PItäkää mulle seuraa ku on tylsää :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullakin on hirveen tylsää. Mitäs teit viikonloppuna? Onko mukavaa mennä huomenna töihin? ;-) Vastavuoroiset kysymykset otetaan vastaan, terveisin hurjan kyllästynyt, sohvaan kiinni homehtunut turilas.

[QUOTE="Pihla";22973284]Mullakin on hirveen tylsää. Mitäs teit viikonloppuna? Onko mukavaa mennä huomenna töihin? ;-) Vastavuoroiset kysymykset otetaan vastaan, terveisin hurjan kyllästynyt, sohvaan kiinni homehtunut turilas.[/QUOTE]

Olen löhöilly :D Ja ei siinä mitää mä en oo töissä :ashamed: Olisinki! Mitäs itse oot touhunnu? :)
Mä oon kasvattanu juuret sänkyyn ;)

Ootko päättänyt haetko nyt keväällä kouluun? Tarttet varmaan auton, että pääset sinne? Kai miehes kannustaa sua lähtemään opiskelee?

Toivottavasti hankit oman elämän. Eiköhän sit monet asiat ala selkenee:).

Ootko päättänyt haetko nyt keväällä kouluun? Tarttet varmaan auton, että pääset sinne? Kai miehes kannustaa sua lähtemään opiskelee?

Toivottavasti hankit oman elämän. Eiköhän sit monet asiat ala selkenee:).

työkkärin kautta odotan että aukee paikka Catering puolella ja haen sinne! Mutta jos ei ennen yhteishakua oo tullu mitään ni varmaan sit haen jonnekkin.
Mies kannustaa ja hommaa mulle myös auton jos tarvii :)

työkkärin kautta odotan että aukee paikka Catering puolella ja haen sinne! Mutta jos ei ennen yhteishakua oo tullu mitään ni varmaan sit haen jonnekkin.
Mies kannustaa ja hommaa mulle myös auton jos tarvii :)

Ihana kuulla:heart:. Toivottavasti saat homman. Ja kannattaa hakea vaikka saisitkin homman. Ei sitä opiskelupaikkaa oo pakko ottaa vastaan jos ei haluu. Aina pitää olla planB.

Ainakin eroatte jos jäät vaan kotiin. Ja päähän siinä sekoo viel jos asuu jossain ette pääse ilman autoo ees kauppaan:D.

Ihminen on sosiaalinen eläin:).

Yhteistyössä