A
Ape
Vieras
Voiko nettiliittymän avata lapsen (alle 18v) nimiin huoltajan suostumuksella? En löytänyt mistään tietoa ikärajoista, ovatko kaikki liittymät k18 vai saako alle 18v avattua nettiliittymän huoltajan suostumuksella?