Mies väittää että näkee omalta koneelta kaiken mitä mä teen omalla koneellani koska meillä on langaton modeemi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja latvalaho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

latvalaho

Vieras
Voiko olla totta? Hänellä on muka joku ohjelma mitä käyttää. Tänään naureskeli kuinka typeriä sähköpostiviestejä mulla on :(
Mä en kestä!!! Mulla on koneella kaikkea mitä en halua sen tietävän ja teen sellaisia asioita joista en hänen kanssaan puhu.
Onko tuollainen edes laillista että vakoilisi minua? Auttakaaaaaa!

Teidän taloudessa ilmeisesti langaton verkko ja kaksi konetta, joiden kovalevyjen tiedostojen jakaminen on sallittu. Meillä on langaton verkko myös ja 4 tietsikkaa, tiedostojen jakaminen ei ole sallittu koneiden välillä, koska yksi koneista on työkoneeni ja sisältää yritystietoa.

No on tuo yhteys suojattu mutta kumpikin käytämme samaa yhteyttä. Meillä on kotona siis kaksi konetta, molemmilla tavallaan omat ja yksi yhteys. Eli hän tosiaankin voi seurata mitä teen koneella??!! Pitääkö seurata reaaliajassa vai jääkö tekemiseni hänelle johonkin muistiin?

Meillä on kyllä ihan hyvä suhde eikä se nyt tähän liity mitenkään. Joka suhteessa varmasti omat ongelmat ja vaikeudet. Näin naisen logiikalla ajateltuna jos hän näkee mun touhut niin mä näen hänen koneensa? Mitenkäs se onnistuu? Voisin vähän pelästyttää miestä ja kertoa pari faktaa että pysyisi kaukana mun koneesta ohjelmiensa kanssa.

Meillä on kyllä ihan hyvä suhde eikä se nyt tähän liity mitenkään. Joka suhteessa varmasti omat ongelmat ja vaikeudet. Näin naisen logiikalla ajateltuna jos hän näkee mun touhut niin mä näen hänen koneensa? Mitenkäs se onnistuu? Voisin vähän pelästyttää miestä ja kertoa pari faktaa että pysyisi kaukana mun koneesta ohjelmiensa kanssa.

Ei ainakana meillä toimi noin päin.

Niin ja erikseen sit se et tutuilla ei oo jotain suojattuu tms. verkkoo,ja mun ukkoni siis kännyllään pystyi katomaan heidän nettitietoja.

Ensinnäkin sun taidoilla et kykene asentamaan ohjelmistoja ja "takaportteja" niin, että näkisit omalta koneeltas mitä ukkos puuhailee.

Voi rumat sanat sentää, nyt ottaa päähän aika paljon. En usko että on mun meilejä lukenu koska vastaili niistä jotain ympäri pyöreää. Sanoin että voipi kysyä ihan suoraan mitä haluaa tietää niin ei tarvitse millään vakoiluohjelmalla urkkia mun tekemisiä!
Hitto mikä aasi!

Mä viis veisaisin ja nauraisin paskasta naurua :D Jos noin utelias on, niin sietää sitten kestää seurauksetkin mukisematta, jos jotain saisikin urkinnoillaan selville. Kieltämättä, aika aasi se sun miehes.

Voi rumat sanat sentää, nyt ottaa päähän aika paljon. En usko että on mun meilejä lukenu koska vastaili niistä jotain ympäri pyöreää. Sanoin että voipi kysyä ihan suoraan mitä haluaa tietää niin ei tarvitse millään vakoiluohjelmalla urkkia mun tekemisiä!
Hitto mikä aasi!

Niinpä niin. Se on mielestään sinua ovelampi ja ajatteli huvattaa itseään pitämällä vähän pilkkanaan tekniikkaa ymmärtämätöntä puolisoaan. On ihan teidän keskinäinen asia onko kuittailu tuo ilkeyttä vai ns. veljellistä naljailua.

On tosiaan olemassa monia ohjelmia, joilla pystyy hankkimaan tietoa toiselta koneelta, jos ei suojauksia ole tehty oikein.
Hyvä esimerkki tästä on esimerkiksi niinkin perus ohjelma kuin microsoft parental control. Eli vanhempi pystyy seuraamaan lapsensa touhuja toisella tietokoneella.

Yhteistyössä