Lapsuusajaltasi ruoka,josta et tykännyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laulava Lomittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laulava Lomittaja

Vieras
Mutta pakko oli syödä(jos oli..)

Ite muistan mummon ja ukin luona painajaisena hernekeitto ja lihakeitto,jossa lillui ne valkoiset läskin kappaleet..ja keitetty kieli..
Meillä oli vaan kuri,että ruoka piti syödä,piti tai ei siitä..

Silakkalaatikko kotona :x :x Söin kun sitä oli koska oli nälkä eikä muuta tarjolla. Lapsuusvuosien jälkeen sitä en ole syönyt enkä tehnyt.

Koulussa munamakkaralaatikko. Outoa lillua josta ei nälkä lähtenyt

Meillä ei ollut pakko syödä koskaan mitään, oikeastaan aika ihme että olen melko kaikkiruokainen nykyään.
En voinut sietää hernekeittoa, sitä en syö vieläkään. Lihakastikkeitakaan en tykännyt syödä, otin vaan pelkkää lihaa.

Hernekeitto, pinaattikeitto (sitä tosin meni ajoittain), kaikki mikä sisälsi läskin paloja ja klimppisoppa! En nyt tiedä sille mitään selkeämpää nimeä, mutta pohjanmaalla kulkee tällä nimellä..

En mäkään muista, että ois pakotettu syömään... vaihtoehto oli sit olla nälkäsenä. Mutta mulla oli monta ruokaa mistä en tykännyt: kyljykset, karjalanpaisti, hernekeitto. Koulussa tilliliha ja lihakeitto:x. Mun työpaikan lähellä on koulu ja välillä haistan sen hirveän lihakeiton (?) hajun... Jaiks.

lapsena inhosin makkarakeittoa ja kalakeittoa. Kalakeitto meni alas mutta makkarakeittoa en syönyt. Istuin monta tuntia lautasen vieressä,mutta en syönyt.

En edelleen syö makkarasoppaa. tehty siskonmakkaroista.
Miehen tekemä kalakeitto jopa hyvää.

Hernekeitto. Kouluruoista lähes kaikki, en oo ikinä voinut sietää suurkeittiösafkaa. Oikeastaan tykkäsin koulussa vain pinaattiletuista ja ohrapuurosta mehukeinolla.

Yhteistyössä