Mä en usko, että se "viha" venäläisiä tai virolaisia vastaan olis kateutta. Se mun mielestä on ennemminkin jonkinlaista erilaisuuden kieltämistä, sitä ettei hyväksytä että joku poikkeaa valtaväestä liian paljon. Hyvässä tai huonossa.
Mä oon pitänyt Milannasta, pidän yhäkin, siitäkin huolimatta, että nyt jutut alkaa lentää jo vähän yli...
Kun niitä luen, tulee olo kuin istuisin autossa kyydissä jossa vauhti vaan kiihtyy ja kiihtyy ja kiihtyy...
Tekis mieli huutaa, että paina hyvä ihminen jarrua!
Mä henkilökohtaisesti en varmasti ole kateellinen, en haluaisi olla strippari (no ei mulla olis varttakaan siihen), en jaksais juhlia noin paljon (tosin ikä kai painaa jo), en voisi kuvitellakaan, että laskisin elämäni miehen rahojen varaan, tai niillä alkaisin elämään. Kokisin sen nöyryyttävänä jotenkin. Munkin mies sikäläisen "kulttuurin" mukaan mulle sitä vaihtoehtoa alussa tarjosi, ja oli jopa loukkaantuntut kun ei kelvannut perheen elättäjäksi.
Milanna on sellanen "luonnonlapsi", hyväntahtoinen sisimmältään, ja oman tiensä kulkija, kuten monet tuolta tulleet ovatkin. Jos Milanna on miljonäärinsä kanssa onnellinen, ei se meiltä muilta ole pois mitenkään, eihän?
Ja mitä tulee noihin huoritteluihin, ihmettelen millanen ihminen niihin sortuu: /