L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joko olet oikesti täysin imbesilli amis tai provoilet.
Medialukutaito, anyone?
Alkuperäinen kirjoittaja Röllikkä;23124293:Soinin vaalikoneen kanssa tällä pelleilyllä ei ole mitään tekemistä.
"*) Soinin vastaukset on kerätty hänen mediaan antamiensa haastatteluiden, lausuntojen ja uutisten pohjalta. Sivusto ei vastaa vastausten oikeellisuudesta, mutta pyrkii mahdollisimman totuudenmukaisiin vastauksiin."
Vaatii yllä kuulutettua medialukutaitoa olla tarttumatta näihin.
Jos kukaan vaivautui edes katsomaan minne tekijälinkki johtaa niin sai melko selvän kuvan siitä mistä tässä taas on kyse.
Testin mukaan olen 90% eri mieltä Soinin kanssa - eipä yllätä kun persut on puolue jota en äänestäisi ikinä.
Mun on vaikea uskoa että Soini olisi niin irralla todellisuudesta että lähtisi oikeasti avioeroja laittomiksi ajamaan vaikkei henk. koht. niitä hyväksyisikään.
Mun on vaikea uskoa että Soini olisi niin irralla todellisuudesta että lähtisi oikeasti avioeroja laittomiksi ajamaan vaikkei henk. koht. niitä hyväksyisikään.
Älä poikkea kontekstista, lainaamasi viesti käsittelee ainostaan sitä että Soinin vaalikoneen kanssa linkittämälläsi sivulla ei ole MITÄÄN tekemistä.
"Vaatii yllä kuulutettua medialukutaitoa olla tarttumatta näihin.
Jos kukaan vaivautui edes katsomaan minne tekijälinkki johtaa niin sai melko selvän kuvan siitä mistä tässä taas on kyse."
Et ilmeisesi ymmärrä lukemaasi? Ei tosin yllätä kun katsoo vastauksiasi.