Kirppislöydöt pinoon, mars!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootkos sä kirppistellyt? Ja miten etenee hepan harjaprojekti? :)

Heppa projekti on jäissä kun ei vaan ole nyt ennen joulua aikaa, pitäs tehdä kaikkea muuta pientä piiperrystä ja taikoa lahjatkin kaappiin :D Siis kaikkea kivaa tiedossa kun vaan olis aikaa ja eristyisesti kun olis lapsenvahti :) Kirppistelly en ole sitten kun, no sillon kun löysin ne ponit ja saa nähdä millon löytyy seuraava sopiva väli et pääsis kirppikselle.

Heppa projekti on jäissä kun ei vaan ole nyt ennen joulua aikaa, pitäs tehdä kaikkea muuta pientä piiperrystä ja taikoa lahjatkin kaappiin :D Siis kaikkea kivaa tiedossa kun vaan olis aikaa ja eristyisesti kun olis lapsenvahti :) Kirppistelly en ole sitten kun, no sillon kun löysin ne ponit ja saa nähdä millon löytyy seuraava sopiva väli et pääsis kirppikselle.

No...ehkä mä tämän kerran ymmärrän, jos et ole voinut poniin paneutua :D

Mä olen yli viikon ajan, joka ikinen ilta paketoinut ja kohta se on ohi. Mulla on varmaan jo joku tenniskyynärpää, vai mikä se nyt oli :D

No...ehkä mä tämän kerran ymmärrän, jos et ole voinut poniin paneutua :D

Mä olen yli viikon ajan, joka ikinen ilta paketoinut ja kohta se on ohi. Mulla on varmaan jo joku tenniskyynärpää, vai mikä se nyt oli :D

uu mäkin haluan paketoimaan, kiva jos lahjojen paketoinnista tulee tommosia vammoja niin mitenkähän sä niitä oikein paketoit :confused::laugh:

Ei se tyyli, vaan se määrä....mitäköhän sä jo ehdit siellä ajattelemaan :xmas:

En mä tiedä, varmaan semmosen asennon kun tarttis kymmenen kättä siihen paketointiin, et yksi kulma paperista on jalan alla, toista painaa olkapäällä yhdellä kädellä leikkaa paperia ja toisella ottaa teippiä ja sit on itsekkin puoliks siinä paketissa :xmas: No ei vais, teillä on varmasti niin erimäärä tosiaan paketoitavana mut onneks se on kivaa puuhaa :)

-Musta nahkainen rahapussi, uusi 0.50
-Tumman punainen avainkotelo, nahkaa, uusi 0.20
-3 kpl uusia munakelloja, niissä on magneetti niin saa jääkääpin oveen kiinni, yhteensä 0.50
-2 kpl avaamattomia kapeita, muovisia, värillisiä tarramuistilappuja, yhteensä 0.70
-Juhlatoppi, pari kertaa päällä ollut, 1 €
-Head massage, sellainen vispilä, käyttämätön ja Berlitz "Budapest" yhteensä 1€

En mä tiedä, varmaan semmosen asennon kun tarttis kymmenen kättä siihen paketointiin, et yksi kulma paperista on jalan alla, toista painaa olkapäällä yhdellä kädellä leikkaa paperia ja toisella ottaa teippiä ja sit on itsekkin puoliks siinä paketissa :xmas: No ei vais, teillä on varmasti niin erimäärä tosiaan paketoitavana mut onneks se on kivaa puuhaa :)

Mulla on myös hampaat :D Niilläkin saa pidetty hetken jostain kiinni :D

Alkupäivinä paketoin yli 100 lahjaa...enää en ole laskenut :) Ja on tosiaan kivaa...joskus olen sitä työksenikin tehnyt :)

[QUOTE="Lila";22623141]-Musta nahkainen rahapussi, uusi 0.50
-Tumman punainen avainkotelo, nahkaa, uusi 0.20
-3 kpl uusia munakelloja, niissä on magneetti niin saa jääkääpin oveen kiinni, yhteensä 0.50
-2 kpl avaamattomia kapeita, muovisia, värillisiä tarramuistilappuja, yhteensä 0.70
-Juhlatoppi, pari kertaa päällä ollut, 1 €
-Head massage, sellainen vispilä, käyttämätön ja Berlitz "Budapest" yhteensä 1€[/QUOTE]

No jopas olet säkin löytänyt edulliseen hintaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22623176:
Sä löydät aina noita superhalpoja haalareita! Mä löysin tänäänkin polvista rikkinäisiä, likaisia, reimatekkeja 30-50€. Tai sitten vedenpitäviin haalareihin oli isketty hälärin piikki esim. polvesta läpi. :|

Niin tunnun löytävän. 2 kaveria oli eilen samalla kirppiksellä, eivätkä nähneet tuota uusinta pukua...joten mä kai olen melko hyvään saumaan taas osunut paikalle :)

Välillä tosiaan on vedenpitävissä vaatteissa niittiä, lauputuspyssysiimaa ja jos vaikka mitä...ei ole kyllä enää sen jälkeen vedenpitävä.

Ei oo löytynyt yhtään mitään. Yritin ettiä gormiteja (löysin kyllä gogoja - mikä niistä on käypä kirppishinta, nää oli eurolla viis tai kuus?) . Ei ollut askarteluun sopivaa tavaraa, nappeja tms halvalla. Kalliilla kylläkin. Pitäisi kiertää useammin.

Mutta kyllä sitä kauhulla katsoo, mitä kaikkea ihmiset myyvät (siis hinnalla...).

Mulla on myös hampaat :D Niilläkin saa pidetty hetken jostain kiinni :D

Alkupäivinä paketoin yli 100 lahjaa...enää en ole laskenut :) Ja on tosiaan kivaa...joskus olen sitä työksenikin tehnyt :)

auts mä en muistanut laskea hampaita mukaan ja oishan sitten vielä toinen jalkakin käytettävissä. Melkonen homma peräjälkeen paketoida sata pakettia :O

Tuo ois mun unelmatyö paketoida lahjoja :D

Ei oo löytynyt yhtään mitään. Yritin ettiä gormiteja (löysin kyllä gogoja - mikä niistä on käypä kirppishinta, nää oli eurolla viis tai kuus?) . Ei ollut askarteluun sopivaa tavaraa, nappeja tms halvalla. Kalliilla kylläkin. Pitäisi kiertää useammin.

Mutta kyllä sitä kauhulla katsoo, mitä kaikkea ihmiset myyvät (siis hinnalla...).

Mitä noilla gogoilla oikein tehdään? Siis mä en ole koskaan ymmärtänyt niitä. Gormitteja tulee kyllä tosi harvoin vastaan :(

auts mä en muistanut laskea hampaita mukaan ja oishan sitten vielä toinen jalkakin käytettävissä. Melkonen homma peräjälkeen paketoida sata pakettia :O

Tuo ois mun unelmatyö paketoida lahjoja :D

En mä sataa yhtenä iltana paketoinut, vaan tuon määrän paketoin 3 illan aikana. Sittemmin tahti on hidastunut :D

Valitettavasti se unelmatyö on kovin lyhytaikainen, kun joulu on vaan kerran vuodessa...eli joulun jälkeen piti palata tylsään tavisduuniin.

En mä sataa yhtenä iltana paketoinut, vaan tuon määrän paketoin 3 illan aikana. Sittemmin tahti on hidastunut :D

Valitettavasti se unelmatyö on kovin lyhytaikainen, kun joulu on vaan kerran vuodessa...eli joulun jälkeen piti palata tylsään tavisduuniin.

Minä jo mietin että joko sulla on tosi paljon illassa aikaa tai sitten paketoit valonnopeudella :D

olin ettimassa 98cm toppahaalaria, ei loytynyt, mutta mukaan lahti

Lassien toppatakki ja -housut 116cm, melkein kuin uudet 6E
3 Danielle Steelin kirjoja yht. 3E
Itelle neulepaita 1E
Vauvalle iiiso kasa edullisia vaatteita..

Olen monesti huomannut, että joillain vanhoilla ihmisillä on sikahintaista lastenvaatetta myynnissä.
Siis laput on värisevällä mummokäsialalla kirjoitettu ja vaatteiden kokohaitari on suurinpiirtein 50 cm-160 cm.
Tulee väkisinkin mieleen, että mummot ostavat pöydistä halvalla ja kyövät niihin riepuihin sitten omat kiskurihintansa :(.

Yhteistyössä