H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et sinä ole huono ihminen ja varmasti nyt myöhemmin kadut kiusaamistasiSeon totta, että usein se kiusaaja kokee kotonaan jotain, minkä sitten purkaa siihen kiusattuun.
Sinä olet ymmärtänyt virheesi ja minusta se tekee sinusta hyvän ihmisen![]()
minua kiusathiin koulussa 8 vuotta. opettajat tiesi mutta eivät tehneet asioille mitään. rikothiin pyörä,sukset, revittiin hiuksista. pakkasella kasteltiin takki ja vietiin ulos, samoin kengät. haukkumista... listaa voisin jatkaa vaikka kuinka. kiusaajille en anna anteeksi, uskosin että en koskaan. ja miksi pitäis?
kiusaaminen loppu ku menin ysi luokalle. tupakointi sai kiusaamisen loppumaan ja se ku vanhempi kaveri muutti takasi tänne ja meni lukioon... kiusaajia oli 5 sitte oli niitä jokka tyyty vain huutelemaan yms
Alkuperäinen kirjoittaja vajakkeihin kyllästynyt;22910661:En ihan koko ketjua jaksanut lukea läpi, mutta ihmettelen vain, että miksi juuri se white trash-porukka on sitä kiusaajaa. Minua kiusasivat juuri ne vähälahjaiset aivovammakot, jotka eivät vielä yläasteellakaan osanneet lukea. Ja aina vain piti ymmärtää pikku Markuksia, kun heillä on vähän vaikeaa koulussa kun edetään niin kiireellä. Sen lisäksi, että nämä vajaaälyiset kiusasivat välitunnilla, heitä piti ymmärtää tunnilla kun pikkuMarkukset eivät vain oppineet. Ei saa edetä liian nopeasti, ettei Markus putoa kärryiltä. Ja opettaja sai Markukselle opettaa askartelutikuilla matematiikkaa.
Nyt myöhemmin on tullut esiin selkeästi se, että kiusaajat ovat niitä, jotka luonto karsii ensimmäisenä. Huumehelvettiä, rikollisuutta, väkivaltaa, vankilaa. Juuri sitä roskasakkien alinta kastia. Terveisiä vaan pikku Markus, mulla menee hyvin, sulla ei <3
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22910681:Mutta siinä on juuri se selkeä yhteys huonoihin kotioloihin. Kun lapsi voi pahoin hän purkaa oloaan toisiin lapsiin. Tyhmyys + huonot kotiolot ei todellakaan ole mikään hyvä yhtälö.
Minä en sääli. Sen verran paskaa tuli niskaan. Anteeksi vain, olen sitten kai kylmä ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vajakkeihin kyllästynyt;22910661:En ihan koko ketjua jaksanut lukea läpi, mutta ihmettelen vain, että miksi juuri se white trash-porukka on sitä kiusaajaa. Minua kiusasivat juuri ne vähälahjaiset aivovammakot, jotka eivät vielä yläasteellakaan osanneet lukea. Ja aina vain piti ymmärtää pikku Markuksia, kun heillä on vähän vaikeaa koulussa kun edetään niin kiireellä. Sen lisäksi, että nämä vajaaälyiset kiusasivat välitunnilla, heitä piti ymmärtää tunnilla kun pikkuMarkukset eivät vain oppineet. Ei saa edetä liian nopeasti, ettei Markus putoa kärryiltä. Ja opettaja sai Markukselle opettaa askartelutikuilla matematiikkaa.
Nyt myöhemmin on tullut esiin selkeästi se, että kiusaajat ovat niitä, jotka luonto karsii ensimmäisenä. Huumehelvettiä, rikollisuutta, väkivaltaa, vankilaa. Juuri sitä roskasakkien alinta kastia. Terveisiä vaan pikku Markus, mulla menee hyvin, sulla ei <3