Huutonet ja kadonnut huuto - apuja tarvisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli siis ensinnäkin mies huusi mun nimellä. En ollut tietoinen koko huudosta. Mieheni unohti täysin huutaneensa mitään. Ja mulla huutonetissä sposti osoite missä en muuten käy.

Tänään sit soi puhelin ja vastasin vaikka tuntematon numero. Parina päivänä yritetty siitä soittaa mut en vastannu. No tämä myyjä tivaa multa maksua. Sanoin etten tiedä mitään kun mies huutanut, mutta että mun mielestä meillä ei kyllä kyseistä tavaraa ole. Lupaan selvittää asian.

Soitan miehelle ja sanoo et huusi kyllä mut unohti maksaa. Mutta että ei kyllä sitä tavaraakaan ole tullut. Tarkistan sähköpostin. Siellä on myyjältä suht monta sähköpostia. Ensimmäisessä lukee että laittaa tuotteen postiin kun ilmoitan maksaneeni.
No en ole ilmoittanut maksusta enkä vastannut mihinkään sähköpostiin. Parin viikon päästä oli sit useampi viesti missä tivataan maksua lähetetystä tavarasta.

Tänään sit laitoin myyjälle ettei tavara ole meille asti tullut että voin maksaa jos se postista tms löytyy. Ja tietenkin pahoittelut ym laitoin.
Nyt tuli sit myyjältä sähköposti missä valittaa etten ole vastannut sähköposteihin. Ja hän on ollut aktiivinen eikä vastaa postin mokista. En kyllä mitään noista ollut väittänytkään.
Yllättäen myyjältä löytyy tätä (suht harvinaista) tuotetta vielä pari kappaletta ja on valmis lähettämään sen kun maksu näkyy tilillä. Ja aiko postin kanssa selvittää asian.
Kyse parin kympin huudosta.

Moka on meidän mutta että tässä on 2 mokaa päällekkäin tai jotain. Tosi hämärä koko homma. Mutta saa mies maksaa tuon huudon et tuskin voi toinenkin lähetys kadota ilmaan.

No eihän se varmaan sitä ole vielä lähettänytkään kun ei maksu näy hänen tilillä? Minä en ainakaan postita tuotetta ennenkuin näen että maksu postikuluineen on tilillä.
Antaisin sulle negan.

Alkuperäinen kirjoittaja No tietenkään;22676778:
No eihän se varmaan sitä ole vielä lähettänytkään kun ei maksu näy hänen tilillä? Minä en ainakaan postita tuotetta ennenkuin näen että maksu postikuluineen on tilillä.
Antaisin sulle negan.

Mut miksi sitten väittää et on laittanut postiin? Mitä hyötyä siitä kellekkään ois? Joo ja ymmärrän jos negan saan. Mut kuten sanoin en ollut ite tietoinen koko jutusta ennenkuin tänään.

Minä en olisi edes soitellut vaan laittanut negaa kommentilla hupihuutaja, joka ei vastaa viesteihin.

Eikä juuri kukaan lähettele tuotteita ennen maksun saantia.

Ja olet rikkonut huutiksen sääntöjä luovuttamalla tunnuksesi käytön kolmannelle osapuolelle eli miehellesi ja olet vastuussa myös hänen tekemistään huudoista.

[QUOTE="a p";22676815]Mut miksi sitten väittää et on laittanut postiin? Mitä hyötyä siitä kellekkään ois? Joo ja ymmärrän jos negan saan. Mut kuten sanoin en ollut ite tietoinen koko jutusta ennenkuin tänään.[/QUOTE]

Jos on ollut sen verran tyhmä, että on luottanut sinun maksavan. Tuossa ajassa posti on ehtinyt palauttaa sen jo takaisin lähettäjälle, jos sitä ei ole haettu.

Mikä järki tuossa on, että miehesi käyttää sinun tunnuksiasi:O Sinä vastaat tunnuksistasi, vaikka miehesi mokailisi ja unohtaisi mitä on huudellut huutiksessa, sinun on turha valitella, ettet tiennyt huudosta. Jos miehesi on noin unohtavainen, tiedä vaikka olisi saanut pakettikortin, mutta on hukannut sen jonnekin. Vaihda heti tunnukset, ennen kuin tulee enemmän sotkua ja miehelle omat tunnukset!

maksetiin tuote samana päivänä kuin tuo ehdotus myyjältä tuli. Ja laitoin samalla sposti viestiä myyjälle. Tänään sit tuli myyjältä aika töykeän sävyinen viesti että viimeinen mahdollisuus maksaa ja ei ymmärrä miksen ole vastannut ensimmäisiin viesteihin. Ja että pitäisi saada huutonetiltä provikat takaisin kun ei ole kauppoja syntynyt. Vaikka anteeksipyyntöjen kera kyllä asian selitin.
Laitoin takaisin sitte viestiä että olemme maksaneet tuotteen ja olen kirjoittanut sähköpostia asiasta ja et mikä vielä on epäselvää.

Myyjältä tulee sit uus viesti että onkin huomannut tilillä rahat ja ettei ole saanut sähköpostiani missä ilmoitan maksusta. Taatusti spostin sai. Mulla on siitä omassa sähköpostissa todisteet et oon sen lähettäny just samaan osoitteeseen kuin kaikki muutkin viestit.
Mulle on sama tuleeko se tuote ikinä postissa mutta jotain rajaa tässäkin.