Mies lähtee uutenavuotena juhlimaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

-ärsyyntynyt

Vieras
Että ärsyttää! Mies lähtee uutena vuotena juhlimaan, minä jään lapsienkanssa kotiin. Olisi ollut mukava tehdä yhdessä jotain (lapsetkin toivoivat) mutta isä se käy ostamassa meille raketit ja lähtee juhlimaan! Aaaaggghhh. Tuo on kyllä välillä niin itsekäs pas*iainen.
Noh, toisaalta päivähän se muiden joukossa vaan on.

teillä on sitten vissiin tosi toimiva keskusteluyhteys. Onnea vaan parisuhteelle, jossa toinen toimii kuin teini konsanaan.

Ps. Kyllä meilläkin välillä kumpi vain voi lähteä "juhlimaan", mutta aina siitä sovitaan yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja -ärsyyntynyt;22774122:
Että ärsyttää! Mies lähtee uutena vuotena juhlimaan, minä jään lapsienkanssa kotiin. Olisi ollut mukava tehdä yhdessä jotain (lapsetkin toivoivat) mutta isä se käy ostamassa meille raketit ja lähtee juhlimaan! Aaaaggghhh. Tuo on kyllä välillä niin itsekäs pas*iainen.
Noh, toisaalta päivähän se muiden joukossa vaan on.

No on se niin kamalaa jos mies kerran vuodessa haluaa jonnekkin lähteä, teijän katkerien mustasukkaisten muijien pitäis oikeesti tajuta ettei ne ukot sitä kestä vaan lähtee mielellään johonkin muualle. Itsekkin olen ns. seksisuhteessa yhen varatun miehen kanssa jonka akka just on tollanen mustasukkanen pihtari hirviö ja on onnessaan kun pääsee välillä mun hellään huomaan....

no sä varmaan otat välillä munki miehen hellään huomaasi. Mun "hellään huomaan" hän pääsis, jos viittis vähän vaivautua huomioimaan perhettään. Ei ihan nappaa, kun nykyään ei mitään virityksiä, suoraan bikinialueelle vaan...

Ap:n mies haluaa lähteä kerran vuodessa? Lukiko tämä jossain? Ap on mustasukkainen? Lukiko tämä jossain? Ja pihtarikin vielä... :)

No joo... Höpöttele sinä mitä höpöttelet, mutta vaikka kuinka saisi rientää (meillä minä kyllä taidan -vaikka nainen olenkin :o- käydä ulkona enemmän) kuuluu parisuhteeseen kompromissien tekeminen ja neuvottelu. Silleen ne avio/avoliitot vain sattuu toimimaan.

No on se niin kamalaa jos mies kerran vuodessa haluaa jonnekkin lähteä, teijän katkerien mustasukkaisten muijien pitäis oikeesti tajuta ettei ne ukot sitä kestä vaan lähtee mielellään johonkin muualle. Itsekkin olen ns. seksisuhteessa yhen varatun miehen kanssa jonka akka just on tollanen mustasukkanen pihtari hirviö ja on onnessaan kun pääsee välillä mun hellään huomaan....

Meilläkin mies menee juhlimaan, lapset mummolaan ja minä töihin. Tosin töistä menen yöksi sitten mummolaan. Ja ihan minun kehoituksesta menee juhlimaan. Eipä lapset ole moksiskaan, kyllä isä sen verran paljon lasten kanssa aikaa viettää, ettei yksi uusi vuosi perheen välejä pilaa.

Ap:n mies haluaa lähteä kerran vuodessa? Lukiko tämä jossain? Ap on mustasukkainen? Lukiko tämä jossain? Ja pihtarikin vielä... :)

No joo... Höpöttele sinä mitä höpöttelet, mutta vaikka kuinka saisi rientää (meillä minä kyllä taidan -vaikka nainen olenkin :o- käydä ulkona enemmän) kuuluu parisuhteeseen kompromissien tekeminen ja neuvottelu. Silleen ne avio/avoliitot vain sattuu toimimaan.

Siksi siinä lukikin että ei liity varsinaisesti juuri tähän, vaan siihen että näitä narina ketjuja tulee tänne lähes joka päivä....Eikä ne miehet ihan oikeasti jaksa aina sitä kuuta taivaalta hakea sille rakkaalle pikku narina-valivali vaimolleen...

No niinhän ne aina selittää "vaimo pihtaa, eikä ymmärrä ja on omistushaluinen. " Ne katos selittää että sais sulta reikää, kun se on SUSSA ainoa, mikä niitä kiinnostaa. Elämä on sit sen vaimon kanssa, jota julkisestikin kehtaa esitellä". Valitan, mut niin se menee.

[QUOTE="Lisko";22774419]No niinhän ne aina selittää "vaimo pihtaa, eikä ymmärrä ja on omistushaluinen. " Ne katos selittää että sais sulta reikää, kun se on SUSSA ainoa, mikä niitä kiinnostaa. Elämä on sit sen vaimon kanssa, jota julkisestikin kehtaa esitellä". Valitan, mut niin se menee.[/QUOTE]

Se sopii minulle taas vallan mainiosti koska minuakin kiinnostaa vain ja ainoastaan se kepakko miehen jalkovälissä :), eikä esim. kalsareitten pyykkäys...

[QUOTE="vieras";22774448]Oivoi. Mutta onneks on niitäkin miehiä, jotka jaksaa vaimoaan eikä ole tollaisia.[/QUOTE]

Se on hyvä että sellaisiakin löytyy, heidän vaimonsa varmasti eri puusta veistettejä kuin nämä mustakipeät naiset.

No mutta sillä sun kepakon vaimollahan on ihan täysi syy olla mustasukkainen, eikös? Ethän sinä ole edes ainoa varmaankaan, jonka kepakkona toimii. Eikös dildo ajaisi saman asian? :)

Eipä se mustasukkaisuus siihen paljoakaan auta, enkä minä usko että ihminen voisi toista ihmistä itselleen omia, luonto vain toimii niin. Nautin seksistä enemmän miehen kuin kumilelun kanssa.

Mutta enpä kiusaa teitä enempää vaan jätän teidät lohduttautumaan siihen ajatukseen että miehenne pysyvät uskollisina ainiaan vaikka kuinka mäkättäisitte ja narisisitte :)

Tuo lause "annoin luvan" kuulostaa musta todella oudolta..pitääkö teidän suhteessa oikeesti pyytä/antaa lupa että AIKUINEN ihminen saa mennä/tehdä jotakin..mun mielestä asioista sovitaan kyllä keskenään mut tuo luvan pyytäminen/antaminen ei mee mun jakeluun...oon ehkä outo!! Mä en kyllä pyydä lupaa mieheltäni jos jonnee haluan mennä..tai ei miehen tarvii multa lupia kysellä, ainut mitä oon toivonut että josw on menoa ni ne ilmoitetaan ajoissa eikä esim : "Kulta, mä lähden 15min päästä rilluttelee ok"

Paria asiaa mä en ymmärrä täältä palstalta.. Ensinnäkin että aikuinen ihminen tarvitsisi luvan lähteä johonkin ja toisekseen että toinen osapuoli lähtee juhlimaan vaikka tietää pahoittavansa toisen mielen (siis normaalilla itsetunnolla varustetun ihmisen mielen).

ainahan se on se nainen joka juhlii niiden lasten kanssa, mies taas menee omia menojaan. Millon muka miehelle sanotaan että hei, juhli sinä niiden lasten kanssa ja anna vaimosi kerrankin mennä rauhassa baariin/tyttöjen iltaa viettämään/minne nyt meneekin.

Kuin niin. Ei minun tuntemissani perheissä. Joissain pariskunnat pääsee (haluaa) tasapuolisesti, joissain mies enemmän ja toisissa nainen enemmän. Miehet vaan harvemmin valittavat siitä keskustelupalstoilla.

[QUOTE="Hmmm";22774661]Paria asiaa mä en ymmärrä täältä palstalta.. Ensinnäkin että aikuinen ihminen tarvitsisi luvan lähteä johonkin ja toisekseen että toinen osapuoli lähtee juhlimaan vaikka tietää pahoittavansa toisen mielen (siis normaalilla itsetunnolla varustetun ihmisen mielen).[/QUOTE]

No jos on saattanut itsensä semmoiseen tilanteeseen, että omalla vastuulla on hoidettavia, niin totta hitossa sitä tarvitsee kysyä lupa toiselta että sopiiko hänelle jumittua kotiin tämän menon ajaksi.

Lapsettomassa perheessä asia nyt tietysti on ihan eri, vaikka mies menis menojaan, niin nainenkin voi tehdä ihan mitä huvittaa vaikka omien kavereidensa kanssa tai mennä mukaan. Silloin minusta riittääkin pelkkä ilmoitus, kuitenkin kohtuullisissa ajoin että toinenkin ehtii tehdä omia suunnitelmia. En minä ainakaan miellä perheellisten ihmisten närkästystä kumppanin menoista miksikään mustasukkaisuudeksi vaan useimmiten enemmän vitutukseksi siitä, ettei itse pääse menemään samallalailla, kun toisen on pakko jäädä kotiin lasten kanssa ja seuraavana aamuna herätä niiden kanssa aikaisin.