K
"koirallinen"
Vieras
Itse en löytänyt nyt sitten nettilehdestä artikkelia.
Löytäiskö joku muu ja linkittäiskö mulle tähän+?!
Löytäiskö joku muu ja linkittäiskö mulle tähän+?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomeen leviää tappava loinen | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Mikä juttu tämä on ja mitä varotoimenpiteitä tässä nyt sitten pitää tehdä???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23580172:
En tiiä mut mä menin heti uutisen luettua tyhjentämään lähikaupan foliosta ja vuorasin sillä vaatteiden alle asetettavan suojakerraston. Ei pääset madot syömään!
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23580226:no liekö paras konsti pysyä koiran kanssa omalla pihalla
no eihän sen tietty ole pakko antaa toisten koirien paskoja syödä eikä niissä kieriskelläMitä hauskaa siinä sitten on? Mä hankin koiran nimenomaa turvaksi metsälenkeille, en kotipihavankilaan. : /
Mitä hauskaa siinä sitten on? Mä hankin koiran nimenomaa turvaksi metsälenkeille, en kotipihavankilaan. : /
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23580341:Miksei tällä palstalla kukaan lietso/usko samanlaista hysteriaa E koodeja ja turhia lisäaineita vastaan?
Kaikki ADHD lääkkeetkään eivät ole ylimmässä korvausluokassa vaikka syöpähoidot ilmatteeksi saakin......
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23580244:Muista tehdä tulppa siitä foliosta pyllyreikään, siellä ne matoloiset asustaa.