Paniikkihäiriöstä kärsivät.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häiriöinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häiriöinen

Vieras
Onko normaalia saada kohtauksia yöllä suoraan unesta? Siis herää siihen et kylmä hiki, oksettaa, maha kipeä ja tärisee ja ahistaa nii maan mahottomasti. Öisin saan kaikki kohtaukset mut yleensä olen vielä valveilla. Muutaman kerran käynyt näin et kesken nukkumisen herää ja olo paranee vain sillä et joudun oksentamaan. Mikä on siinä mielessä hullunkurista kun olen oksennuskammoinen ihminen.
 
Näin mä ajattelinkin mut se tuntuu niin oudolta. Mulla on pahoinvointi ja kylmä hiki (valuu ihan pisaroina) kovimmat oireet ja sitte ku pelkään oksentamista niin ei ainakaan auta rauhoittumaan.
 

Similar threads

Yhteistyössä