Vainoharhainen? Vai valehteleeko mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin laittamassa pyykkiä koneeseen. Seassa oli miehen musta baari paita jonka kaulukselta löytyi jotain kiillettä. Siis kuin esim. vaikka punasta tai huulikiilteestä.

Kysyin mieheltä mitä se on ja sanoo ettei tiedä. Kysyin myös onko ollut joku nainen hällä, mutta ei. Kysyin monta kertaa. Pyysin kertomaan, mutta ei. Ei tiedä mitä se voi olla.

Mistä tuo tahra olisi muuten muka voinut tulla?

Oletpa saanut mukavia vastauksia;)
Kyllähän tuo vähän kuulostaa siltä, että joku bilehile on ollut lähietäisyydellä. Voihan tuo tulla pelkästä halaamisesta, ja olla todella merkityksetön juttu.

[QUOTE="aloittaja";22703552]ai paidan kaulukseen? hihassa tms ymmärtäisin.. mut et paidan kaulukseen??[/QUOTE]

Kyllä, sekin on mahdollista. Oon ollut vilkkaassa baarissa jossa piti käytännössä limittäin kulkea kassan ohi ja varmasti osui toiseen ihmiseen

[QUOTE="Kenguru";22703571]Oletpa saanut mukavia vastauksia;)
Kyllähän tuo vähän kuulostaa siltä, että joku bilehile on ollut lähietäisyydellä. Voihan tuo tulla pelkästä halaamisesta, ja olla todella merkityksetön juttu.[/QUOTE]

Hmmm esim tanssimassa tullut? Ainii palstalaisen mies ei saa baarissa tanssia

Mä olen huomannu tuolla baarielämässä sellaisen ilmiön, että miehet (sormus sormessa) tulevat vonkamaan ja lääppimään. Tuntuu olevan erittäin yleistä. Älä siis usko miestäsi... Siellä se on lääppinyt jotain naikkosta.

[QUOTE="vieras";22703651]Hmmm esim tanssimassa tullut? Ainii palstalaisen mies ei saa baarissa tanssia[/QUOTE]

Meillä kumpikaan ei saa tanssia muiden kanssa, mutta sinällään asia ei ole ongelma kummallekaan, koska olemme asiasta samaa mieltä ja koska kumpikaan ei tykkää käydä bilettämässä. Me nysveröt olemme niin ikäviä ihmisiä, että eläväisempiä väsyttää ajatellakin.

Alkuperäinen kirjoittaja mikä vika;22703841:
Meillä kumpikaan ei saa tanssia muiden kanssa, mutta sinällään asia ei ole ongelma kummallekaan, koska olemme asiasta samaa mieltä ja koska kumpikaan ei tykkää käydä bilettämässä. Me nysveröt olemme niin ikäviä ihmisiä, että eläväisempiä väsyttää ajatellakin.

Kunpa oiskin noin... en saa miestä uskomaan, että hän ei voi tanssia muiden kanssa, jos ei suostu tanssimaan minun kanssa. mies ei lähde minun kanssa baariin eikä mitään eikä suostu tanssimaan silloin kun voi mutta muiden akkojen tanssiseura kyllä kiinnostaa, v*ttu!!!

[QUOTE="aloittaja";22704019]ysyin et onko ollut otain tällästä niin ei. ei kuulemma mitään. eikä yhtään tiedä mistä tullut.[/QUOTE]

No sitten ei tiedä. Anna olla. En ymmärrä tällästä hysteriaa yhdestä hiton hilejäljestä.

Älä vedä vielä liian hätäisiä johtopäätöksiä siitä jäljestä. Neuvon sua tarkkailemaan miehen touhuja tässä lähiaikoina, niin saat selville puhuuko totta.
Tässähän tuntee ittensä ihan salapoliisiksi ;)

Mä luotan mieheeni täysin ja tunnen hänet niin hyvin, etten ajattelisi tuollaisesta mitään kummempaa. Ei mulle tulisi mieleenkään mitkään pettämisjutut, enkä jaksaisi vaivata moisella päätäni.

Jos on tavannut vanhan tutun jota halannut? Ja tosiaan jos tarttunut jonkun ohikulkijan vaatteesta? Tms.
En nyt ihan ymmärrä että mitä pahaa on tanssimisessa?
Entä jos miehesi ei halua kertoa että kävi tanssimassa jonkun tutun tms kanssa? Pelkää että saat raivarit ihan aiheetta?

Yhteistyössä