meneekö muilla supistuksista maha sekaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko ne..?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko ne..?

Vieras
meneekö muilla supistuksista maha sekaisin että joutuu menemään vessaan...?

joskus kun odottaa vain että loppuvat ei tarvitse mennä vessaan.. mutta mulla on herkkä maha, ja kipeistä supistuksista menee maha sekaisin.. vai onko ne vaan mahan poltteluita.

omasta mielestä supistuksia, koska aina ei tarvitse mennä vessaan..mutta aika usein kylläkin jos tulee monta supparia peräkkäin..

mulla viikkoja vasta 32, muistaakseni oikeat supparit tuntui samoilta.. välillä tulee tosi kipeitä ja paljon ja saa juosta veskissä..mut sitten oon miettinyt et onko ne vaan jostain ruoasta pistäny mahan poltteleen niin rajusti et tuntuu samalta.. tänäänki mietin et soitan johki mut en sit kehannu ja onneks meni ohi..

Mulla joo, mutta siis pahoinvointia. Tulee sellanen olo välillä kun harjoitussupistukset kestää pitkään, että pitää mennä oksentamaan. Äidillä on kuulemma ollut sama juttu.. ja varmaan monella muullakin, en tiedä!?

sitten kun itse synnytys alkaa niin ne supparit on jo niin kamalan kipeitä että oksennan jatkuvasti tai ainakin se refleksi tulee lujana. olenkin huvittava näky synnärillä,kun konttaan siellä oksennuspussi kädessä ja tärisen ym.. :)

Yhteistyössä