Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23409673:Ihanko oikeasti melkein kaikkien (aikuisten?) mielestä toisille vittuilu on ihan ok?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23409673:Ihanko oikeasti melkein kaikkien (aikuisten?) mielestä toisille vittuilu on ihan ok?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23409716:Niin että samalla mitalla takaisin on ok ja jopa fiksu juttu?
minä taas en ymmärrä miksi itse puolustelette sitä toista paria jotka varasivat matkan vaikka toisen häät oli tiedossa!!!
Minulla on vähän eri käsitys siitä mitä tarkoittaa, kun jollakin on sana hallussa.
No mennäänkö oikeesti oman veljen häihin vai johonkin reissuun? Sama se, vaikka se olis ainut kerta vuodesta kun reissuun voidaan lähteä. Kyllä minä ainakin lähden ainutkertaisiin häihin! Olisin kyllä itse erittäin loukkaantunut, jos lähdettäisiin reissuun vaikka tilanteesta on jo tiedetty ajat sitten.
Mielestäni ei ollut yhtään pahasti kyllä heitetty. Ihan turha ottaa nokkiinsa tämmöisestä. Tietysti, jos aiheesta on paljon keskusteltu, niin sitten se oli ehkä turhaa kaivelua.
Kyllä sitä itsekin tulis mietittyä, että viittiiköhän noihin häihin osallistua. Eivät ainakaan olis top-listalla, vaikka luultavasti tulisikin osallistuttua. Ainakaan mitään vapaaehtoishommia en ottaisi kontoille, jos kerta eivät meidänkään häät kiinnostaneet sen vertaa.