkä näköisestä naisesta on kysymys, eikä se vaivaa minua tms. Jotenkin myös tuntuu noista sen viesteistä päätellen, että MINUN pitäisi mennä paikalle selittelemään jotain - ainakin on kaikenlaista viesteissään tivannut. Enkä näe syytä sille. Minähän tässä olen se vaimo ja tämä Söpöliini taas on,jotain aivan muuta. En mäkään häneltä asioita kysele, en edes hänen ja miehen välillä tapahtuneista asioista - kyselen ne,mieheltäni ja lähden siitä että hän puhuu totta. Tuo nainen taas kyselee hyvinkin henkilökohtaisia asioita, välillä taas haukkuu miestä ja välillä pyytelee anteeksi tapahtunutta.

Täytyy sanoa etten näe mitään syytä keskustella sen naisen kanssa. Jossain vaiheessa ajatus houkutti, sainhan ehdotuksen tapaamisestakin. Että jos olisinkin tavannut ja jutellut paikan päällä. Mutta sitten alkoi tuntua, että miksi tapaisin, tuskin se tätä meidän tilannetta millään tavalla parantaa. Tiedän minkä näköisestä naisesta on kysymys, eikä se vaivaa minua tms. Jotenkin myös tuntuu noista sen viesteistä päätellen, että MINUN pitäisi mennä paikalle selittelemään jotain - ainakin on kaikenlaista viesteissään tivannut. Enkä näe syytä sille. Minähän tässä olen se vaimo ja tämä Söpöliini taas on,jotain aivan muuta. En mäkään häneltä asioita kysele, en edes hänen ja miehen välillä tapahtuneista asioista - kyselen ne,mieheltäni ja lähden siitä että hän puhuu totta. Tuo nainen taas kyselee hyvinkin henkilökohtaisia asioita, välillä taas haukkuu miestä ja välillä pyytelee anteeksi tapahtunutta.

Usein kaiketi nämä suhdesotkuihin sekaantujat, esim. parisuhteessa oleviin miehiin sekaantujat, ovat jotenkin itse vaikeassa tilanteessa elämässään muuten, sössivät asioitaan ja ovat poissa tasapainosta - jopa tuntevat sekalaisia tunteita miehen vaimoa kohtaan (kateutta, voitonriemua, kilpailutunteita yleensä, huonoa omaatuntoa ja syyllisyyttä, sääliä, kaipuuta, uteliaisuutta yms yms.). Jos eivät nyt sitten ole ihan sellaisia paatuneita miehen-kuin-miehen-nappaajia - ja viimeksi mainitut tuskin suin surminkaan haluavat miehen vaimon kanssa puhua.

Kuulostaa että ns. söpöläinen on pahasti poissa raiteiltaan, mutta ap:n tilanteessa en katsoisi asiakseni ruveta hoitamaan tämän söpöläisen söpöä päätä ja tunteita. Mielestäni on viisaampaa pysyä loitolla.

Siis jos tää tilanne olis tosi. Ja onhan se, aina jollekin vuorostaan.

Miksi mies kertoi koruttomasti äidilleen, että on muna käynyt vieraassa mirrissä? Olisihan riittänyt, että sanoo vain: tarvitaan kahdenkeskistä aikaa. Voiko lapset olla pari päivää mummolassa?

Ne tapaamiset, jossa pitäisi kaikkien puhua suunsa puhtaaksi on ihan hanurista :)
Että sinä ja se söpöskä,ehkä jopa miehesi istuisitte saman pöydän ääressä taivastelemassa ?? höpöhöpö:) Nyt on tärkeintä, että saat puhuttua ja selvitettyä asioita miehesi kanssa. Söpöskää ette tarvitse yhtään mihinkään...ja muista jos ja kun söpöskä sekoilee ja skitsoilee. Sinä käyttäydyt hyvin ja järkevästi et lähde mihinkään skitsoiluihin mukaan!

Miksi mies kertoi koruttomasti äidilleen, että on muna käynyt vieraassa mirrissä? Olisihan riittänyt, että sanoo vain: tarvitaan kahdenkeskistä aikaa. Voiko lapset olla pari päivää mummolassa?

Mies kysyi minulta, mitä sanoo äidilleen. Minä kysyin, että miten olisi totuus. Ei mies tietenkään mainitsemallasi tavalla asiaa ilmaissut, koruttomalla tarkoitin lähinnä sitä että kertoi meillä olevan nyt vaikeaa syystä että hän on tehnyt virheen, johon liittyy toinen nainen. Mielestäni on ihan ok että anoppi on perillä tilanteesta sillä vaikkei asia nyt varsinaisesti hänen murheensa ole, niin osaa suhtautua tuentarpeeseemme oikealla tavalla. Tosin varmasti lastenhoitoapua olisi tullut ilmankin, mutta me katsottiin molemmat että näin on parasta, koska todennäköisesti asia olisi joka tapauksessa tullut hänen korviinsa. Eipähän kuule viimeisenä..

Mä en nyt tosiaan tiedä mitä tuon naisen kanssa tekisin tai miten häneen suhtautuisin. Tarkoitan siis tätä viestittelyä - millä se saadaan loppumaan? Viestit on, kuten jo kerroinkin, vähentyneet mutta entäpä jos tämä on vain tyyntä myrskyn edellä? En todellakaan haluaisi hänen viestittelevän kummallekaan meistä ja mieskin on samaa mieltä kanssani.

Täällä on puhuttu paljon siitäkin että mies on kohdellut Söpöliiniä kylmästi. Olikohan joitain muitakin luonnehdintoja, en muista enkä jaksa selailla. Mutta pitäisikö mun nyt kantaa huolta siitä ettei mies suhtaudu hoitoonsa lämpimästi? Tai miten miehen ylipäätään sitten PITÄISI teidän mielestä suhtautua? Mies on sanonut asiallisesti että suhde on loppu eikä halua sitä enää jatkaa, kertonut naiselle että vaino tietää ja että haluaa jatkaa elämää minun kanssani - mitä muuta hänen pitäisi tehdä? Sylitellä ja silitellä, vatvoa syitä loputtomiin? Eikö tuossa ole syytä ihan tarpeeksi? Tai näin minä ajattelen.

En tunne tällä hetkellä sitä naista kohtaan katkeruutta enkä vihaakaan, mutten myöskään sääli. On tullut aika selkeästi esille, että hän on tiennyt leikkiin ruvetessaan että miehellä on vaimokin. Hän on yhtä lailla osallinen tapahtuneeseen kuin mieskin, ja aika oudolta kuulostaisi jos ei hänelle olisi kertaakaan tullut mieleen että leikissä voi käydä näinkin eikä tilanne ole otollinen hänelle.

Täällä on pohdittu myös, mitä mies on hänelle vakuutellut. Miehen mukaan ei mitään, mutta on käynyt selväksi että ihastusta on ollut, molemmin puolin, mutta ehkäpä tämä nainen on elänyt tunteella enemmän koska tuntuu olevan niin vaikea päästää irti ja luovuttaa. En ihmettele miksi on mieheeni ihastunut, hän on halutessaan erittäin hurmaava - kaikin tavoin. Sitä mä vain ihmettelen, miksi vieläkin pommittelee meitä molempia ja millä oikeudella kyselee asioitamme, eiväthän ne hänelle kuulu eikä kaiketi pidä kuuluakaan. Mies on kertonut ajattelevansa samoin ja on sanonut että haluaisi vain unohtaa tapahtuneen. Tietenkään se ei hetkessä käy, iso asiahan tämä on, suorastaan valtava, mutta se mikä tästä nyt tosiaan erityisen hankalaa ja kivuliastakin tekee, on tuo Söpöliinin jatkuva yhteydenotto. Toivoisin vain että ne loppuvat...

Lapset on huomanneet kireän ilmapiirin ja että olemme molemmat allapäin ja hieman hämmentyneitä. Ollaan sanottu että isu ja äiti ovat riidelleet mutta rakastavat edelleen toisiaan ja koettavat hiljalleen sopia.

[QUOTE="vierailija";29879186]Jospa olenkin se täällä paljon parjattu " söpöliini "[/QUOTE]

Perheetön, menevä, vapaasta sinkkuelämästä nautiskeleva nainen tuskin tappaisi aikaansa Kaksplussalla. Menen takuuseen, ettet ole, mutta onhan teitä "Söpöliinejä" muillakin miehillä eli ehkä jonkun heila saatat ollakin.

Ei halua jatkaa suhdetta kun jäi kiinni. Muutenhan se suhde jatkuisi edelleen, tänä päivänäkin. Nyt pelataan kotona yhteistä "vihollista" vastaa, kerätään plussat sillä himaan ja kun kotona tyyntyy, niin sitten jatketaan taas.

Heh heh. Jos oikeasti tarina olis tosi ja haluttais viestittelyn loppuvan niin saataishan se loppumaan, vaikkapa numerot vaihtamalla, numeron estolla tai virkavallalla uhkaamalla.

Yhteistyössä