L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No minulla ei ole lapsia, eikä ehkä tässä elämäntilanteessa tulekaan ja silti olen sitä mieltä, että vanhempana lapselliset ovat onnellisempia. Aivan varmasti tulen olemaan vanhuksena yksinäinen, eikä kukaan huolehdi asioistani.Miksi te haluatte todistella itsellenne että lapset ovat avain onneen? Lapsellisena eläminen on oikeasti ihan kamalaa. Jatkuva huoli stressi ja riittämättömyyden tunne, eläminen jonkun toisen tarpeita ajatellen yms yms. Antaa toki sisältöä mutta vie siitä suuren osan.
Voishan sen ajatella niinkin että antaa lapselle mahdollisuuden tulla jos hän itse haluaa. Yhdistyy vanhempien halu saada perhe, ja lapsen halu tulla maailmaan. Äidit ja isät ei kyllä kamalan itsekkäitä voi olla, jos haluavat lapsensa kunnolla hoitaa ja kasvattaa. On valmis kantamaan vastuun lapsesta ja luopumaan lapsen takia joistaki omista asioista.
. Sen sijaan saattaa ehkä olla, että tilastollisella tasolla ne, jotka kokevat olevansa erittäin onnellisia ilman lapsia, ehkä lykkäävät lasten hankintaa pitemmälle kuin ne, jotka kokevat olevansa vähemmän onnellisia.
No ei oo niin ainakaan, jos on tahattomasti lapseton.