V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jep, näin taidan tehdä. Olin kyllä niin innoissani häistä kun niistä kuulin, että! Mutta nyt joudunkin sanomaan miehelle, että kuule mun budjettini ei tätä sallivituttaa todella...
Jotenkin olis ollut kiva kerrankin elämässään tuntea olevansa hemmoteltu...
Eli sinä olet ollut miehen spermalle vain se kanaemo joka synnyttää munan ulos :O
Sinulla ei siis ole muuta virkaa, no entä kun sinä vanhenet ja et voi enään toimia "sijais synnyttäjänä" sinut korvataan nuoremmalla?
Ryanair lentää Reusiin, joka on alle 100 km:n päässä Barcelonasta. Tampereelta ensin Lontooseen tai Frankfurtiin ja sieltä Reusiin, tosin kannattaa laskea kulut tarkast, voi tulla jopa kalliimmaksi kuin ns. perinteisten lentoyhtiöiden lennot jos ne halvimmat liput on jo myyty.
Mitäpä jos nyt teet heti miehellesi selväksi että tässä suhteessa ollaan oltu niin ja niin kauan, ja olet saanut sexipalveluita lukuisia kertoja ja nyt on laskunmaksun aika ja pamautat laskun sille kouraan, sanot että enään ei pimpsaa tule jos ei siitä suostu maksamaan sillä sinä sitä nyt ilmaiseksikaan anna
Kuule kyllä toi sun reittis tulee lähes tuplasti kalliimmaksi kuin HKi-Barcelona suora Blue1 lento. Ensinnäkin Tren parkkimaksu on paljon Hesaa kalliimpi, toiseksi aikataulut ja joutuuko yöpymään jollain kentällä ja kyllä toi 100km siirtyminenkin Espanjan päässä jotain kustantaa...
Kyllä meilläkin on miehen kanssa omat rahat ja maksetaan itse omat laskumme ja yhteiset laskut maksetaan puoliks. Ruokaostokset menee myös puoliks suurinpiirtein,ei nyt ihan tarkkaan niitä lasketa. Mun mielestä meille sopii sellanen järjestely paremmin,eipä tule riitoja siitä et toinen käyttää enemmä yhteisiä rahoja kun toinen. Molemmat käyttää rahansa miten tykkää ja miten on varaa ja hyvin on toiminu. ehkä sitten kun joskus pääsen kunnolla palkattuun työhön ja tienattais suurinpiirtein edes samanverran,voisin harkita jonkinlaista yhteistä tiliä mutta missään nimessä en haluis ainooks tiliks yhteistä tiliä.
Sitten aiheeseen, jos mulla ei ois varaa lähtee ja mies ei suostuis auttaan,jäisin kotiin. On kyllä aika röyhkee mies jos sitten edelleen lähtee yksin...
Kuule kyllä toi sun reittis tulee lähes tuplasti kalliimmaksi kuin HKi-Barcelona suora Blue1 lento. Ensinnäkin Tren parkkimaksu on paljon Hesaa kalliimpi, toiseksi aikataulut ja joutuuko yöpymään jollain kentällä ja kyllä toi 100km siirtyminenkin Espanjan päässä jotain kustantaa...
No ei varmasti lähtis yksin, mutta piiiiitkin hampain maksaisi siinä tapauksessa, että kieltäytyisin maksamasta omaa osuuttani. En tiedä onko tuo sitten yhtään kivampi vaihtoehto minua ajatellen...
Just meinasin lisätä tämän saman...
Jos miehellä noin hyvät tulot eikä maksa sun matkaa??? Haloooo?? Vaikka ei sullakaan pitäis olla hankaluuksia tossa 400, ei sullakaan mikään ihan 'askapalkka oo.
Miten sinulla on niin tiukalla talous ettei yhta matkaa pysty tekemaan? Olen kylla sita mielta etta miehesi voisi maksaa matkasi.
Olen samaa mieltä, mutta kerros nyt sitten MITEN sanon tämän asian neutraalisti ja rakentavasti miehelle..?? Siten ettei mene heti puolustuskannalle.
Meillä mies on onneksi vähän erilainen rahan käytössään, vaikka tarkka onkin. 1 1/2 vuotta sitten hän maksoi yhteisen Meksikon reissun (eikä ollut edes häämatkasta kysymys) minulle synttärilahjaksi..
Olen samaa mieltä, mutta kerros nyt sitten MITEN sanon tämän asian neutraalisti ja rakentavasti miehelle..?? Siten ettei mene heti puolustuskannalle.
No, en halua siitä täällä sen enempää kertoa, mutta olen erittäin kalliissa hoidossa terveydellisistä syistä, joten säästöön ei juurikaan rahaa jää.