Kuka oikeesti käy Cittarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anniina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23549643]Et sitten taida tietää, että se itse pakattu jauheliha on sitä pahinta paskaa... :whistle:[/QUOTE]

Niin on :D Snelmannin paistijauheliha on parasta noista pakatuista. Sehän on mun makuasia mutta snelmann pop monessa setissä.

Ai niin, unohdin mainita sen, että me ei syödä sian lihaa ollenkaa ja haluan aina puhdasta jauhelihaa joten halliin ja sokokseen tai sittariin kun soitan ja pyydän heidän ensin jauhamaan nautaa ja vasta sitten sikaa niin saan silloin ihan puhdasta jauhelihaa, tämä ei ole onnistunut meidän Prismassa.

Meillä päin cittari on halvempi kuin prisma. Cittarissa on vielä hyviä alennuksia, kun prismassa taas tosi harvoin. Cittarista kyllä saa aika vähän plussaa, mutta olemme laskeneet, että cittarissa kannattaa käydä. Mutta sitten vaatteet ja muuta hommataan sitten sokkarista, josta tulee bonuksia.

Käyn Cittarissa aina kun siellä on hyvät tarjoukset. En yleensä käy siellä silla tavalla että tarvii kaikkee vaan käyn vaan tarjousten perässä. Tiedän mitä sieltä kannattaa ostaa ja mitä ei :) Lisäksi jos on joku ruuhka-aika niin suuntaan Cittariin Prisman sijaan, koska Prismassa on niin hirveet ruuhkat esim ennen Joulua tai muita juhlapyhiä.

No täällä ei aikaisemmin edes ollut Prismaa, ja onhan se nyt paljon halvempaa käydä tossa Cittarissa kun lähteä tunnin tai kahden ajomatkan päähän Prismaan. S-market kyllä aina ollut, mutta siellä kohtalaisen huono tarjonta (kauppa siis aika pieni jne.). Nykyään tulee sitten käytyä vähän kummassakin, sekä Prismassa että Citymarketissa, riippuen vähän mitä haluaa ostaa.

Me käydään, koska se on 7kilometriä lähempänä kuin prisma. Ja kerätyt ("ylimenevät" plussa pisteet siirtyy seuraavalle kuukaudelle toisin kuin bonukset. S-kortti hyödyttää bonusten keräämisessä vain jos keskittää ostokset s-paikkoihin. Mutta plussapisteet saat hyödyksi vaikka et joka kuukausi pisterajaa täytäkään.
joo, kerran vuoteen tulee 5e, vaikka ostaa isojakin ostoksia. kyllä s-bonus on parempi.
ja eihän joku 10snt kerta ostoksessa ole paljoa, mutta kun hintaero on jokaisessa tuotteessa, niiin kyllä siinä kuukaudessakin kertyy iso summa.
ja hlökohtaisesti ärsyttää se ettet tiedä hintaa. okei, onhan se kiva jos kassalla hinta tippuu, muuta ruveta sitten aina kuittia tutkimaan mistä se ale tuli.
ja täällä cittarissa on aina tyyliin yksikassa käytössä, turhan aamulla töihin mennessä käydessä. sais aikaa varata niin hirveästi.
plussaseteleillä maksaminen.. aikaa vievää. jollain on 10 seteliä kiinni toisissaa, antaa kassalla, kassaneiti rupee niitä sitten siinä leikkelemään irti toisistaan..
kyllä on niin monta syytä käyttää prismaa!

[QUOTE="vieras";23548627]No on hyvä saadakin jotakin bonuksina takaisin kun tankkaatte sitä ABC:n tajuttoman kallista bensaa.[/QUOTE]
kun saa 5% takaisin, jää litrahinnalle paaaljon vähemmän kuin halvoilla express-asemilla

kun saa 5% takaisin, jää litrahinnalle paaaljon vähemmän kuin halvoilla express-asemilla

Tuossa abc:llä maksoi viimeksi E10 1,559/l. Vieressä expressillä 1,519. Eli en sanoisi että jää paaaljon vähemmän hintaa. ;) Varsinkin kun sitten pitäisi tosiaan ostaa 500 eurolla kuussa S-ryhmästä että ton verran saisi takaisin.... Me esimerkiksi ei käydä ketjuravintoloissa, hotellissa yövytään ehkä kerran vuodessa kotimaassa jos sitäkään, vakuutukset eivät ole s-ryhmän yhteistyökumppanilla, puhelinlaskut menee miehellä työnantajalle ja mulla tulee lasku kolme kertaa vuodessa niin ei noita ostoja tule muuta kuin ruuasta ja päivittäistavarasta. Ne taas on ainakin hevi-puolella lähes sentilleen saman hintaisia, ja juustoa yms voi ostaa tarjouksesta, niitäkin on koko ajan. Eli se on niin ostotottumuksista ja paikkakunnastakin kiinni mikä kannattaa.

Kun kävin viimeksi Cittarissa niin lasku teki 75€. Vilautin plussakorttia ja kappas, rahaa kului alle 50€. :D Hyvin harvoin käy niin että laskusta ei lähtisi kassalla alennuksina pois 5-10% loppusummasta, monesti enemmänkin.

Tuossa abc:llä maksoi viimeksi E10 1,559/l. Vieressä expressillä 1,519. Eli en sanoisi että jää paaaljon vähemmän hintaa. ;) Varsinkin kun sitten pitäisi tosiaan ostaa 500 eurolla kuussa S-ryhmästä että ton verran saisi takaisin....

Meijän ABC:llä litra hinta on 1,569 ja 20 metrin päässä toisella asemalla yleensä 2-3 senttiä vähemmän. Meillä S-ryhmän ostoksia tulee kuussa yleensä noin 800e eli bonusta 4,5%, kun ostetaan bensat niin menee se 900e rikki ja bonus on 5%. tolla 5% bonuksella tulee litra hinnaksi 1,490 ja suurin osa maksettaan s-kortilla eli saadaan vielä se 0,5% päälle.

Meillä on kyllä ihan loistava Prisma ja lähempänä kuin cittari, tulee kyllä käytyä cittarissa, lidlissä ja prismassa, s-marketissa, k-marketissa ..

Kun kävin viimeksi Cittarissa niin lasku teki 75€. Vilautin plussakorttia ja kappas, rahaa kului alle 50€. :D Hyvin harvoin käy niin että laskusta ei lähtisi kassalla alennuksina pois 5-10% loppusummasta, monesti enemmänkin.

Toi on kyllä hyvin, mulla lähtee yleensä muutama euro, mut cittarissa mä sorrun aina niihin tarjouksiin 2-5 kpl hintaan x euroa vaikka vaan yhden tattisin :( eli rahaa palaa kyllä kiitettävästi

[QUOTE="vieras";23550930]Toi on kyllä hyvin, mulla lähtee yleensä muutama euro, mut cittarissa mä sorrun aina niihin tarjouksiin 2-5 kpl hintaan x euroa vaikka vaan yhden tattisin :( eli rahaa palaa kyllä kiitettävästi[/QUOTE]

no sittenhä niitä on kaapissa valmiiks ku seuraavan kerran tarttee

Meiän perheessä käydään pääosin Prismassa isot ostokset tekemässä, ja Alepassa (joka on kodin viereinen kauppa) sitten jos tarttee vaan maitoa,lihaa yms pientä hakea.

Citymarketista ja K-marketista käyn hakemassa joskus jotain esim. Kokonainen jyväbroileri jos on tarjouksessa.

Me keskitetään pääosin S-ryhmään, koska Bonus kertyy paremmin kuin Plussa. Sekä olen itse S-ketjussa töissä. Bonuksilla voi sitten vuosittain tehdä jonkun isomman hankinnan tai käydä vaikka S-ryhmän kylpylässä, S-tilille kun on helppo säästää tekemällä ruokaostoksia :)

Mulla vaikuttaa sekin että mä olen saanut S-pankista ja Prismasta ihan äärettömän huonoa palvelua. : / Ja muutenkin toi että eletään jotain S-elämää, S sitä S tätä S tota. Mennään syömään johonkin ravintolaan koska se on ässää ja sieltä saa bonusta, varataan tietyt matkat kun ne on ässää ja niistäkin saa bonusta. Ja lopulta bonuksetkin käytetään ässään.

(ja tasapuolisuuden nimissä, ihan samat vilunväreet tulee jos joku on K-uskovainen ja tekee kaikki valinnat vain koska sieltä saa plussaa. Niitä S-uskovaisia tuntuu vaan olevan enemmän)

Käydään aina cittarissa; se on viihtyisämpi, siellä on parempi valikoima (kosmetiikka, kengät, vaatteet, liha, vihannekset...), laadukkaamma tuotteet ja löyty tarvittaessa melkein kaikki tarpeellinen. En tiiä onko kalliimpi kuin pristmat, koska en mä niissä viitti käydä. Täällä ainakin ne on kuin suoraan entisajan neuvostoliitosta.

Yhteistyössä