[QUOTE="käpy";23722334]mulla 5 lasta,kuudes mahas.6-vee pyöräilee ite kaverien työ,käy kaupassa ostaas karkkia jne.yksin tai kaverien kans.tekee jopa ite ruokaakin

voin huoletta käydä kaupassa,kun 2 ja 6-vee kotona sen aikaa.vanhemmat on jo 12 ja 13-veet.kännykät loistavat keksinnöt.eilen 6-vee tyttö lähti kaverilleen 16 jälkeen,soitin sit 19.30 et läheppä pyöräileen kotia päin.
toisaalta tunnen paaaaaljon lapsia,joita en päästäisi yksin pihalle vielä edes 9-veenä.....mistä lie johtuu?
Omat olleet aina pihalla pienestä pitäen,olin paikalla tai en.kukaan ei ole edes yrittänyt karata pihasta.4-5 veenä asuivat suurinpiirtein kesät pihalla,olivat kavereillaan tai kaverit meillä.5-veenä tyttö nukkui teltassaki yön samanikäsen kaverinsa kanssa.en tosin pysty omiani vertaamaan edes moneen tuttavaperheen samanikäsiin lapsiin.
Luoja olen ylpeä lapsistani.eivät roiku ja marise lahkeessa kiinni.ei edes 2-vee.leikkii päivät ja touhaa omiaan,käy potalla kun hätä.menee YKSIN trampalle ja tulee sisälle.
Nää on tämmösiä laiskan äidin lapsia,no jääpähän mulla aikaa muuhun ku kakaroiden kanteluun ja leikittämiseen.
No,nyt pakkaan kaikki kersat autoon ku ovat kerranki kotona ja lähetään shoppaileen kaupunkiin ja syömään.Kokataan sit kotona huomenna
yhteenvetona viä,et on tosiaan lapsikohtasta,ja varmaan oma osansa tällä kotomeiningillä.en tosiaan voisi yhdenkään tutun lasta vahtimatta pihalle päästää,enkä olekkaan ku ovat meillä hoidossa olleet.ei tosiaan moni ole ns."pihakypsä" vielä 8-veenäkään.[/QUOTE]
Mulla myös eskarilainen, 7v tuli tänään klo 12 eskarista ja jäi siskonsa kanssa pihalle...itse kuulostelin hoitolapsen unta sisällä, takaovi on auki ja lapset saavat touhuta ulkona. Saavat leikkiä leikkimökissä, hiekkalaatikolla, kuistilla, piirtää katuliiduilla katoksessa ja etupihalla. Yhdessä välissä pihalla näytti olevan 6 eskari ikäistä ja 5v tyttö täysin sulassa sovussa. Plus 10v koululainen kolmen kaverinsa kanssa...ei ole ojia tontin ympärillä ja kukaan ei karkaile tai sinkoile. Eskari ikäiset käyvät välillä pyröräilemässä korttelin ympäri ja ovat katulätkää ja mitälie. Hoitoneitikin söi viiliä ja suolakeksiä uniensa jälkeen mun sylissä tässä kiikussa ja sitten oli menossa mukana ennenkuin isänsä kotiin haki.
Ja muoks. hoitolapsen kanssa ulkona myös minä, ja nuo kymmenen lainalasta ja koirani.