Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mie oon!!Mut vaan hetken ku painelen tonne makuukammariin kattelemaan telkkaria ja koisaamaan
Huomenna mennään sit testailemaan rattaita kuomu kenossa
![]()
Ketjuntappajakin täällä moi! :wave:
Lähdössä just lueskelee ja goisaa..
Pitää vielä vähän katella jos jotkut hyvät naurut vielä jostain ketjusta sais...![]()
Mitä rattaita? Meillä ei ole makkarissa telkkua, eikä sieltä tainnut mitään kiinnostavaa tänään kyllä tullakaan. Telkkukin on nykyisin ihan tylsä.
Ketjuntappajakin täällä moi! :wave:
Sie vai ketjuntappaja? Eikä,mie se taijan olla.Taitaa välillä olla niin että mie kun alan kirjoittaa ketjuun,ni kohta ketju uppoo ja häviää.:ashamed:
No aika usein olen ollut, mut varmasti moni muukin, sillä esim. sun nimerkkiäsi en muista nähneeni koskaan.![]()
74 lukenut. 18 vastausta. Ihmettelen aina, miksi ihmiset lukevat tällaisen ketjun, mutta eivät vastaa. hehe. Kertokaas joku?! :wave:
74 lukenut. 18 vastausta. Ihmettelen aina, miksi ihmiset lukevat tällaisen ketjun, mutta eivät vastaa. hehe. Kertokaas joku?! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23182764:Mä ramppaan aika paljon eestaas ketjuissa, mutta se ei vissiin sitä numeroa nosta. Eli tarkoittaako se eri lukijoita vai yhteensä lukukertoja?
Olisko ip... Niin mä vähän aattelinkin..Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23182774:Tietokoneen eri ib-numeroa (vai mikä ikinä onkaan)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23182778:Olisko ip... Niin mä vähän aattelinkin..