Te, joilla suhde varattuun mieheen/naiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja on se nyt ...kele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

on se nyt ...kele

Vieras
Älkää kukaan nyt tulko haukkumaan tähän ketjuun, jookos. Tilanne muutenkin tarpeeksi vaikea.

Mutta siis on kai täällä muitakin, jotka on suhteessa varattuun ihmiseen. Haluaisin vain tietää, minkälaisia tapaamisia teillä on ollut ja kuinka kauan? Ja mihin suuntaan olette menossa "salaisenne" kanssa, pahenee vai paranee?

Itselläni vain koko ajan paranee, mutta ikävä on kova!

[QUOTE="eee";23301848]Mitä tarkoitat tuolla "paranee vai pahenee"?[/QUOTE]

Sitä tarkoitan, että onko se suhde menossa eteenpäin vai häämöttääkö loppu...

[QUOTE="aloittaja";23301887]Sitä tarkoitan, että onko se suhde menossa eteenpäin vai häämöttääkö loppu...[/QUOTE]

En haluaisi olla kyyninen, mutta mistä se toinen nainen tietää, mihin suuntaan suhde todellisuudessa on menossa?
Eiköhän aika moni naimisissa oleva mies sano, että aikoo kyllä jättää vaimonsa kun vaan sopiva hetki tulee? (ja sitä ei koskaan yllättäen tulekaan?)

Oli joskus, loppu siihen että löys toisen toisen naisen.. Samapa tuo, mulkku mikä mulkku koko äijä. Ja niin minäkin kun omalle avokille näin tein, mutta otin opiksi!

Oletko koskaan ajatellut miltä tuosta toisesta naisesta, tästä ihastuksesi vaimosta/avovaimosta tuntuu.

Minä en tunne mitään muuta kuin suurta vihaa kaltaisiasi naisia kohtaan.

Miehelläni ja minulla oli lapsen synnyttyä vauva-arkea ja meni yöt itkevän vauvan kanssa ja parisuhde jäi pikkuisen taka-alalle.
Lapsi kasvoi ja alkoi helpottamaan, olisimme saaneet puhumalla ja ottamalla yhteistä aikaa korjattua suhteemme vielä, mutta mieheni kertoili töissä sinkkunaistyökaverilleen kotiväymyksestä ja tämä naikkonen viimeisenpäälle kivasti auttoi miestäni ja kuunteli ja kuunteli niin perusteellisesti, että sai miehen makuukammarin puolellekin.

Niin mieheni sitten päätti, että hän haluaa tuon naikkosen ja lapsi ja 10v liitto saa jäädä.
Tuo nuori nainen on se tärkeä ja ainut oikea. Tämä selvisi miehelleni jokin aika sitten, nyt on yhteinen kotimme myytävänä ja asumme tässä saman katon alla kunnes virallinen puoli on hoidettu ja mies tapailee tätä naikkosta.

Joten eikö niitä vapaita miehiä löydy, miksi veetussa pitää mennä hajoittamaan perhe.
Itse tunnen suurta vihaa tätä naista kohtaan ja jos tästä miehn ja hänen välillä jotain vakavampaa vielä tulee, niin en tiedä miten suhtaudun kun eron jälkeen lapsi menee isin ja sen naikkosen luo.

JOTEN !!!! vain sinulle
Itse vihaan tuota naista koko sydämestäni.

[QUOTE="eee";23301898]En haluaisi olla kyyninen, mutta mistä se toinen nainen tietää, mihin suuntaan suhde todellisuudessa on menossa?
Eiköhän aika moni naimisissa oleva mies sano, että aikoo kyllä jättää vaimonsa kun vaan sopiva hetki tulee? (ja sitä ei koskaan yllättäen tulekaan?)[/QUOTE]

Ok, ilmeisesti et ole tässä tilanteessa. Vastaan kuitenkin. Mistäpä tiedät, minkälainen itselläni on tilanne? Avoimesti olemme tuon toisen kanssa puhuneet, ja tiedän hänen puhuvan täyttä totta. Eli tiedän, mitä hän tekee tai jättää tekemättä...

Edelleen te, joilla on "salarakas", tulkaapa ketjuun juttelemaan!

[QUOTE="Surullinen";23301971]Oletko koskaan ajatellut miltä tuosta toisesta naisesta, tästä ihastuksesi vaimosta/avovaimosta tuntuu.

Miehelläni ja minulla oli lapsen synnyttyä vauva-arkea ja meni yöt itkevän vauvan kanssa ja parisuhde jäi pikkuisen taka-alalle.
Lapsi kasvoi ja alkoi helpottamaan, olisimme saaneet puhumalla ja ottamalla yhteistä aikaa korjattua suhteemme vielä, mutta mieheni kertoili töissä sinkkunaistyökaverilleen kotiväymyksestä ja tämä naikkonen viimeisenpäälle kivasti auttoi miestäni ja kuunteli ja kuunteli niin perusteellisesti, että sai miehen makuukammarin puolellekin.

Niin mieheni sitten päätti, että hän haluaa tuon naikkosen ja lapsi ja 10v liitto saa jäädä.
Tuo nuori nainen on se tärkeä ja ainut oikea. Tämä selvisi miehelleni jokin aika sitten, nyt on yhteinen kotimme myytävänä ja asumme tässä saman katon alla kunnes virallinen puoli on hoidettu ja mies tapailee tätä naikkosta.

Joten eikö niitä vapaita miehiä löydy, miksi veetussa pitää mennä hajoittamaan perhe.
Itse tunnen suurta vihaa tätä naista kohtaan ja jos tästä miehn ja hänen välillä jotain vakavampaa vielä tulee, niin en tiedä miten suhtaudun kun eron jälkeen lapsi menee isin ja sen naikkosen luo.

JOTEN !!!! vain sinulle
Itse vihaan tuota naista koko sydämestäni.[/QUOTE]

Jos miehesi löysi sen oikean niin olisiko hänen pitänyt velvollisuudentunnosta jatkaa kanssasi?

Ja se oli miehesi joka perheen rikkoi, ei toinen nainen.

[QUOTE="Surullinen";23301971]Oletko koskaan ajatellut miltä tuosta toisesta naisesta, tästä ihastuksesi vaimosta/avovaimosta tuntuu.

JOTEN !!!! vain sinulle
Itse vihaan tuota naista koko sydämestäni.[/QUOTE]

Syytä vain omaa miestäsi jos vieraisiin lähtee. Syyttömiä ne naiset siihen on. Ja miehellesi tuo toinen nainen on vaan parempi kuin sinä. Ihmiset on onneksi vapaita tulemaan ja menemään:)

Täysin olen sitä mieltä, että jos kotona on kaikki hyvin, niin kukaan ei siihen väliin pääse.

Naimisissa olen minäkin, tällä hetkellä asumuserossa, tulevasta en tiedä. Ja syytä on muuallakin kuin pelkästään kolmannessa osapuolessa. Sama homma vastakkaisella sukupuolella.

Syytä vain omaa miestäsi jos vieraisiin lähtee. Syyttömiä ne naiset siihen on. Ja miehellesi tuo toinen nainen on vaan parempi kuin sinä. Ihmiset on onneksi vapaita tulemaan ja menemään:)

No niinpä!!
Miehestäs käytät sanaa mies, mut nainen on naikkonen ja vaikka mikä. Eihän se omiaan lapsiaan ja vaimoaan oo jättämässä se nainen, mut sun miehes on!! sun miehes tässä on se sika!!

[QUOTE="nii";23302097]No niinpä!!
Miehestäs käytät sanaa mies, mut nainen on naikkonen ja vaikka mikä. Eihän se omiaan lapsiaan ja vaimoaan oo jättämässä se nainen, mut sun miehes on!! sun miehes tässä on se sika!![/QUOTE]

peesi

olen aina kuulunu "syytä vaan miestäs" -puolueeseen. Mutta niin keskenkasvuisen oloista on nämä kommentit nyt, etten ole enää ollenkaan varma. Kyllä tuossa on samaa sävyä, kuin sanoa, että mitäs kulki kännissä lyhyessä hameessa. Että joku sen olis raiskannu joka tapauksessa.

Onhan se hirmu mukavaa itelle ajatella, että mitäs siitä jos tässä naitua miestä vikittelen, koska eihän niillä voi olla kaikki kunnossa siellä jos se kerta musta kiinnostuu. Mutta jos tosissaan ottaisitte tuon, että miehessä on vikaa jos jättää perheen, niin ovatkos kaikki nämä kakkosnaiset sitten aikoneet jäädä perheettömiksi miestä paijaamaan, vai onko käynyt mielessä, että kyllähän se alkaa etsiä etäisyyttä tähän uuteenkin perheeseen ennenpitkää.

Mulla oli suhde varattuun. Itsekin olin varattu tuolloin. Molemmat erosimme ja menimme yhteen. Nyt olemme mekin jo eronneet. En kuitenkaan kadu. Tästä liitosta ihanat lapset.

[QUOTE="aloittaja";23301994]Ok, ilmeisesti et ole tässä tilanteessa. Vastaan kuitenkin. Mistäpä tiedät, minkälainen itselläni on tilanne? Avoimesti olemme tuon toisen kanssa puhuneet, ja tiedän hänen puhuvan täyttä totta. Eli tiedän, mitä hän tekee tai jättää tekemättä...

Edelleen te, joilla on "salarakas", tulkaapa ketjuun juttelemaan![/QUOTE]

Sitä niin haluaa uskoa ja luottaa...kun se toinen on kuin puuttuva pala ja laittaa sinut jalustalle ja kaipaa sinua joka sekunti kotonaan...MUTTA: ei tule ikinä jättämään vaimoaan ja lastaan. Sanoo mitä sanoo. Olisi jo lähtenyt, jos olisi ylipäänsä lähdössä. Tuosta hommasta tulee vielä ruma, eikä voittajia ole. Säästä itsesi ja lopeta nyt, et tule saamaan tuota miestä. Ja jos luoksesi hetkeksi tulee, saat rikkinäisen miehen ongelmineen ja hänen rikkinäisen entisen perheensä. Pelkkää pahaa mieltä ja se tappaa teidän suhteenne. nimim. kokemusta on.

Mulla on suhde naimisissa olevaan mieheen. Suurin mutka meidän matkassa on se, että minäkin olen naimisissa.
Hankaloittaa olemista yhdessä, kun molemmilla on oma perheensä ja velvollisuutensa sen suhteen.

Haukkukaa vaan petetttyä, on se niin helppoa.

Noi "Syytä ittees" kommentit kuulostaa niin tutuilta, kun omalla miehellä oli suhde toiseen naiseen, tää toinen nainen lähetteli mulle viestejä just noin et syytä ittees yms... NOH, annoin miehelle anteeksi ja kolme vuotta tästä on aikaa...TULEN AINA VIHAAMAAN NIITÄ IHMISIÄ JOTKA VOKOTTELEE VARATTUJA. Tottahan se on että varatun ei tarvi lähteä leikkiin mukaan mutta miksi vitussa NÄIDEN SINKKUJEN PITÄÄ YRITTÄÄKÄÄN VARATTUJA???? ihme idiootteja...

ihmettelen vain sitä, mikä saa sen kakkosnaisen haluamaan jakaa miehensä sen miehen vaimon kanssa :|

minä en ainakaan suostuisi olemaan kenellekään se toinen jota käydään panemassa silloin kun ei vaimon kanssa huvita.

[QUOTE="aloittaja";23302644]Tästä haluaisin kuulla enemmän, jos viitsit kertoa![/QUOTE]

Tapaamisia oli milloin missäkin. Emme vain voineet olla erossa. Puolen vuoden päästä ensitapaamisesta olimme jo yhdessä. Meillä oli hyvä aikamme, mutta arki tuli sitten siihenkin suhteeseen + molempien käsittelemättömät erot, syyllisyys... En voi suositella. Parempi varmasti on ensin erota entisestä ja käsitellä mielessään se ero ennen uuteen suhteeseen menoa. Mutta, tiedän... Kun on umpirakastunut niin ei sitä osaa ajatella järkevästi.

jos kiinnostuisin varatusta miehestä ja hän osottaisi kiinnostusta minua kohtaan, tekisin selväksi että mitään suhdetta ei tule ennenkun entinen on hoidettu alta pois.

Mä en ikinä alkaisi toiseksi naiseksi. ja sen verran täytyy kunnioittaa toisten suhteita.

Haukkukaa vaan petetttyä, on se niin helppoa.

Noi "Syytä ittees" kommentit kuulostaa niin tutuilta, kun omalla miehellä oli suhde toiseen naiseen, tää toinen nainen lähetteli mulle viestejä just noin et syytä ittees yms... NOH, annoin miehelle anteeksi ja kolme vuotta tästä on aikaa...TULEN AINA VIHAAMAAN NIITÄ IHMISIÄ JOTKA VOKOTTELEE VARATTUJA. Tottahan se on että varatun ei tarvi lähteä leikkiin mukaan mutta miksi vitussa NÄIDEN SINKKUJEN PITÄÄ YRITTÄÄKÄÄN VARATTUJA???? ihme idiootteja...

Ei aina ole kyse sinkuista. Itsekin olin tahollani naimisissa. Elämä on. Olen pahoillani. :/

miksi vitussa NÄIDEN SINKKUJEN PITÄÄ YRITTÄÄKÄÄN VARATTUJA???? ihme idiootteja...

Meinaatko että nää hyppyheikit mainostaa esim. baarissa olevansa varattuja?

Kyllä mä olen sitä mieltä että siinä vaiheessa ei parisuhteessa kaikki ole hyvin jos pitää lähteä vieraista sängyistä iloa hakemaan. Ihan turha syyttää sitä 3. osapuolta, jos hän on sinkku ei hän ole tilivelvollinen kellekään tekemisistään eikä vastuussa toisten liitoista.

Edelleen muistutan, mitä varten tämän aloituksen tein! Ei ollut kenenkään haukkumista varten, vaan etsin muita samassa tilanteessa olevia. Mutta eihän sitä voi hiljaa olla nekään, joilla vähän eri kokemuksia.

Sika naiseksi: Sinun kanssa ehkä vastaava tilanne, oletko rekisteröitynyt?