Täytyykö koirat lopettaa? Kuka luki iltislehdistä jutun siitä tappavasta viruksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "koirallinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun puolesta kaikki koirat voi pitää aitauksessa omalla pihalla eikä ulkoiluttaa missä vaan kakkimassa luontoon. Ei ne tarvi lopettaa mut ei koira ole mikään halinalle vaan pihan vartija.

mitä ihmettä vieläkö jonkun piski on elossa levittämässä kauheaa tappajaloista? vie nyt monttuun se koira ja äkkiä tai päädyt itse sinne kun loinen pesiytyy sinuun

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23580172:
T

Älkää nyt taas hyperventiloiko ja hysterisoiko....

Kylläpäs, istun maski naamalla jo! Nitrot ja rauhoittavat vieressä. Superloinen tulee.
Siellä se leijaillee tuulen mukana rajanyli ilkikurisesti hirnuen, ihahahaha
Paa se koira monttuun ja monttu kiinni.

Tja, mun koirat käy edelleen metsässä luolilla. Ja ne metsästää KETTUJA :)

Siis oikeesti. Ihme hysteriaa. Stronhold tai advocate vaan kehiin.
Ei maksa paljoa.

Älkää viitsikö vinkua. Tällästäkään ei tarttis pelätä niin paljoa jos jättäisitte halvat Viron ja Venäjäntuonti piskit ostamatta ja tukisitte kotimaista kasvatusta _lälläslää_

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23580341:
Miksei tällä palstalla kukaan lietso/usko samanlaista hysteriaa E koodeja ja turhia lisäaineita vastaan?

Kaikki ADHD lääkkeetkään eivät ole ylimmässä korvausluokassa vaikka syöpähoidot ilmatteeksi saakin......

Se ei katsos ole yhtä kivaa ;)
Tai saispa kansalaisalotteen että kela korvais Maxalt Rabitabit. Niistä joutuu maksamaan joka sentin itse. Kela ei korvaa edes käärepaperia. On silti monelle migreenikolle ainoa toimiva lääke. Yks tabletti maksaa n5e ja mullakin menee 2 kerrallaan.

Kuumimmat

Yhteistyössä