K
kokemus
Vieras
Mieleen toisesta ketjusta. Kuinka usein miehet tarjoaa naiselle i esim. liput teatteriin, syömään tai drinkin, jos mies pyytää treffeille? Minusta ani harvoin. Nykyään ei ollenkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on niin vanhanaikainen mies että hän haluaa yleensä aina maksaa mun kulut. Yhä edelleen vaikka ollaan oltu naimisissakin jo 7 vuotta. Ja maksoi siis myös seurusteluaikana jolloin rahat ei vielä olleet yhteisiä.
Mulle on kyl aina tarjottu, jos oon käyny "treffeillä", mut ei ne oo koskaan ollu mitään hienoja illalliskutsuja tjsp, vaan just joku kahvi tai mäkin juustoMuistan sit kun nykyisen aviomiehen kanssa oltii ulkona, istuttiin vaan jossai baarissa sidukkaa litkimässä, nii kyllä tarjosi kaikki juomat ja olin ihan sillei :O "siis etsä ny voi näin paljoo muhu tuhlaa, menny jo jotai 20 euroo.."
Nämä ruokapaikat ja kahvilat ovat olleet halvimmasta päästä. Kahvi 1-2e. Lounaata noin 8e. Miehet ovat pyytäneet treffeille, mutta eivät ole tarjonneet. Onko tällainen mies mielestäsi vakavasti liikkeellä, joka kutsuu naisen terffeille johonkin paikkaan ja eikä tarjoa edes sitä kahvikuppia?
Nämä ruokapaikat ja kahvilat ovat olleet halvimmasta päästä. Kahvi 1-2e. Lounaata noin 8e. Miehet ovat pyytäneet treffeille, mutta eivät ole tarjonneet. Onko tällainen mies mielestäsi vakavasti liikkeellä, joka kutsuu naisen terffeille johonkin paikkaan ja eikä tarjoa edes sitä kahvikuppia?
Eikö seurastasi sitten kannata maksaa?
Puhut tässä suhteesta ja siitä, kumman lompakko on lähempänä. Ajattelin treffeillä enemmän sellaista tilannetta, kun ei vielä oikein tunneta tai olla vakiintuneessa suhteessa. Vakiintuneessa suhteessahan asiat voidaan hoitaa miten vaan, useimmiten varmaan jotenkin tasa-arvoisesti (paitsi nyt kun mietin, meillä mies "hoitaa laskun" aina ravintolassa, vaikka rahat ovatkin yhteisiä. Kai se molemmista jotenkin kuuluu olla niin.) En tiedä. Ehkä sitten olen vanhanaikainen.