H
Häiriöinen
Vieras
Onko normaalia saada kohtauksia yöllä suoraan unesta? Siis herää siihen et kylmä hiki, oksettaa, maha kipeä ja tärisee ja ahistaa nii maan mahottomasti. Öisin saan kaikki kohtaukset mut yleensä olen vielä valveilla. Muutaman kerran käynyt näin et kesken nukkumisen herää ja olo paranee vain sillä et joudun oksentamaan. Mikä on siinä mielessä hullunkurista kun olen oksennuskammoinen ihminen.