Mitä mieltä tälllaisesta äidistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpähän vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysynpähän vaan

Vieras
On yksinhuoltaja. Yksi alle kouluikäinen lapsi. Äiti käy usein baareissa, missä lie lapsi silloin. Kait isovanhemmilla. Kertoo avoimesti, ettei kestä lasta kovin pitkään. Esittää silti, että kestää.

Ilmeisesti se äidinrakkaus ei kaikilla löydy ollenkaan. Vaan viina on kiinnostavanpaa kuin esimerkiksi perheen perustaminen....

Ja ettei tappeluksi kovin menisi, niin ymmärrän oikein hyvin että silloin tällöin voidaankin käydä baarissa ja lapset ovat hoidossa. Mutta että joka viikko....lapsi vielä itsekin tämä äiti ilmeisesti.

[QUOTE="Kata";22977568]Sua vain ottaa päähän kun mies ei päästä sua baariin.[/QUOTE]

No kun mua ei kiinnosta oikeasti sellanen. Ennemmin kulutan ne rahat vaatteisiin ja matkustamiseen ym. järkevämpään. Ja kyllä, meidän perheessä ei olla absolutisteja. Mutta ei kyllä mitään viikonloppujuoppojakaan. Nuoruus oli ja meni. Nyt ollaan vanhempia, roolimalleja lapsille.

en mitään mieltä. itsekin käyn välillä baarissa ihan kahtenakin vkl peräkkäin, pinnallisin puolinhan mäkin sitten olen kaiketi viikonloppujuoppo jonka lapsi on hoidossa ties missä?
vaan miksipä jotakin liikuttaisi, mitä teen ajalla jolloin ex-avomieheni ja lapseni isä on tyttäremme kanssa, se on sovitusti minun aikaani, se joka oli ennen perheemme aikaa.

Mä kans haluaisin tietää, että kenelle se esittää kestävänsä lastaan?

Kuvauksen perusteella ei nyt niin kauheasti mielipidettä, vaikka se lapsi olisi usein hoidossa yön yli, niin mun mielestä on olennaisempaa, millainen äiti hän on silloin, kun on lapsensa kanssa.

Minä huomasin myös tuon ristiriidan.
Omalaatuinen sanavalinta.

Niin... Jotkut ihmiset ovat räväkämpiä suustaan ja saattavat väsyneinä ja turhautuneina käyttää ylisanoja ihan avoimesti kavereilleen puhuessaan. Samalla kun toinen samassa tilanteessa ja yhtä väsyneenä vain toteaa että onhan tämä joskus juu vähän rankkaa. Kuitenkin ihan yhtälailla hoitavat lapsensa.

Yhteistyössä