Mä ymmärtäisin että ton ikästä lasta ei vois antaa isälleen jos isä ois joku narkkari ja kohtelis lastaan huonosti, niin silloin se vaikuttaisi lapsen kehitykseen. Miksi äiti on jotenkin tärkeämpi kuin isä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri lastenvalvojalla käytiin perjantaina. Isällä tapaamisoikeudet vauvaan olisi 2x2h kuukaudessa. Lastenpsykiatrien suositus on, että lasta ei saa erottaa äidistä useammaksi yöksi kuin hänellä on ikävuosia. Eli 0-v.- 0 yötä, 1 vuotias - 1 yö jne.
Älä siis huoli, kyllä lasten etu valvotaan tarkkaan näissä tapauksissa!
Mä ymmärtäisin että ton ikästä lasta ei vois antaa isälleen jos isä ois joku narkkari ja kohtelis lastaan huonosti, niin silloin se vaikuttaisi lapsen kehitykseen. Miksi äiti on jotenkin tärkeämpi kuin isä.
Alkuperäinen kirjoittaja yökyöpeli;23345152:Ja miksihän lasta ei saa erottaa ÄIDISTÄ? Mikä tekee äidistä niin ylivertaisen isään verrattuna?
Ei ne lapset siitä rikki mene tai millään muotoo kärsi vaikka isä niitä yön yli hoitaiskin. Voi elämä sentään.
Äiti on yleensä ruokaa eli rintamaitoa vauvalle. voitko hannaliina kertoa kuinka sujuisi viikonloppu ilman maitoa jos vauva ei juo pullosta????
No tieteenkään ei sitten onnistu. Voi hyvänen aika mitä pilkunnussintaa! Äitihän voi imettää vaikka 3vuotiaaksi asti, niin pitääkö isän ja lapsen odottaa 3 vuotta että saavat viettää yhden vaivaisen vklopun yhdessä?
Juuri lastenvalvojalla käytiin perjantaina. Isällä tapaamisoikeudet vauvaan olisi 2x2h kuukaudessa. Lastenpsykiatrien suositus on, että lasta ei saa erottaa äidistä useammaksi yöksi kuin hänellä on ikävuosia. Eli 0-v.- 0 yötä, 1 vuotias - 1 yö jne.
Älä siis huoli, kyllä lasten etu valvotaan tarkkaan näissä tapauksissa!
Miten lapselle voisi olla pahaksi viettää aikaa oman isänsä kanssa? Jos tämä on kunnollinen ihminen ja osaa lasta hoitaa. Miksi yrittää kieltää lasta tapaamasta isäänsä? Ymmärrän että on vaikeaa äidille olla erossa lapsestaan, mutta kyllä se lapsi ihan yhtälailla tarvitsee isää kuin äitiä.
iiris, hyvää tekstiä :flower: Taitaa vaan mennä kuuroille korville...
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;23345229:Hienoa että joku osaa vääntää nuo lastenpsykiatrin puheet. Vauvaa ei suositella olevan Erossa VANHEMMISTA useammaksi yöksi.EI ÄIDISTÄ!!!
Kyllä tuon ikäinen jo pärjää isänsä kanssa. Itse jättäisin vauvani isälleen hyvillä mielin,jos ero nyt tulisi.
Se että kutusutään äidiksi,ei tee kenestäkään korvaamatonta,jumalaan verrattavaa ihmistä.
Mites nämä lapset joilla ei ole ikinä ollut äitiä?Ovatko he kaikki sairaita ja häirityneitä??