Onko ok? Tyttö 15,5 v ja poika 18v. kun alkoivat seurustelemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Seksiä tuli vasta, kun tyttö oli 16 v. ja poika 18v. Kyseessä serkkuni(tuo tyttö)

Itse en oikein tiedä, miten suhtautua...Tottahan on, että tytöt kehittyvät aiemmin(pari vuotta) mutta kuitenkin. Kummatkin tuossa suhteessa seurustelevat ensimmäistä kertaa. Nyt tyttö on 21 ja poika 23. Menevät naimisiin ensi kesänä. Olenko tiukkis kun mietin suhtautumistani?

Mun hyvällä ystävällä ja hänen miehellän on ikäeroa 4v. Alkoivat seurustelemaan sinä vuonna kun tyttö täytti 15.

Ovat edelleen naimisissa, kaksi lasta ja ikää tulee tänä vuonna tytölle (naiselle) 33v.

Tiukkis olet, anna toisen elää omaa elämäänsä kuten parhaaksi näkee.

Itse olin 15 ja mieheni 19 kun aloimme seurustella.Täytän kohta 23 ja edelleen olemme yhdessä vaikka jos jonkinlaista kommenttia sai kuulla.
Meillä on puolitoista vuotias lapsi ja häät tulossa ;D
Eipä se ole kiveen hakattua että ne jotka nuorena alkavat seurustella eroavat pian.

Ei tuossa vaadita mitään suhtautumisia, kun ei ole mitään väärää. Ja vielä jos sitä näinmyöhään miettii, niin jopa on outoa. Ällöä minusta se, että tiedät heidän seksielämästään tai edes ajattelet sitä, jos on vaikka tyttö itse kertonut. Mitä se sinulle kuuluu mitenkään?

Itse olin 15 ja mieheni 19 kun aloimme seurustella.Täytän kohta 23 ja edelleen olemme yhdessä vaikka jos jonkinlaista kommenttia sai kuulla.
Meillä on puolitoista vuotias lapsi ja häät tulossa ;D
Eipä se ole kiveen hakattua että ne jotka nuorena alkavat seurustella eroavat pian.

Tarkoitin aloituksella heidän ikäeroaan tässä. Toki tiedän, että moni nuorena solmittu suhde kestää vaikka hautaan asti.

[QUOTE="a p";23209472]Tarkoitin aloituksella heidän ikäeroaan tässä. Toki tiedän, että moni nuorena solmittu suhde kestää vaikka hautaan asti.[/QUOTE]
No ei kai se ikäero nyt enää mitenkään vaikuta.

[QUOTE="a p";23209472]Tarkoitin aloituksella heidän ikäeroaan tässä. Toki tiedän, että moni nuorena solmittu suhde kestää vaikka hautaan asti.[/QUOTE]

Ikäeroa? :D Saanko nauraa?

Minä tapasin mieheni jo 14 vuotiaana, hän oli 17. Edelleen ollaan yhdessä ja seksikin tuli kuviohin jo suhteen alussa.
Ei herttinen aika siinä ole mitään tuomittavaa jos molemmat on valmiita.

[QUOTE="vieras";23209462]Ei tuossa vaadita mitään suhtautumisia, kun ei ole mitään väärää. Ja vielä jos sitä näinmyöhään miettii, niin jopa on outoa. Ällöä minusta se, että tiedät heidän seksielämästään tai edes ajattelet sitä, jos on vaikka tyttö itse kertonut. Mitä se sinulle kuuluu mitenkään?[/QUOTE]

No tämä serkku on minun ikäiseni, siksi olemme näistä asioista puhuneet :D

Ikäeroa pohdit? No eihän tuo nyt ole vielä ikäero eikä mikään. Jos puhutaan n. 10 vuoden ikäerosta niin sitten sitä jo voisi vähän pohtia, mutta tuon parin ikäero on pieni. Taidat olla ap jotenkin katkera, kun vuosien jälkeen moista pohdit?

[QUOTE="a p";23209484]No tämä serkku on minun ikäiseni, siksi olemme näistä asioista puhuneet :D[/QUOTE]
No sitä suurempi syy ihmetellä. Luulisi, että joku vanhempi voisi päivitellä, mutta että oman ikäinen.

[QUOTE="vieras";23209492]Ikäeroa pohdit? No eihän tuo nyt ole vielä ikäero eikä mikään. Jos puhutaan n. 10 vuoden ikäerosta niin sitten sitä jo voisi vähän pohtia, mutta tuon parin ikäero on pieni. Taidat olla ap jotenkin katkera, kun vuosien jälkeen moista pohdit?[/QUOTE]

En ole katkera. Tuli vain mieleen, kun ollut tapetilla nämä ikäerot seurustelussa. Ja serkkuni oli kuitenkin alle 16v kun alkoi olemaan täysi-ikäisen kanssa, joskin vain 1/2 v. päästä.

Mutta olen siis ilmeisesti tiukkis :D Kiitos vastanneille.

[QUOTE="a p";23209521]En ole katkera. Tuli vain mieleen, kun ollut tapetilla nämä ikäerot seurustelussa. Ja serkkuni oli kuitenkin alle 16v kun alkoi olemaan täysi-ikäisen kanssa, joskin vain 1/2 v. päästä.

Mutta olen siis ilmeisesti tiukkis :D Kiitos vastanneille.[/QUOTE]

Voi iik. :D Mun mies oli 19 kun olin 16 ja kun olin 15 niin hän oli jo 18. Koskaan ikäero ei ole ollut muillekaan ongelma. :D Ihme juttuja

Yhteistyössä