Nettiliittymä lapsen nimiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ape
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ape

Vieras
Voiko nettiliittymän avata lapsen (alle 18v) nimiin huoltajan suostumuksella? En löytänyt mistään tietoa ikärajoista, ovatko kaikki liittymät k18 vai saako alle 18v avattua nettiliittymän huoltajan suostumuksella?
 
Kiitos ihanista vastauksista, tälläKIN palstalla osataan aina olla niin kohteliaita :) !
Ei ole omat luotot menny, vaan lapsi muuttaa pois kotoa ja tarvitsisi nettiliittymän uuteen kotiinsa.
 

Yhteistyössä