Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kieltämättä ja vaatteita ja poneja ja tuo kattila ja ties mitä kaikkea. Siis ihan tosi hyviä löytöjä![]()
Ootkos sä kirppistellyt? Ja miten etenee hepan harjaprojekti?![]()
Heppa projekti on jäissä kun ei vaan ole nyt ennen joulua aikaa, pitäs tehdä kaikkea muuta pientä piiperrystä ja taikoa lahjatkin kaappiinSiis kaikkea kivaa tiedossa kun vaan olis aikaa ja eristyisesti kun olis lapsenvahti
Kirppistelly en ole sitten kun, no sillon kun löysin ne ponit ja saa nähdä millon löytyy seuraava sopiva väli et pääsis kirppikselle.
En tiedä mikä tuo on...kuvaa?
No...ehkä mä tämän kerran ymmärrän, jos et ole voinut poniin paneutua
Mä olen yli viikon ajan, joka ikinen ilta paketoinut ja kohta se on ohi. Mulla on varmaan jo joku tenniskyynärpää, vai mikä se nyt oli![]()
uu mäkin haluan paketoimaan, kiva jos lahjojen paketoinnista tulee tommosia vammoja niin mitenkähän sä niitä oikein paketoit![]()
Ei se tyyli, vaan se määrä....mitäköhän sä jo ehdit siellä ajattelemaan :xmas:
Mun mielestä mikään näistä ei ollut kallis...huippulöytöjä![]()
En mä tiedä, varmaan semmosen asennon kun tarttis kymmenen kättä siihen paketointiin, et yksi kulma paperista on jalan alla, toista painaa olkapäällä yhdellä kädellä leikkaa paperia ja toisella ottaa teippiä ja sit on itsekkin puoliks siinä paketissa :xmas: No ei vais, teillä on varmasti niin erimäärä tosiaan paketoitavana mut onneks se on kivaa puuhaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22623176:Sä löydät aina noita superhalpoja haalareita! Mä löysin tänäänkin polvista rikkinäisiä, likaisia, reimatekkeja 30-50. Tai sitten vedenpitäviin haalareihin oli isketty hälärin piikki esim. polvesta läpi. :|
Mulla on myös hampaatNiilläkin saa pidetty hetken jostain kiinni
Alkupäivinä paketoin yli 100 lahjaa...enää en ole laskenutJa on tosiaan kivaa...joskus olen sitä työksenikin tehnyt
![]()
Ei oo löytynyt yhtään mitään. Yritin ettiä gormiteja (löysin kyllä gogoja - mikä niistä on käypä kirppishinta, nää oli eurolla viis tai kuus?) . Ei ollut askarteluun sopivaa tavaraa, nappeja tms halvalla. Kalliilla kylläkin. Pitäisi kiertää useammin.
Mutta kyllä sitä kauhulla katsoo, mitä kaikkea ihmiset myyvät (siis hinnalla...).
auts mä en muistanut laskea hampaita mukaan ja oishan sitten vielä toinen jalkakin käytettävissä. Melkonen homma peräjälkeen paketoida sata pakettia :O
Tuo ois mun unelmatyö paketoida lahjoja![]()
En mä sataa yhtenä iltana paketoinut, vaan tuon määrän paketoin 3 illan aikana. Sittemmin tahti on hidastunut
Valitettavasti se unelmatyö on kovin lyhytaikainen, kun joulu on vaan kerran vuodessa...eli joulun jälkeen piti palata tylsään tavisduuniin.
Minä jo mietin että joko sulla on tosi paljon illassa aikaa tai sitten paketoit valonnopeudella![]()
Mä ostin tänään 8 ruokalautasta 1,5 ja valurautavuoan 5![]()
olin ettimassa 98cm toppahaalaria, ei loytynyt, mutta mukaan lahti
Lassien toppatakki ja -housut 116cm, melkein kuin uudet 6E
3 Danielle Steelin kirjoja yht. 3E
Itelle neulepaita 1E
Vauvalle iiiso kasa edullisia vaatteita..