Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23086803:No ei siellä minun mielestä kyllä putiikeista ole pulaa.
No joo ei ehkä asukastiheyteen suhteutettuna mutta muuten kyllä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23086803:No ei siellä minun mielestä kyllä putiikeista ole pulaa.
Eikö teillä ole lämmitettyjä sisätiloja siellä?
Sitäpaitsi, jos se pakkasesta on kiinni niin miksi moni oli paljain päin ulkona jonossa - mua ihmetytti se. Ihan täällä Turussakin nuoriso käyttää lähes poikkeuksetta pipoa talvella, vaikkei olisi edes kovin kylmä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23086817:Joo kyllähän se näin on, että innovaatiot kulkevat suuremmista kaupungeista pienempiin. Helsinki tulee aina Tukholmaa vähintään puoli vuotta jäljessä, ja sama se on sitten Suomen sisälläkin.
Ja sen lisäks vielä kulttuurierot eli tukholmassa pukeudutaan "hienosti" arkeenkin. Tyylillä kynähameet ja jakut jne. Suomessa taas panostetaan enemmän mukavuuteen ja käytännöllisyyten. Eli hemmettiäkös sitä navettaan aamulypsylle korkokengissä lähteä.
Ja sen lisäks vielä kulttuurierot eli tukholmassa pukeudutaan "hienosti" arkeenkin. Tyylillä kynähameet ja jakut jne. Suomessa taas panostetaan enemmän mukavuuteen ja käytännöllisyyten. Eli hemmettiäkös sitä navettaan aamulypsylle korkokengissä lähteä.
Suomea ei kannata verrata pelkästään Tukholmaan. Tukholmasta ei tarvitse kovinkaan pohjoiseen päin mennä kun pukeutuminen on jo yhtä junttimaista kuin täällä Suomessa.
Tässä on Kuopiosta ja Rovaniemeltä jatkoon päässeet.
Idols: He p
Kun menee sivulla vähän alaspäin niin pääsee selaamaan kaikkien kuvat. Ihan kivoja vaatteita heillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23087031:Jus t meinasin kirjoittaa samaa, että ei Ruattikaa nyt vallan kokonaan yhtä tyylikäs ole kuin Tukholma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23087053:Ei mutta siis sanoin että kyllä Tukholmassa ollaan tyylikkäämpiä kuin Helsingissä, Helsinki tulee sen puoli vuotta jäljessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23087037:Mistä sä oot ite kotoisin...?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23087075:Juu, näin on. Jos mielletään tyyli samaksi asiaksi kuin muoti.
Ja Tukholma laahaa jäljessä jos vertaa vaikka Milanoon tms.
En mä sitä kiellä, etteikö näin olis. Mutta mun mielestä on hirvittävän tylyä tulla 'tuomitsemaan' tyylitajuttomiksi pohjoisemman Suomen asukkaat...... silti. :|
Varmasti niitä helmiä pukeutumisen suhteen löytyy pohjoisestakin, kuin myös niitä vastavirtaan kulkevia tyylitajuttomia hellsinkiläisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23086859:Mä lähinnä tarkotan, että esimerkiks jos nyt kävelee Tukholman keskustan läpi, niin siellä (turisteja lukuunottamatta) näyttää siltä, että jokainen on tarkkaan miettinyt kaulahuivinsakin asennon tarkkaan, ja ihan oikeasti välittää siitä miltä näyttää. Persoonallinen saa olla, eikä kyse ole siitä että kaikkien pitäisi sopia samaan muottiin. Mä en vaan nähnyt noissa Kuopion ja Rovaniemen kavereissa edes sitä persoonallisuutta...
Tässä on Kuopiosta ja Rovaniemeltä jatkoon päässeet.
Kun menee sivulla vähän alaspäin niin pääsee selaamaan kaikkien kuvat. Ihan kivoja vaatteita heillä.
Suomea ei kannata verrata pelkästään Tukholmaan. Tukholmasta ei tarvitse kovinkaan pohjoiseen päin mennä kun pukeutuminen on jo yhtä junttimaista kuin täällä Suomessa.