Koska nämä he*vetin pakkaset oikein loppuu?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aargh!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aargh!!

Vieras
Mä en jaksa näitä enää. Mulla on aina kylmä, talo ei pysy lämpimänä jollei polta puita 24/7, mutta kun töissäkin olisi käytävä. Ja auto ei kestä enää näitä pakkasia, se hyytyy tien päälle. Vesiputket jäätyy jatkuvaan, vaikka miten vettä valuttais. Ja mahtaa tästä kauhea vesilaskukin seurata, sähkölaskusta puhumattakaan. Ulos ei voi edes ajatella menevänsä, pakkanen takoo keuhkoihin niin ettei hengittäminen onnistu.

Mä vihaan tätä kylmyyttä, vihaan, vihaan, vihaan! Ja kun tälle ei näy edes loppua. Yhdessä vaiheessa Forecan säätiedotuksessa sanottiin että ensi viikolla keskiviikkona lämpenee. Sitten se siirtyi lauantaihin, sitten maanantaihin, ja nyt seuraavat 10 vuorokautta onkin tätä samaa paskaa pakkasjaksoa edelleen. Mä en oikeasti enää selviä hengissä tästä.

Eihän siellä edes ole kylmä nyt. Sä tuskin olet kuolemassa kylmään. Ihmiset valittaa nykyään kaikesta niin turhasta. Ole kiitollinen siitä mitä sulla on. Sata vuotta sitten olisit saattanut olla tällasessa pakkasessa eristämättömässä pikkumökissä ilman ruokaa 5 lapsen kanssa.

Pyh ja pah! Mä ainakin liityn valittajien kuoroon ilman mitään syyllisyyttä. Jos olosuhteet alkaa olla sietämättömät, saa valittaa, oli se liian kylmä tai kuuma!

[QUOTE="heh";23180366]ja puolen vuoden päästä manataan että koska nää p....n helteet loppuu :D ihminen ei oo ikinä tyytyväinen :D[/QUOTE]

Minä olen. Mitä kuumempi sen parempi. Kertaakaan en ole kesällä valittanut kuumuutta. Sen sijaan aloittajan lailla inhoan tätä kylmyyttä. Ihan hirveää ja kestänyt aivan liian pitkään. Ei oikeasti hermot enää kestä.

Mä en valittanut viime kesänä kertaakaan kuumuudesta. Enkä varmasti valita tulevanakaan. Ja ihan tasan varmaan saan valittaa nyt, kun jo viikkoja jatkunut yli 25 asteen yötä päivää jatkuva pakkanen alkaa ihan oikeasti haittaamaan jo normaalielämää. Mun on pakko päästä käymään töissä, mutta milläs meen kun auto ei kestä enää pakkasia vaan jäätyy tielle? Julkisilla kulkeminen ei nykytilanteessa ole yhtään sen luotettavampi vaihtoehto. Ja kotona on pakko pukeutua hirveisiin vaatemääriin, kun arkisin ei ehdi huoneet lämmetä parin kolmen tunnin puitten poltolla. Enempää ei työpäivän jälkeen ehdi.

Kuulostaa kyllä aika surkealta jos tällaiset pikkupakkaset muka on niin raskaita. Te ette taida tietää mitään oikeista ongelmista. Mulle on ihan sama vaikka siellä olis -40 astetta.

Mä en valittanut viime kesänä kertaakaan kuumuudesta. Enkä varmasti valita tulevanakaan. Ja ihan tasan varmaan saan valittaa nyt, kun jo viikkoja jatkunut yli 25 asteen yötä päivää jatkuva pakkanen alkaa ihan oikeasti haittaamaan jo normaalielämää. Mun on pakko päästä käymään töissä, mutta milläs meen kun auto ei kestä enää pakkasia vaan jäätyy tielle? Julkisilla kulkeminen ei nykytilanteessa ole yhtään sen luotettavampi vaihtoehto. Ja kotona on pakko pukeutua hirveisiin vaatemääriin, kun arkisin ei ehdi huoneet lämmetä parin kolmen tunnin puitten poltolla. Enempää ei työpäivän jälkeen ehdi.

Ja täällä ei edes ole mitään julkisia. Keskustaan on matkaa niin, että autolla on tällä kelillä mentävä. Normisti kävelen usein tuon 7km kauppareissun lasten kanssa, mutta ei kahta taaperoikäistä voi näillä keleillä laittaa 2 tunniksi rattaisiin....Eli kyllä valitan! Mulle esim loska ja vesisade sopivat mainiosti, mutta tämä on tosi ankeeta.

[QUOTE="vieras";23180433]Kuulostaa kyllä aika surkealta jos tällaiset pikkupakkaset muka on niin raskaita. Te ette taida tietää mitään oikeista ongelmista. Mulle on ihan sama vaikka siellä olis -40 astetta.[/QUOTE]

Noh, meillä oli tälläkin viikolla -38. Kyllä se jo jossain tuntuu.

[QUOTE="vieras";23180433]Kuulostaa kyllä aika surkealta jos tällaiset pikkupakkaset muka on niin raskaita. Te ette taida tietää mitään oikeista ongelmista. Mulle on ihan sama vaikka siellä olis -40 astetta.[/QUOTE]

Ongelma tai vitutus on ihmisen henkilökohtainen kokemus. Jos sulla on isompia ongelmia tai vitutuksen aiheita kuin pakkanen, niin se ei tarkoita etteikö se pakkanen voisi jollekin olla ongelma.

Jaa tämän pallon päältä varmasti löytyy ihmisiä, joiden ongelmat on isompia kuin sun. Tarkoittaako se silloin, että sulla ei oikeastaan edes ole ongelmia, tai ainakaan et saa valittaa niistä?

Ongelma tai vitutus on ihmisen henkilökohtainen kokemus. Jos sulla on isompia ongelmia tai vitutuksen aiheita kuin pakkanen, niin se ei tarkoita etteikö se pakkanen voisi jollekin olla ongelma.

Jaa tämän pallon päältä varmasti löytyy ihmisiä, joiden ongelmat on isompia kuin sun. Tarkoittaako se silloin, että sulla ei oikeastaan edes ole ongelmia, tai ainakaan et saa valittaa niistä?

komppaan kyllä meahia tässä!!! vieras tuskin tietää kuitenkaan mitään todellisista ongelmista jos niitä vertaa johonkin muuhun

[QUOTE="heh";23180366]ja puolen vuoden päästä manataan että koska nää p....n helteet loppuu :D ihminen ei oo ikinä tyytyväinen :D[/QUOTE]

paitsi että silloin ei saa yhtään valittaa vaikka kuinka kärsisi helvetillisestä kuumuudesta, koska silloin hyökkää joko Majuri tai joku hänen hännystelijöistään huutamaan että PITÄKÄÄ TURPANNE KIINNI SAATANA, VIELÄ SAISI OLLA 20 ASTETTAKIN KUUMEMPAA!!!! Ja lopuksi se vakio, eli EI SAA VALITTAA, KUN SUOMESSA ON NIIN KAUHEAN HARVOIN LÄMMINTÄ!!!!!!!!

Ai niin, mua ei nää pakkaset haittaa yhtään. Mulla ei ole edes talvitakkia vaan vain sellainen ohutvuorillinen vaan, enkä ole edes palellut tuolla kertaakaan... eikä ole villapaitaa tai -takkia alla.

Mä en jaksa näitä enää. Mulla on aina kylmä, talo ei pysy lämpimänä jollei polta puita 24/7, mutta kun töissäkin olisi käytävä. Ja auto ei kestä enää näitä pakkasia, se hyytyy tien päälle. Vesiputket jäätyy jatkuvaan, vaikka miten vettä valuttais. Ja mahtaa tästä kauhea vesilaskukin seurata, sähkölaskusta puhumattakaan. Ulos ei voi edes ajatella menevänsä, pakkanen takoo keuhkoihin niin ettei hengittäminen onnistu.

Mä vihaan tätä kylmyyttä, vihaan, vihaan, vihaan! Ja kun tälle ei näy edes loppua. Yhdessä vaiheessa Forecan säätiedotuksessa sanottiin että ensi viikolla keskiviikkona lämpenee. Sitten se siirtyi lauantaihin, sitten maanantaihin, ja nyt seuraavat 10 vuorokautta onkin tätä samaa paskaa pakkasjaksoa edelleen. Mä en oikeasti enää selviä hengissä tästä.
T