mitenköhän jumala suhtautuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymyksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kysymyksiä: No miten luulet Jeesuksen syntyneen? Oli Mariakin vähällä jäädä yksinhuoltajaksi.
Kuule, Jeesus tuntee meidät läpikotaisin.
Avoliitossa elämisen voi aika helposti muuttaa avioliitoksi ja Jumalan tähtäys on totta kai sitoutuminen.

[QUOTE="vieras";23545744]kysymyksiä: No miten luulet Jeesuksen syntyneen? Oli Mariakin vähällä jäädä yksinhuoltajaksi.
Avoliitossa elämisen voi aika helposti muuttaa avioliitoksi ja Jumalan tähtäys on totta kai sitoutuminen.[/QUOTE]

entä jos toinen osapuoli ei koe avioitumista tärkeäksi?

[QUOTE="vieras";23545744]kysymyksiä: No miten luulet Jeesuksen syntyneen? Oli Mariakin vähällä jäädä yksinhuoltajaksi.
Avoliitossa elämisen voi aika helposti muuttaa avioliitoksi ja Jumalan tähtäys on totta kai sitoutuminen.[/QUOTE]

Avoliitto ei ikinä ole Jumalan silmissä oikein, mutta sitä varmaan tarkotit?

Mun Jumala ei tuomitse, vaan rakastaa. Mun Jumalalla ei ole liikaa sääntöjä, vaan tukevia kasvatusohjeita. Sen sijaan, että koko ajan pohtii mitä kaikkea syntiä on tehnyt, tulisi pohtia mitä hyvää voisi tehdä. Miten voisi lisätä hyvän määrää maailmassa.

Jokainen lapsi on tarkoitettu, vahinkokin. Jumalalle se ei ole vahinko. Et ole tehnyt mitään pahaa kuules ja Jumala on sinullekin, ei vain hikiuskiksille.

[QUOTE="vieras";23545760]Avoliitto ei ikinä ole Jumalan silmissä oikein, mutta sitä varmaan tarkotit?[/QUOTE]

Ei tietenkään ole oikein, Jumala on liittojen ja uskollisuuden Jumala. Jumala on uskollinen ja voi vahvistaa sen liitolla.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä;23545721:
siihen jos on nuorena tehnyt virheen tullut raskaaksi ja joutunut yksinhuoltajaksi?

entä siihen jos elää vain avoliitossa?

Jumala voi antaa sen anteeksi, jos sitä häneltä pyydät ja lupaat jatkossa pyhittää elämäsi Jumalalle.

Avioliitto on pyhä ja ainoa; minkä Jumala siunaa. Jumala ei siunaa avosuhteita; mutta eihän silloin voi asiaa korjata, jos ei asiaa vielä ymmärrä. " Älkää mukautuko tämän maailman ajan mukaan"; ja se, mitä menneisyydessä on tapahtunut' on jo mennyttä.
"Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö. Katso, minä teen uutta.."

[QUOTE="mallu";23545846]ai pitäiskö sitten erota jos vaikka mies ei halua avioliittoa vaan siksi että jumala ei hyväksy avoliittoa????[/QUOTE]

Siinä pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Onko elämässäsi ensimmäisenä Jumala vai rietas synnin teko?

Siinä pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Onko elämässäsi ensimmäisenä Jumala vai rietas synnin teko?

NO hohhoijakkaa, missä maailmassa me oikeen eletään? suurimmalle osalle piruskunnista joita minä tunnen avioliitto ei ole muuttanut asioita avoliitosta mitenkää. Pidettiin vaan helkkarin kalliit juhlat, ja pistettiin nimi paperiin! Avoliitossa olevat ovat varmasti ihan yhtä tosissaan ja sitoutuneita toisiinsa ilman sitä paperiakin!!

Menneisyydellä ei ole enää merkitystä, nykyisyydellä on. Haluatko ojentautua Jumalan tahdon mukaan, vai jatkaa synnissä elämistä? Mutta ne ovat jokaisen henkilökohtasia valintoja

[QUOTE="vieras";23545918]Menneisyydellä ei ole enää merkitystä, nykyisyydellä on. Haluatko ojentautua Jumalan tahdon mukaan, vai jatkaa synnissä elämistä? Mutta ne ovat jokaisen henkilökohtasia valintoja[/QUOTE]

ai että pitäis rikkoa perhe vaan koska jumala ei hyväksy avoliittoa?

NO hohhoijakkaa, missä maailmassa me oikeen eletään? suurimmalle osalle piruskunnista joita minä tunnen avioliitto ei ole muuttanut asioita avoliitosta mitenkää. Pidettiin vaan helkkarin kalliit juhlat, ja pistettiin nimi paperiin! Avoliitossa olevat ovat varmasti ihan yhtä tosissaan ja sitoutuneita toisiinsa ilman sitä paperiakin!!

Oletko siis uskovainen? Ja tuntemasi pariskunnat uskovaisia?

Yhteistyössä