J
"jannica"
Vieras
Tilanne on tämä: olen raskaana, viikkoja reilut 9. Eilen vaan tajusin yhtäkkiä, että ei tämä vaan ole sitä mitä haluan! Tajusin, etten ole ollut koko aikana onnellinen raskaudestani hetkeäkään ja että ei tästä tule mitään! Minulla on yksi lapsi, 1,5v ja tahdoin hänelle sisaruksen, mutta nyt vaan mieleni on jotenkin muuttunut ja olo on epätoivoinen ja surullinen. Miehelleni en vielä ole puhunut tästä, aion kyllä tänään puhua. Hän haluaisi lapsen kovasti ja minua pelottaa ottaa asia puheeksi.
Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Onkohan kyse vain hormooneista ja ns. normaali pelosta ja jännityksestä? Itse en kyllä jaksa uskoa tähän. Tahtoisin vain, että raskauteni menisi kesken ja koen äärimmäisen huonoa omaatuntoa näistä ajatuksistani. En voi kun itkeä ja kaipaisin todella mielipiteitä tähän asiaan, koska tuntuu etten voi puhua tästä edes ystävilleni. Tai olisiko jollain ollut samantyyppinen tilanne tai samoja ajatuksia itsellään...?
Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Onkohan kyse vain hormooneista ja ns. normaali pelosta ja jännityksestä? Itse en kyllä jaksa uskoa tähän. Tahtoisin vain, että raskauteni menisi kesken ja koen äärimmäisen huonoa omaatuntoa näistä ajatuksistani. En voi kun itkeä ja kaipaisin todella mielipiteitä tähän asiaan, koska tuntuu etten voi puhua tästä edes ystävilleni. Tai olisiko jollain ollut samantyyppinen tilanne tai samoja ajatuksia itsellään...?