A
Aargh!!
Vieras
Mä en jaksa näitä enää. Mulla on aina kylmä, talo ei pysy lämpimänä jollei polta puita 24/7, mutta kun töissäkin olisi käytävä. Ja auto ei kestä enää näitä pakkasia, se hyytyy tien päälle. Vesiputket jäätyy jatkuvaan, vaikka miten vettä valuttais. Ja mahtaa tästä kauhea vesilaskukin seurata, sähkölaskusta puhumattakaan. Ulos ei voi edes ajatella menevänsä, pakkanen takoo keuhkoihin niin ettei hengittäminen onnistu.
Mä vihaan tätä kylmyyttä, vihaan, vihaan, vihaan! Ja kun tälle ei näy edes loppua. Yhdessä vaiheessa Forecan säätiedotuksessa sanottiin että ensi viikolla keskiviikkona lämpenee. Sitten se siirtyi lauantaihin, sitten maanantaihin, ja nyt seuraavat 10 vuorokautta onkin tätä samaa paskaa pakkasjaksoa edelleen. Mä en oikeasti enää selviä hengissä tästä.
Mä vihaan tätä kylmyyttä, vihaan, vihaan, vihaan! Ja kun tälle ei näy edes loppua. Yhdessä vaiheessa Forecan säätiedotuksessa sanottiin että ensi viikolla keskiviikkona lämpenee. Sitten se siirtyi lauantaihin, sitten maanantaihin, ja nyt seuraavat 10 vuorokautta onkin tätä samaa paskaa pakkasjaksoa edelleen. Mä en oikeasti enää selviä hengissä tästä.